Gå til innhold

Tips og råd til en god og smidig flytteprosess.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, moroklompen skrev:

Bruk mittanbud.no til å få tilbud om flyttevask, får generelt mye bedre tilbud enn ved å bare ringe ett byrå. Jeg betalte under 2000 kr for flyttevask av leilighet på 70 m2 i Oslo, verdt hver krone. Pakk og merk alt i esker og hvilket rom det skal til (lettere å organisere og pakke ut i det nye huset). Prøv å få barnevakt på selve flyttedagen og gjerne dagen før.

Takk, det skal vi sjekke ut 👍🏻 Vaskingen er noe av det jeg gruer meg mest til. Vil jo ikke ha klager eller at vi må ut med depositumspenger..  Ja, det med barnevakt må jo også forberedes 🤗. Lett å «glemme» dette midt oppi all organisering. Tusen takk for gode tips 👏🏻

Anonymkode: 24182...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange gode tips her (skal flytte selv om noen måneder)! 

Mitt beste tips starter før man har solgt. Legg inn en setning ala dette i salgsoppgaven/prospektet: «Det gjøres oppmerksom på at boligen ikke vil bli vasket ut før overtagelse, utover vanlig vedlikehold/vasking». Alt som står i salgsoppgaven er en del av salgskontrakten og ved å ha med dette i prospektet sparer man seg for MYE stress og tid (og noen ganger kostnader) 😊

Anonymkode: 29b4a...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS her..

I skrivende stund så er flyttebilen her. Jeg har plassert alle kassene i entreen mens mannen bærer dem ut i bilen. Det har gått så fint hittil. Det verste har vært det mentale. Det å bekymre seg på forhånd er det verste, ikke det praktiske når vi først er i gang. Jeg vil takke hver og en av dere for knallgode tips! Har fått nytte av alle sammen 🤗

Anonymkode: 24182...e5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...