AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Har fått blod i avføring, det er en bivirking til medisinen. Noen andre som har erfaringer med Napren-E? Anonymkode: 9c529...cb6
Million Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Ja, jeg har brukt det i mange, mange år. Først for å dempe menstruasjonskramper (ekstremt smertefulle). Senere i livet for å prøve og ta knekken på senebetennelser i skuldre og overarmer. De er også gode å ha når ryggen er stiv og verkende. Jeg får mange ganger diare av å ta dem. Dette har jeg løst ved å ta en Loperamid (reseptfritt middel mot diare) sammen med Naproxen(Napren) tabletten. Da får jeg ikke diare likevel. De kan være harde for magen. Men ser du skriver Napren-E, Den E'en på slutten betyr vel at du har fått den typen som IKKE går i oppløsning i magen, men først når den kommer ned i tarmsystemet. Dette for å skåne magen. Det med blod i avføringen har jeg faktisk aldri opplevd i løpet av mine år som bruker av dette middelet. Men jeg har hørt at det kan være sterkt for slimhinnene. Kanskje det er slik for deg? Eller kan det ha vært tilfeldig? Er dette et engangstilfelle der du har sett blod i avføringen, eller har det skjedd hver gang over tid? Du bør i så fall ta det opp med lege, og inntil da avslutte bruken av den medisinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå