Gå til innhold

Tykk og slem mann som drar babes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg leste det innlegget helt annerledes enn du leste det. Hun følte seg først yr av han, uten å like han. Og da hun forstod at det gjorde andre kvinner også, så ble hun ekstra nysgjerrig.

Denne mannen tilpasser seg ikke kvinner. Er man attraktiv kvinne som er vant med at menn jatter med, så vil slike menn være som en lysende enhjørning under en dobbel regnbue. Han er så sjelden at man sperrer opp øynene og blir fascinert.

Anonymkode: d7f64...df4

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei du bare tuller. Tror ikke noe på deg så jeg hopper bare lett og ledig ut av denne tråden. 

Anonymkode: d5959...ecf

Tro hva du vil, har fått overraskende god innsikt av tråden, så jeg har fått det jeg er ute etter :) 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er begge deler. Ekskona var veldig pen, jeg er klassisk pen om det er lov å si det, og utifra meldinger han har vist og hva andre kolleger har sagt har det også vært typiske babes som kanskje ikke er direkte vakre men har sexy kropp og klesstil. 

Anonymkode: c1b5a...210

Det høres så lite sannsynlig ut at for meg blir det mer sannsynlig at det er en kortvokst feit mann som forsøker å markedsføre seg selv på en eller annen måte. Er det Danny DeVito, med gjennomført norskkurs, som styrer denne tråden??

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Paramount said:

Det høres så lite sannsynlig ut at for meg blir det mer sannsynlig at det er en kortvokst feit mann som forsøker å markedsføre seg selv på en eller annen måte. Er det Danny DeVito, med gjennomført norskkurs, som styrer denne tråden??

Hvis du leser hele tråden ser du at en del kjenner til lignende tilfeller, og at dette tydeligvis ikke er unikt. 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser hele tråden ser du at en del kjenner til lignende tilfeller, og at dette tydeligvis ikke er unikt. 

Anonymkode: c1b5a...210

Ok, skal tro deg på det. At slem kan tenne noen damer er ikke ukjent, men kombinasjonen stygg, feit, slem, og nærmest blakk, er helt ny for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Paramount said:

Ok, skal tro deg på det. At slem kan tenne noen damer er ikke ukjent, men kombinasjonen stygg, feit, slem, og nærmest blakk, er helt ny for meg. 

Han tjener helt normalt. Men tenk deg da at han oppfører seg som om pene damer er verdiløse forbruksvarer for en som han, dèt var nytt for meg. 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan ikke etablere seg med en sånn mann. Ser for meg babytiden: «Hei kjære, jeg har ikke sovet på 7 netter, kan du ta han bare en halvtime?» «NEI, nå skal jeg runke/game/sove». En sånn mann hadde gjort meg ulykkelig ihvertfall...

Anonymkode: c1b5a...210

Absolutt! Det er umulig.

Men det er likevel en viss logikk her! For hvis en forelsket mann hadde klart å si nei til å løpe ærend for en kvinne, så ville han vist at han har egen integritet og ikke lot seg bøye av følelser. Og dermed ville han hatt mindre tendens til å bli sur og gnålete hver gang det er tøffe tak i et ekteskap. Da ville man sluppet å spørre om han ville ta over, da ville han gjort det helt av seg selv, fordi han selv ville det, og ikke fordi kona ba om det. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Dævendøtte said:

Er du som tar feil. Kjenner ingen alfamenn som vil være sammen med alfakvinner. 

I så fall trur jeg du har misfortstått hva en alfamenn er. De som høvler over lettkuelige kvinner er det motsatte av alfa, uansett hvor mye mus de får.

Anonymkode: 91ffa...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker deg tross alt ikke en mann som gjør som du sier.

Du ønsker deg en mann som klarer å fikse livet helt på egenhånd og som ikke er avhengig av at en kvinne skal fortelle hvordan han gjør det. 

For å spille videre på bildet om at du ikke har sovet på 7 netter i babytiden: En bra mann er en som dytter deg ned i sengen og sier at han tar seg av alt, selv om du protesterer. Ikke en som du må be om at skal ta over. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I så fall trur jeg du har misfortstått hva en alfamenn er. De som høvler over lettkuelige kvinner er det motsatte av alfa, uansett hvor mye mus de får.

Anonymkode: 91ffa...a9a

Nettopp!

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd. 

 

Jeg er faktisk elskerinnen til en sånn mann. Overvektig. Lav (1.70). Lite penger. Liten kuk. Egoistisk. Storrøyker. Pervers. Gammel gris, rett og slett. 

Men fy faaen for en sjarm og karisma! Og jeg har aldri hatt så bra sex før!! Er helt avhengig 😍

 

Men min lukter heldigvis godt. 

Anonymkode: 74301...c21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ønsker deg tross alt ikke en mann som gjør som du sier.

Du ønsker deg en mann som klarer å fikse livet helt på egenhånd og som ikke er avhengig av at en kvinne skal fortelle hvordan han gjør det. 

For å spille videre på bildet om at du ikke har sovet på 7 netter i babytiden: En bra mann er en som dytter deg ned i sengen og sier at han tar seg av alt, selv om du protesterer. Ikke en som du må be om at skal ta over. 

Anonymkode: d7f64...df4

:Nikke:

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:Nikke:

Anonymkode: c1b5a...210

Du ønsker deg det motsatte av en tøffelhelt. 

Denne tykke ekle mannen representerer den ekstreme varianten av antitesen til en tøffelhelt.

De finnes heldigvis i modererte utgaver, en slags mellomting av fullstendig barbarisk og fullstendig oversivilisert. En som vasker seg, oppfører seg ordentlig, men som likevel er i stand til å si nei til deg i blant, bare for å vise deg at det ikke er du som er sjefen og han som er slaven. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler TS å lese trådene om seksuelle fantasier. Feite, stygge, stakkarslige menn er en gjenganger. 

Anonymkode: d7f64...df4

Det skulle jeg gjerne sett at du la ut en link til 😂

Anonymkode: 3cbc9...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg gjerne sett at du la ut en link til 😂

Anonymkode: 3cbc9...7b1

Det går an å google. Jeg kom tilmed med forslag til søketerm: fantaserer om feite stygge menn, tror jeg det var. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han bart og skjegg?

Anonymkode: 4b88b...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner også en slik mann.

Anonymkode: 3cbc9...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ønsker deg det motsatte av en tøffelhelt. 

Denne tykke ekle mannen representerer den ekstreme varianten av antitesen til en tøffelhelt.

De finnes heldigvis i modererte utgaver, en slags mellomting av fullstendig barbarisk og fullstendig oversivilisert. En som vasker seg, oppfører seg ordentlig, men som likevel er i stand til å si nei til deg i blant, bare for å vise deg at det ikke er du som er sjefen og han som er slaven. 

Anonymkode: d7f64...df4

Du, må si takk for alle svarene dine :) du har seriøst gitt meg mye mer innsikt enn jeg forventet da jeg opprettet tråden  

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke alle menn som har feromoner, kanskje han har masse? 

Anonymkode: c1b5a...210

Haha hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, må si takk for alle svarene dine :) du har seriøst gitt meg mye mer innsikt enn jeg forventet da jeg opprettet tråden  

Anonymkode: c1b5a...210

Synes det er bare moro at flere får øynene opp for hvordan vi egentlig fungerer. Er leit å se at så mange tror at det er andre ting som betyr noe.

26 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Haha hva?

Man behøver ikke å fullstendig la være å dusje. Men det kan være lurt å ikke alltid være helt antibakteriell og full av deo. Heller slippe ut litt av de duftstoffene som er ment å tiltrekke. 

En mann kan godt utstråle litt av at han klarer seg selv ute i villmarka fremfor å være pen og pyntelig foran speilet. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...