Gå til innhold

Tykk og slem mann som drar babes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn oppførsel gjør meg forbanna. Jeg liker å hente kaffe og ordne for kollegene mine, jeg. 

Anonymkode: c1b5a...210

Ja, men du tiltrekkes likevel av de som ikke oppfører seg som tjeneren din. Hadde han selv funnet på det, så kunne han sikkert ha gjort det. Men å drive og utføre dine ordre er bare et tegn på at han er underlegen deg, og ikke særlig attraktivt. 

Bare tenk over det, du ville aldri kjent det krible av han som sier ja og henter kaffe når du ber han om det. 

 

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Er du som tar feil. Kjenner ingen alfamenn som vil være sammen med alfakvinner. 

Jeg gjør. Og TS beskriver en sånn. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør. Og TS beskriver en sånn. 

Anonymkode: d7f64...df4

Kan legge til at jeg tror ikke TS ville vært tiltrukket av han hvis det ikke var for at hun selv har god selvfølelse. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten alltid de heiteste og peneste og mest selvsikre damene som trekkes mot sånne menn. Ikke de usikre bertene. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ligget med han, men skremmende nok har jeg følt meg ør i hans nærvær jeg og. Blir så nysgjerrig på hva det er med denne mannen, og når jeg fikk vite om at han kan velge og vrake på øverste hylle forstod jeg at det må være noe veldig spesielt med han. Selvtillit og feromoner kanskje? Er jo ikke alle menn som har feromoner, kanskje han har masse? 

Anonymkode: c1b5a...210

Hihi, flokkmentalitet altså. Du ble mer tent så fort du hørte at han hadde draget. Da ønsker du automatisk å være en av de damene han velger, fordi du vil føle at du er minst like bra som dem 😄 . Sånne playere lever av ryktet sitt, og damer som deg står i kø for å prøve å bli valgt, selv om du ikke skjønner bæret av hvorfor du vil. Men du finner nok fort ut hvorfor gjennomtrekket er stort så fort du har gitt bort stoltheten til dette "udyret". Men da har han fått sitt fra deg og hiver deg ut døra for å ta imot neste tankeløse dame. Hehehe. Genial fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, dr_zhivago skrev:

Hihi, flokkmentalitet altså. Du ble mer tent så fort du hørte at han hadde draget. Da ønsker du automatisk å være en av de damene han velger, fordi du vil føle at du er minst like bra som dem 😄 . Sånne playere lever av ryktet sitt, og damer som deg står i kø for å prøve å bli valgt, selv om du ikke skjønner bæret av hvorfor du vil. Men du finner nok fort ut hvorfor gjennomtrekket er stort så fort du har gitt bort stoltheten til dette "udyret". Men da har han fått sitt fra deg og hiver deg ut døra for å ta imot neste tankeløse dame. Hehehe. Genial fyr.

Det handler mindre om flokkmentalitet og mer om at han ikke biter på shit-testingen. For en attraktiv kvinne er slike menn kryptonitt. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler mindre om flokkmentalitet og mer om at han ikke biter på shit-testingen. For en attraktiv kvinne er slike menn kryptonitt. 

Anonymkode: d7f64...df4

Det er godt mulig, men TS skrev selv at hun ble mye mer interessert så fort hun fant ut at han hadde draget. Da tennes også konkurranseinstinktet. Ganske naturlig i grunn. Alle liker f.eks. å få ros av en person som setter ekstreme krav, fordi det er mer verdt enn en som kysser alles ræv. Medaljens bakside er vanligvis at sånne folk ofte er genuine drittsekker som kan være skikkelig nasty når de finner det for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, dr_zhivago said:

Hihi, flokkmentalitet altså. Du ble mer tent så fort du hørte at han hadde draget. Da ønsker du automatisk å være en av de damene han velger, fordi du vil føle at du er minst like bra som dem 😄 . Sånne playere lever av ryktet sitt, og damer som deg står i kø for å prøve å bli valgt, selv om du ikke skjønner bæret av hvorfor du vil. Men du finner nok fort ut hvorfor gjennomtrekket er stort så fort du har gitt bort stoltheten til dette "udyret". Men da har han fått sitt fra deg og hiver deg ut døra for å ta imot neste tankeløse dame. Hehehe. Genial fyr.

Hvorfor skal jeg prøve å bli valgt, når jeg er 100 ganger mer attraktiv enn han? Tipper jeg hadde fått han fort om jeg hadde gått for det, og ja, han hadde garantert behandlet meg forferdelig etterpå. Og det irriterer meg grønn hvor mye frekk han har vært mot meg, vil ikke gi fra meg stoltheten å ligge med en frekk og ufin type, men jeg har LYST, og jeg liker det dårlig. Tenker han er ufordragelig og ikke fortjener at jeg og andre kvinner sikler på han.

 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Det er godt mulig, men TS skrev selv at hun ble mye mer interessert så fort hun fant ut at han hadde draget. Da tennes også konkurranseinstinktet. Ganske naturlig i grunn. Alle liker f.eks. å få ros av en person som setter ekstreme krav, fordi det er mer verdt enn en som kysser alles ræv. Medaljens bakside er vanligvis at sånne folk ofte er genuine drittsekker som kan være skikkelig nasty når de finner det for godt.

Hvor skrev hun det?

Anonymkode: d7f64...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg prøve å bli valgt, når jeg er 100 ganger mer attraktiv enn han? Tipper jeg hadde fått han fort om jeg hadde gått for det, og ja, han hadde garantert behandlet meg forferdelig etterpå. Og det irriterer meg grønn hvor mye frekk han har vært mot meg, vil ikke gi fra meg stoltheten å ligge med en frekk og ufin type, men jeg har LYST, og jeg liker det dårlig. Tenker han er ufordragelig og ikke fortjener at jeg og andre kvinner sikler på han.

 

Anonymkode: c1b5a...210

Du tiltrekkes han fordi du innerst inne vet at han ikke ser på deg som mer attraktiv enn han selv. Han ser ikke opp til deg, eller jatter med deg. Så dermed vil du ikke kunne få han på kroken...helt. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du tiltrekkes han fordi du innerst inne vet at han ikke ser på deg som mer attraktiv enn han selv. Han ser ikke opp til deg, eller jatter med deg. Så dermed vil du ikke kunne få han på kroken...helt. 

Anonymkode: d7f64...df4

Tror du traff spikeren på hodet her, dette var jeg ikke klar over selv en gang... 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg prøve å bli valgt, når jeg er 100 ganger mer attraktiv enn han? Tipper jeg hadde fått han fort om jeg hadde gått for det, og ja, han hadde garantert behandlet meg forferdelig etterpå. Og det irriterer meg grønn hvor mye frekk han har vært mot meg, vil ikke gi fra meg stoltheten å ligge med en frekk og ufin type, men jeg har LYST, og jeg liker det dårlig. Tenker han er ufordragelig og ikke fortjener at jeg og andre kvinner sikler på han.

 

Anonymkode: c1b5a...210

Dette kan sikkert en kyndig psykolog forklare bedre enn jeg kan, men du vil jo bli valgt, du sier det selv. Du har LYST fordi du tror denne fyren har et eller annet magisk ved seg bare fordi en haug med fine damer legger seg på rygg for'n. Har sikkert også med at han oppfører seg unormalt ift. de fleste menn som sikkert bukker og neier for deg om du er en typisk skjønnhet. Med andre ord funker ikke din egen makt på denne fyren, og du blir desperat etter hans annerkjennelse. Det er det denne karen er klar over, og er tydeligvis veldig god på å spille det spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skrev hun det?

Anonymkode: d7f64...df4

Les innlegg nr. 5. Jeg siterte henne ikke ordrett, men du skjønner tegninga når du leser innlegget hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, dr_zhivago said:

Dette kan sikkert en kyndig psykolog forklare bedre enn jeg kan, men du vil jo bli valgt, du sier det selv. Du har LYST fordi du tror denne fyren har et eller annet magisk ved seg bare fordi en haug med fine damer legger seg på rygg for'n. Har sikkert også med at han oppfører seg unormalt ift. de fleste menn som sikkert bukker og neier for deg om du er en typisk skjønnhet. Med andre ord funker ikke din egen makt på denne fyren, og du blir desperat etter hans annerkjennelse. Det er det denne karen er klar over, og er tydeligvis veldig god på å spille det spillet.

Ja, det her og det ab df4 virker til å stemme, jeg har ikke tenkt på det sånn selv. Skuffet over at jeg er så enkel.. når menn har negget på byen har jeg bare følt avsky, så trodde jeg var bedre enn dette 🤔Og jeg har nok et en slags behov for anerkjennelse fra han også, samtidig som jeg tenker mye dritt om han og aldri ville datet han.

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Les innlegg nr. 5. Jeg siterte henne ikke ordrett, men du skjønner tegninga når du leser innlegget hennes.

Nei, jeg leste det innlegget helt annerledes enn du leste det. Hun følte seg først yr av han, uten å like han. Og da hun forstod at det gjorde andre kvinner også, så ble hun ekstra nysgjerrig.

Denne mannen tilpasser seg ikke kvinner. Er man attraktiv kvinne som er vant med at menn jatter med, så vil slike menn være som en lysende enhjørning under en dobbel regnbue. Han er så sjelden at man sperrer opp øynene og blir fascinert.

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Du skriver babes i overskriften, og pene damer i teksten, for meg er det to helt forskjellige ting.

Merkelig case, hadde vi levd på 1800-tallet kunne jeg skjønt det, men ikke i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det her og det ab df4 virker til å stemme, jeg har ikke tenkt på det sånn selv. Skuffet over at jeg er så enkel.. når menn har negget på byen har jeg bare følt avsky, så trodde jeg var bedre enn dette 🤔Og jeg har nok et en slags behov for anerkjennelse fra han også, samtidig som jeg tenker mye dritt om han og aldri ville datet han.

Anonymkode: c1b5a...210

Jeg er mer skuffet over at ikke flere menn oppfører seg litt sånn som han her fyren. Tenk om vanlige menn også kunne hatt litt mer selvrespekt!

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er overvektig, pervers, kun normal økonomi, egoistisk og rett og slett ondskapsfull til tider, har et fjes bare en mor kan elske, lukter ofte vondt, respekterer ikke og bruker kvinner samt at han var notorisk utro mot ekskona som han har barn med. 

Jeg har fått vite at han drar enormt med pene damer, både til sengs og forhold. Hva kan være grunnen til at en sånn mann drar damer? 

Anonymkode: c1b5a...210

Tror jeg ikke noe på. Ikke hvis han var rik en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount said:

Du skriver babes i overskriften, og pene damer i teksten, for meg er det to helt forskjellige ting.

Merkelig case, hadde vi levd på 1800-tallet kunne jeg skjønt det, men ikke i dag. 

Ja, men det er begge deler. Ekskona var veldig pen, jeg er klassisk pen om det er lov å si det, og utifra meldinger han har vist og hva andre kolleger har sagt har det også vært typiske babes som kanskje ikke er direkte vakre men har sexy kropp og klesstil. 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er begge deler. Ekskona var veldig pen, jeg er klassisk pen om det er lov å si det, og utifra meldinger han har vist og hva andre kolleger har sagt har det også vært typiske babes som kanskje ikke er direkte vakre men har sexy kropp og klesstil. 

Anonymkode: c1b5a...210

Nei du bare tuller. Tror ikke noe på deg så jeg hopper bare lett og ledig ut av denne tråden. 

Anonymkode: d5959...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mer skuffet over at ikke flere menn oppfører seg litt sånn som han her fyren. Tenk om vanlige menn også kunne hatt litt mer selvrespekt!

Anonymkode: d7f64...df4

Men man kan ikke etablere seg med en sånn mann. Ser for meg babytiden: «Hei kjære, jeg har ikke sovet på 7 netter, kan du ta han bare en halvtime?» «NEI, nå skal jeg runke/game/sove». En sånn mann hadde gjort meg ulykkelig ihvertfall...

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...