Gå til innhold

Tykk og slem mann som drar babes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er overvektig, pervers, kun normal økonomi, egoistisk og rett og slett ondskapsfull til tider, har et fjes bare en mor kan elske, lukter ofte vondt, respekterer ikke og bruker kvinner samt at han var notorisk utro mot ekskona som han har barn med. 

Jeg har fått vite at han drar enormt med pene damer, både til sengs og forhold. Hva kan være grunnen til at en sånn mann drar damer? 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får spørre de damene det gjelder ;) Men jeg mistenker dog at dette er en av mange bitter-mann-tråder her inne. 

Anonymkode: de6d7...46e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er overvektig, pervers, kun normal økonomi, egoistisk og rett og slett ondskapsfull til tider, har et fjes bare en mor kan elske, lukter ofte vondt, respekterer ikke og bruker kvinner samt at han var notorisk utro mot ekskona som han har barn med. 

Jeg har fått vite at han drar enormt med pene damer, både til sengs og forhold. Hva kan være grunnen til at en sånn mann drar damer? 

Anonymkode: c1b5a...210

Damer liker jo menn med selvtillit, er vel det det handler om da? Selv har jeg aldri forstått det enorme fokuset på selvtillit, min erfaring er at folk som ikke er så frempå er mer sympatiske og interessante når vi blir kjent 

Anonymkode: 7bf85...0fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, når lå du med han? 

Anonymkode: 87088...8e1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke jeg, når lå du med han? 

Anonymkode: 87088...8e1

Ikke ligget med han, men skremmende nok har jeg følt meg ør i hans nærvær jeg og. Blir så nysgjerrig på hva det er med denne mannen, og når jeg fikk vite om at han kan velge og vrake på øverste hylle forstod jeg at det må være noe veldig spesielt med han. Selvtillit og feromoner kanskje? Er jo ikke alle menn som har feromoner, kanskje han har masse? 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer liker jo menn med selvtillit, er vel det det handler om da? Selv har jeg aldri forstått det enorme fokuset på selvtillit, min erfaring er at folk som ikke er så frempå er mer sympatiske og interessante når vi blir kjent 

Anonymkode: 7bf85...0fe

Det å ha selvtillit er vel ikke synonymt med å være brautende eller hemningsløs? Jeg forbinder det mer med ro og trygghet, og ikke minst med raushet overfor andre. Den slemme, stinkende tjukkasen, som drar damer, er nok et fantasifoster. Sannsynligvis er produkt av ønsketenkning. 

Anonymkode: c8a29...3c6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du fått vite det? har du sett det med egne øyne? kjenner du noen av disse damene han har? 
Mange overdriver hvor attraktiv dem er, nettopp for å fremstå som mer attraktiv. 
Sier man at man aldri får seg noe og at ingen blir intressert i en, så vil potensielle begynne lete etter mer feil/mangler. 
Sier man at man ofte får seg noe, så vil potensielle bli nysgjerrig og lete etter det andre finner attraktivt, akkurat som det du gjør nå. Du har kun negativt å si om han, men siden han framstår som en som folk blir interessert så begynner du lete etter disse tingene som gjør at han eventuelt drar damer. 

Anonymkode: cb070...70f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at du bare er bitter og skal fiske etter bekrfetelse på noe.

Og er disse damene så "babe" som du skal ha det til, eller er de "babes" for deres liga? Er ikke sikkert 10/10 menn synes disse damene er babes.

Anonymkode: dccd0...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å ha selvtillit er vel ikke synonymt med å være brautende eller hemningsløs? Jeg forbinder det mer med ro og trygghet, og ikke minst med raushet overfor andre. Den slemme, stinkende tjukkasen, som drar damer, er nok et fantasifoster. Sannsynligvis er produkt av ønsketenkning. 

Anonymkode: c8a29...3c6

Jeg vet om flere menn som er ganske brautende, hemningsløse og ikke spesielt atraktivt utseende. De drar damer de, og det de har til felles er høy selvtillit.

Anonymkode: 3116a...ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan har du fått vite det? har du sett det med egne øyne? kjenner du noen av disse damene han har? 
Mange overdriver hvor attraktiv dem er, nettopp for å fremstå som mer attraktiv. 
Sier man at man aldri får seg noe og at ingen blir intressert i en, så vil potensielle begynne lete etter mer feil/mangler. 
Sier man at man ofte får seg noe, så vil potensielle bli nysgjerrig og lete etter det andre finner attraktivt, akkurat som det du gjør nå. Du har kun negativt å si om han, men siden han framstår som en som folk blir interessert så begynner du lete etter disse tingene som gjør at han eventuelt drar damer. 

Anonymkode: cb070...70f

Han er en kollega, derfor jeg vet det jeg vet.  Han har selv vist meldinger fra pene damer, og andre kolleger av oss har bekreftet at han drar såkalte babes han møter på byen og instagram. Jeg vet ikke hva som kom først av høna eller egget her, tror faktisk jeg følte meg litt tiltrukket av han før jeg fant ut av dette også, men godt mulig det har blitt mer etter jeg fant det ut.. uansett ingen planer om å hooke opp med han, syns han er en dårlig person, rett og slett. 

 

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en mistanke om at du bare er bitter og skal fiske etter bekrfetelse på noe.

Og er disse damene så "babe" som du skal ha det til, eller er de "babes" for deres liga? Er ikke sikkert 10/10 menn synes disse damene er babes.

Anonymkode: dccd0...38f

Hvorfor skulle jeg være bitter når det ikke er noe mellom oss 🤔 jeg er nysgjerrig og syns det er fascinerende.

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ligget med han, men skremmende nok har jeg følt meg ør i hans nærvær jeg og. Blir så nysgjerrig på hva det er med denne mannen, og når jeg fikk vite om at han kan velge og vrake på øverste hylle forstod jeg at det må være noe veldig spesielt med han. Selvtillit og feromoner kanskje? Er jo ikke alle menn som har feromoner, kanskje han har masse? 

Anonymkode: c1b5a...210

Er du dverg? Din øverste hylle er nok langt unna virkeligheten. Det er ikke sjans I havet at en mann slik du beskriver, uten penger eller makt, drar noen som er i nærheten av øverste hylle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF said:

Er du dverg? Din øverste hylle er nok langt unna virkeligheten. Det er ikke sjans I havet at en mann slik du beskriver, uten penger eller makt, drar noen som er i nærheten av øverste hylle. 

Er jo tydeligvis det, jeg ser det jo med egne øyne! Har vist bilde av han til en venninne og hu lo av hvordan han så ut, og sa jeg er syk i hodet som føler meg tiltrukket av han. Og tydeligvis er vi mange som gjør det. Tror du både han og kollegaene juger om alle damene han drar, og forfalsker meldingene han får?

Anonymkode: c1b5a...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om hans økonomi? Og «kun normal økonomi» hva skal det bety? At kvinner bare er ute etter menn med penger?

Anonymkode: 230eb...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva vet du om hans økonomi? Og «kun normal økonomi» hva skal det bety? At kvinner bare er ute etter menn med penger?

Anonymkode: 230eb...5f3

Nei, jeg skrev det så ingen bitre menn skulle kommentere at han sikkert har mye penger. Blir snart å gjenkjenne om jeg beskriver så mye mer, men han har ikke spesielt mye penger. 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en mistanke om at du bare er bitter og skal fiske etter bekrfetelse på noe.

Og er disse damene så "babe" som du skal ha det til, eller er de "babes" for deres liga? Er ikke sikkert 10/10 menn synes disse damene er babes.

Anonymkode: dccd0...38f

Og jeg har en mistanke om at denne tråden er respons til tråden om overvektige damer som finner seg smalere og lavere menn.

Anonymkode: a51ba...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle jeg være bitter når det ikke er noe mellom oss 🤔 jeg er nysgjerrig og syns det er fascinerende.

Anonymkode: c1b5a...210

Hva er det han gjør som gjør han slem da? 

Anonymkode: dccd0...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og jeg har en mistanke om at denne tråden er respons til tråden om overvektige damer som finner seg smalere og lavere menn.

Anonymkode: a51ba...ac1

Kan ikke dere som tror tråden er fake slutte å kommentere nå, det er irriterende når jeg faktisk ønsker seriøse svar

 

Anonymkode: c1b5a...210

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel åpenbart?

Han oppfører seg som en mann og ikke som en jåleberte.

Anonymkode: d7f64...df4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vel åpenbart?

Han oppfører seg som en mann og ikke som en jåleberte.

Anonymkode: d7f64...df4

Så det er slik en mann skal oppføre seg ifølge deg:

-Han er overvektig, pervers, kun normal økonomi, egoistisk og rett og slett ondskapsfull til tider, har et fjes bare en mor kan elske, lukter ofte vondt, respekterer ikke og bruker kvinner samt at han var notorisk utro mot ekskona som han har barn med. 

Anonymkode: 6cb9f...9fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...