Gå til innhold

Jeg får hele tiden melding "skjer a?" fra han. Slitsomt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært på et par dates og kjemien er god, men jeg får ofte samme meldinga fra han. "Hva skjer a?" Og må innrømme at det er slitsomt. Vel, det skjer ingenting. Vet ikke alltid hva jeg skal svare. Noen ganger får jeg "gjør på?" Synes det er litt masete til tider. Får den meldingen når jeg er på jobb også "skjer a?"

Er det frekt om jeg spør om han kanskje kan slutte å alltid sende den meldingen? Trenger ikke å spørre 40 ganger om dagen hva som skjer. Vi skal møtes til torsdag igjen 

Anonymkode: 721f9...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans måte å vise interesse, endog til kort måte å gjøre det på. Jeg hadde mistet interesse av det,  men samtidig var min mann sånn og vi har hvert gift i ti år nå. 

Anonymkode: 799c8...01b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som han tenker på deg og vil bare snakke litt med deg, men at han gjør det på en klumsete måte fordi han ikke vet helt hva annet han kan skrive. 

Anonymkode: c58ed...92b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er slitsomt for jeg vet ikke hva jeg skal skrive til sånt alltid og spesielt når det er mange ganger om dagen. Pleier bare å svare hva jeg gjør uansett om det er kjedelig. Vet ikke hva annet man skal svare på det? :P

Vet ikke om det ville hjulpet om du sa fra om det for det er sikkert hans måte å søke kontakt på og kanskje han ikke er god på å skrive og ikke vet selv hva han skal skrive. Ikke alle er like flinke på slike ting.

Anonymkode: 2f7c1...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hans måte å vise interesse, endog til kort måte å gjøre det på. Jeg hadde mistet interesse av det,  men samtidig var min mann sånn og vi har hvert gift i ti år nå. 

Anonymkode: 799c8...01b

Her sier du jo to ting, at du hadde mistet interessen, men giftet deg med en som var sånn? :klo:

Det er nok bare hans måte å vise interesse på, og vise at han tenker på deg, ts. Kanskje han er en mann av litt få ord? Kanskje han trenger litt bekreftelse? :)

eller kanskje du bare ikke har de riktige følelsene (enda?) Hvis du oppfatter det som mas? 

Du kan selvfølgelig ta det opp med han, at når du er på jobb, så blir det litt vrient for deg å tekste så mye. At du setter pris på at han tenker på deg, men all tekstingen blir litt mye eller noe? 

Anonymkode: bc26c...dfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg datet spurte også om det hele tiden! Jeg skjønte ikke greia, hva svarer man på det? Som regel var det bare; er på jobb, ser på Netflix, lager middag. Ehh ikke spesielt spennende! 

Men ja, det er vel bare en måte å holde kontakten på. 

Anonymkode: c772f...269

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans måte å vise oppmerksomhet på. Han forventer ikke at du kal legge ut om hva som skjer. Bare hyggelig ment. Så koselig.

Man svarer enkelt. Her går det fint, hvordan går det med deg? Eller bare her gir det fint :)

 

 

Endret av exictence
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, exictence skrev:

Hans måte å vise oppmerksomhet på. Han forventer ikke at du kal legge ut om hva som skjer. Bare hyggelig ment. Så koselig.

Man svarer enkelt. Her går det fint, hvordan går det med deg? Eller bare her gir det fint :)

 

 

I mitt tilfelle (ikke TS) kunne han sende «skjera?/gjør på?» flere ganger om dagen. Jeg kunne jo ikke svare «Her går det fint» hver gang😅

Anonymkode: c772f...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr som var lik. Fikk ørten meldinger om dagen med «skjer’a» «skjer?» «driver med?» «gjør?» herregud så irriterende altså. Dumpet han. Det finnes «han ønsker å snakke med deg» å det finnes «han er innpåsliten og plagsom», når det blir så ekstremt så blir det det siste... 

Anonymkode: 00a51...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle (ikke TS) kunne han sende «skjera?/gjør på?» flere ganger om dagen. Jeg kunne jo ikke svare «Her går det fint» hver gang😅

Anonymkode: c772f...269

Jo, det kunne du. Han skriver jo også det samme. Det er jo bare en hilsen. Du kan også bare svare igjen. Hei, og med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som han tenker på deg og vil bare snakke litt med deg, men at han gjør det på en klumsete måte fordi han ikke vet helt hva annet han kan skrive. 

Anonymkode: c58ed...92b

Klumsete ja, men hva med å heller skrive "hei hvordan går det? Hva driver du med? Jeg driver å ........" enn å bare si "skjer a?"

Er som sagt slitsomt og er litt lei. Kanskje jeg kan spørre han på en hyggelig måte til torsdag?

Anonymkode: 721f9...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...