Gå til innhold

Er jeg for storkrevende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad jeg har gått gjennom mine livstruende skader alene når jeg ser forståelsen og omtanken der ute..

Anonymkode: 26638...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er heller ikke alltid man blir frisk igjen. Det kan ta åresvis, med svikt og komplikasjoner. Da får du bare finne frem skillsmissepapirene. 

Anonymkode: 26638...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, du høres ut som den personen jeg ALDRI skal tillate meg å bli!

Det er ikke nødvendigvis det at du forventer for mye, det å høre på sutring er aldri morro. Det er mer det at du høres sykt kald og kynisk ut, og beskriver noe som minner om dressur. Samtidig som mannen høres ut som han er litt av en sutrepave. Til sammen blir dette krøll...

Hadde dere ikke allerede vært sammen i 30 år, hadde jeg anbefalt dere å gå fra hverandre, for begges skyld. Men nå har dere det, og det jeg lurer på om dere har hatt det samme mønsteret hele veien.

Jeg kjenner et ektepar som jeg stadig tenker at er mine anti-rollemodeller. Han er en sånn sidfua fjomp, som enten ikke gjør det han skal, eller gjør det feil, eller begynner å gjøre det, men slutter midt i. Hun går rundt og er kronisk misfornøyd, bjeff bjeff bjeff. Og jeg tenker alltid;

«Hvorfor i himmelens navn er disse to sammen? Hvorfor fant ikke han seg en sidfua dame som godtar litt treghet? Og hvorfor fant ikke hun seg en fyr som gjør det han skal på rett vis?»

Kanskje det riktige spørsmålet er;

Liker du den du er, når du er sammen med han?

 

(Av noen grunn tenker jeg også at du høres ut som ‘en sykepleier på privaten’ :sjenert:)

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke sutring, men dette var i mine øyne drøyt av deg. Du bestemmer hvor lenge han kan få lov til å klage. 2 dager og så er det slutt.
Det høres ut som om du dikterer reglene og han må følge dem, hvis ikke sender du ham på dør med støvler og regnjakke.

Du høres kald ut og viser lite sympati synes jeg. 

Jeg hadde ikke orket å leve sammen med noen som hadde behandlet meg sånn.
Selv om jeg altså ikke liker sutring. 

Jeg har en i min familie som begynner hver telefonsamtale med et sukk, og snakker kun om seg selv og plagene sine ustanselig. 
Da kan vi snakke sutring. Din terskel virker til å være nådd etter en setning hvor han uttrykker frykt for ikke å komme tilbake i arbeid igjen.

Jeg ble faktisk litt provosert over hvordan du fremstiler mannen din og hvordan du mener du er i din fulle rett til å bestemme når han kan få klage eller snakke om problemene sine. 
 

Anonymkode: eb8ed...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...