Gå til innhold

Tykk og slem mann som drar babes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Dævendøtte said:

Jeg også kjenner en sånn fyr. Han drar den ene dama etter den andre, samtlige er mye høyere enn ham i tillegg, han er under 170 cm, overvektig osv. Fikk hakeslepp da jeg så dama hans første gang.

Nå, 15 år senere, har jeg ikke tall på hvor mange strøkne damer han har vært sammen med. Og det er ikke han som forlater damene, det er han som gjør det slutt. Og fortsetter å være venn med alle eksene sine etter endt forhold. Merkelige greier :)

Kult, da finnes det fler. Ekskona hans er også strøken, og det var HAN som var notorisk utro mot henne. Hva var det som gjorde at han mannen der hadde draget da?

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Interessant og morsom tråd. Skulle gjerne sett denne fyren in action. 

Noen er bare naturals. En slektning av meg i besteforeldregenerasjonen var slik. Feide over hele byen og alle visste det og elskat ham for den han var. Beste forklaringen jeg har hørt på at dette kunne passere, er at han hadde kjærlighet nok for alle. Ingen ble snytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er oppegående menn litt perverse, da? For han her er jo ikke oppegående og mangler litt sosiale antenner. De jeg har datet som er «skikkelige» og ellers tiltrekkende har ikke hatt noe pervers vibe. Kom også på at jeg gikk forbi en byggesjauer som ikke var spesielt kjekk og hadde litt ølvom, kjente jeg ble litt yr av han og, og det liker jeg svært dårlig... selv er jeg pertentlig og ønsker en pertentlig kjæreste også.

Anonymkode: c1b5a...210

De finnes, men er litt som nåla i høystakken..

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult, da finnes det fler. Ekskona hans er også strøken, og det var HAN som var notorisk utro mot henne. Hva var det som gjorde at han mannen der hadde draget da?

Anonymkode: c1b5a...210

Det er jo fordi vi er dyr, og ikke bare mennesker. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da vel ikke pervers og slem til dem han sjekker opp. Han er sikkert sjarmerende og veldig god til å gi oppmerksomhet til damer. 

Anonymkode: 62faa...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av de damene er ottar-damer eller særlig feministisk i det heletatt, antar jeg. Girls just wanna have fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne mannen hårete? Hårete menn med masse hår på brystkasse, mage og lår, drar damer 

Anonymkode: 55dae...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er overvektig, pervers, kun normal økonomi, egoistisk og rett og slett ondskapsfull til tider, har et fjes bare en mor kan elske, lukter ofte vondt, respekterer ikke og bruker kvinner samt at han var notorisk utro mot ekskona som han har barn med. 

Jeg har fått vite at han drar enormt med pene damer, både til sengs og forhold. Hva kan være grunnen til at en sånn mann drar damer? 

Anonymkode: c1b5a...210

Menn er veldig flinke til å late som at de drar jevlig mange kvinner og fake høy selvtilitt akkurat som kvinner. Om han virkelig er tjukk og stygg så har han ikke draget. Sry men har vært i gamet leeenge og da må han enten være rik eller ha veldig hly sosial status. Noe jeg tviler på. Menn som sier de har ligget med aå og så mange så kan du halvere det tallet....og dobble det på kvinner. At du blir mer tiltrukket av han pga hab faker at han har ligget med så mange da går min THOT-ALARM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en mann i lokalmiljøet som har dame etter dame, selv om han er "stygg, feit og slem". Det jeg har observert er at han er veldig sånn " åå jenta mi, elsker deg, blablabla", og lener seg fort inn i forhold med masse åpen kjærlighet. Det er nok veldig deilig og sjarmerende for noen jenter, er jo ikke mange som er så romantiske. Men så går det sikkert noen måneder før han blir lei og en drittsekk. 

Anonymkode: 197d0...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fenomenet har jeg selv vært vitne til utallige ganger, ikke nødvendigvis hele smørbrødet-listen med negative egenskaper, men menn som trekker til seg lagt flere fluer enn de objektivt burde. Den eneste forklaringen jeg har, er at dette er folk som har fått "snøballen til å rulle".  


Noen damer later til å være veldig tilbøyelige til å ha lyst på noe når andre damer (spesielt  "pene" damer) er "garantistene". Har du en, så har du flere.  Dette er noe man vet å benytte seg av for alt det er verdt i markedsførings-bransjen også.

Som noen allerede har nevnt, så er det stor forskjell på  "babes" og damene fra "øverste hylle", i alle fall slik jeg definerer de uttrykkene. Og fluene som fanges av "den typen" er sjeldent noe menn er villige til å samle på uansett...

-Bare personlig mening og erfaring, altså...

Litt OT, men er dette en Kar fra lÆndet, og litt sånn lokal brumle-bÆss? Det var det bildet jeg dannet meg, i alle fall:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult, da finnes det fler. Ekskona hans er også strøken, og det var HAN som var notorisk utro mot henne. Hva var det som gjorde at han mannen der hadde draget da?

Anonymkode: c1b5a...210

Faktisk, det aner jeg ikke. Selv fikk jeg ingen kjemi med ham, men jeg er også en sånn dame som dominerende menn skyr som pesten. Så jeg faller ikke i smak for menn som er alfahanner, jeg lar meg ikke kue i det hele tatt. Tror menn som han er veldig flinke til å lese damer, at de fort finner ut hvem de kan få på kroken. Ryktene gikk også om en stor penis, men jeg nekter å tro at det gir ham langvarige forhold med dype følelser hos så mange damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dævendøtte said:

Faktisk, det aner jeg ikke. Selv fikk jeg ingen kjemi med ham, men jeg er også en sånn dame som dominerende menn skyr som pesten. Så jeg faller ikke i smak for menn som er alfahanner, jeg lar meg ikke kue i det hele tatt. Tror menn som han er veldig flinke til å lese damer, at de fort finner ut hvem de kan få på kroken. Ryktene gikk også om en stor penis, men jeg nekter å tro at det gir ham langvarige forhold med dype følelser hos så mange damer. 

Mye mulig. Jeg har også sett bilder av han som ung på FB, og DA var han faktisk slank og litt kjekk, tror enda han har dette inntrykket av seg selv og bare dominerer og gunner på med de han vil ha. En gang stod han ved siden av kaffekoppene mens jeg var veldig opptatt, og jeg spurte pent om han ville hente en kopp til meg og han svarte «nei ass, hent den sjæl», og ble stående ved koppene. Jeg trodde han spøkte men det gjorde han ikke. Rett etterpå kan han flørte med meg og stirre i kløfta mi. Observert mye sånn med han, som har gjort at jeg ALDRI ville inngått noe med en sånn mann noensinne, men hadde fristet å ligge med han selv om jeg ikke har planer om det heller. Sex er èn ting, men at han får seg koner og kjærester er veldig merkelig, sånn han oppfører seg. 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Selv fikk jeg ingen kjemi med ham, men jeg er også en sånn dame som dominerende menn skyr som pesten. Så jeg faller ikke i smak for menn som er alfahanner, jeg lar meg ikke kue i det hele tatt.

Tror du blander begrepene her litt. De færreste menn som er alfamenn/dominerende, går etter kvinner som lar seg kue. De går i stedet etter sterke kvinner som gir motstand. De som har lav selvfølelse, derimot, de går etter kvinner som lar seg kue. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En gang stod han ved siden av kaffekoppene mens jeg var veldig opptatt, og jeg spurte pent om han ville hente en kopp til meg og han svarte «nei ass, hent den sjæl», og ble stående ved koppene. Jeg trodde han spøkte men det gjorde han ikke. Rett etterpå kan han flørte med meg og stirre i kløfta mi. 

Klassisk!

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Beeblebrox said:

Dette fenomenet har jeg selv vært vitne til utallige ganger, ikke nødvendigvis hele smørbrødet-listen med negative egenskaper, men menn som trekker til seg lagt flere fluer enn de objektivt burde. Den eneste forklaringen jeg har, er at dette er folk som har fått "snøballen til å rulle".  


Noen damer later til å være veldig tilbøyelige til å ha lyst på noe når andre damer (spesielt  "pene" damer) er "garantistene". Har du en, så har du flere.  Dette er noe man vet å benytte seg av for alt det er verdt i markedsførings-bransjen også.

Som noen allerede har nevnt, så er det stor forskjell på  "babes" og damene fra "øverste hylle", i alle fall slik jeg definerer de uttrykkene. Og fluene som fanges av "den typen" er sjeldent noe menn er villige til å samle på uansett...

-Bare personlig mening og erfaring, altså...

Litt OT, men er dette en Kar fra lÆndet, og litt sånn lokal brumle-bÆss? Det var det bildet jeg dannet meg, i alle fall:laugh:

Tror du er inne på noe her faktisk, med den snøballmetaforen. Haha, han er ikke fra landet tror jeg 😂

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Klassisk!

Anonymkode: d7f64...df4

Sånn oppførsel gjør meg forbanna. Jeg liker å hente kaffe og ordne for kollegene mine, jeg. 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du blander begrepene her litt. De færreste menn som er alfamenn/dominerende, går etter kvinner som lar seg kue. De går i stedet etter sterke kvinner som gir motstand. De som har lav selvfølelse, derimot, de går etter kvinner som lar seg kue. 

Anonymkode: d7f64...df4

Er du som tar feil. Kjenner ingen alfamenn som vil være sammen med alfakvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...