Gå til innhold

Når er damer i sin beste sexuelle alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv er jeg dame i 40 årene og har aldri tenkt eller hatt lyst på sex som nå. Normalt? 

Anonymkode: ceb28...2cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 40-50 årene.

Anonymkode: 5fdae...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmest perverst... Eller hva vil du folk vil skal si. Fullstendig uinteressant sier jeg. 

Anonymkode: 4addd...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😁 min alder 41 😂

Anonymkode: 9b512...25b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. 

Anonymkode: c4672...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. 

Anonymkode: c4672...cfd

Henger meg på denne. Hvis majoriteten av de over 40 peker på 40-årsalderen som sin beste alder skal jeg som bare er litt over 30 innrømme at jeg ikke har forutsetninger for å svare på spørsmålet. Men håper virkelig ikke det blir mer lyst enn da jeg var 18-20 for det var virkelig ikke et godt sted å være 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Impressa skrev:

Henger meg på denne. Hvis majoriteten av de over 40 peker på 40-årsalderen som sin beste alder skal jeg som bare er litt over 30 innrømme at jeg ikke har forutsetninger for å svare på spørsmålet. Men håper virkelig ikke det blir mer lyst enn da jeg var 18-20 for det var virkelig ikke et godt sted å være 🙄

Den pubertale kåtheten er noe annet, mener jeg selv. 

Selve sexen er mye bedre nå.Dypere og råere på en måte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda.

Spørsmålet handler ikke om hvem du vil knulle, men seksualiteten til kvinner.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. 

Anonymkode: c4672...cfd

Når jeg rundet 50 ble det plutselig akkurat like ille som i tenårene. Så ikke ha noen forhåpninger.

Anonymkode: 88938...2eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg rundet 50 ble det plutselig akkurat like ille som i tenårene. Så ikke ha noen forhåpninger.

Anonymkode: 88938...2eb

Skriver under på denne 🙂 

Anonymkode: 95207...83b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hr. Aktiv said:

20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda.

Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! ;) 

https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rotemor skrev:

Spørsmålet handler ikke om hvem du vil knulle, men seksualiteten til kvinner.

Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex?

Multitasking

Anonymkode: 88938...2eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, hind skrev:

Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! ;) 

https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women

Godt mulig de nyter bedre i en alder av 45, men det er ikke i senga de nyter det ihvertfall slik jeg har erfart det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex?

Klarer du ikke å kombinere en film/seriekveld i sofaen og sex? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hind skrev:

Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! ;) 

https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women

Dette !  + At vi har fått mye mer tid og energi.  Vi er ferdige med barn, ikke noe mer mensstyr og gravidrisk. Nå kan vi ha sex bare for å nyte. Jeg kan bare snakke for meg selv, men flere venninner og kolleger har snakket om lignende opplevelser.  Vi er i "vår andre ungdom", med rikelig påfyll av sexlyst og energi.   😁  Så bare pass dere gutter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...