Gå til innhold

FertillityFriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var/er det nødvendig å kjøpe medlemskap syns dere? Hva får man av nyttige ting?

Kjøpte medlemskap på Clue med det var 100,- rett i do. 

Anonymkode: aaa0f...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte medlemskap med en gang, så jeg har ikke prøvd uten. Men jeg likte i hvert fall godt muligheten man får til å legge flere charts over hverandre å sammenligne, og muligheten for å legge inn hvilepuls fra fitbit'en min sammen med temperaturgrafen. En del av de andre funksjonene var morsomme, men ikke nødvendige. 

Nå regnet jeg med å drive lenge med tempingen, siden vi prøvde godt over et år på første. Men så ble jeg plutselig gravid raskt, så da var det jo litt bortkastet med VIP-medlemskap i et år. Samtidig kan det jo hende det hadde gått tregere uten tempingen. 

Anonymkode: 47282...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det du spør om, men jeg bruker kun gratis-versjonen og synes det holder fint :)  Men jeg er fristet til å utvide til betaling, så jeg vil gjerne følge tråden her videre. 

Anonymkode: cd6a2...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den brukes til noe i graviditeten? Eller er det bare for prøving? Har nå prøvd i 6 mnd så typisk at jeg kjøper den og så blir gravid. 500,- er jo litt

Anonymkode: aaa0f...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger tråden her.. har kun gratis versjon, og aner ikke hva mer man får ved å ha medlemskap. Synes det er mange funksjoner allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå sett litt på oversikten, og jeg har bestemt meg for å ikke bruke penger på det, men heller fortsette i gratis-versjonen:) 

Anonymkode: bb956...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...