Gå til innhold

Tips etter utroskap(bygge tillit igjen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips om hvordan bygge opp tillit når man har vært utro (kyss, bilder, sexprat, sexvideo)? Og tips til hva man kan gjøre? Særlig erfaringer fra de som har greid seg igjennom to runder med utroskap, samt om noen har vært utro med et annet familiemedlem på den andre siden. Jeg hadde med typen til søsteren hans. Det har kun vært for spenning, oppmerksomhet og bekreftelse jeg har vært utro. Kontakt er nå kuttet, mannen min har full tilgang til alt på telefonen(laster ned logger på Google,face, insta osv.) Jeg har slettet så si alt av det andre skjønn på sosiale medier/snapchat. Sier fra/avtaler hvor jeg går og hvorfor! Største problemet for han nå er nok hvordan få tillit, pga jeg har løyet så lenge(kun fortelt små biter av hva som har skjedd) også har det kommet frem mer og mer! Dette er jo for jeg er flau over det som har skjedd, samtidig som jeg viste det kom t å være helt jævelig for han å vite, så tenkte det var best om han ikke viste/viste alt!

Anonymkode: e1f47...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dere har en lang vei å gå. Å bygge opp tilliten tar veldig lang tid, hvis det i det hele tatt går.

Jeg vil tro mange her lurer på hvorfor du fortsatt vil være sammen med han og hvorfor han vil være sammen med deg videre. Svaret på dette tror jeg eventuelt er fundamentet for at det eventuelt kan gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom en runde og tilgitt og fått det bra igjen. Ikke noe familiært, men mannen min var utro men en i samme vennekrets, og det at man kjenner vedkommende kompliserer det hele ytterligere. Dersom dette er andre gang du er utro, vil jeg sterkt anbefale din mann og å gå fra deg. Ingen mennesker skal måtte gjennomgå et slikt svik to ganger. Og jeg har ikke tro på at man kan få tillit igjen etter at den har blitt revet ned to ganger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på alt han vil vite. La det være opptil han hva han vil vite.

Du sier du beskytter han, han tolker det som lojalitet mot han du var utro mot. Det han forestiller seg er verre en virkeligheten. 

Svar på alt og bli fort ferdig. Hold igjen og kverning vil fortsette til evig tid.

Anonymkode: d59b1...751

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tipset er å gjøre det slutt. Han kommer aldri til å stole på deg igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig løpet er kjørt, da jeg tviler sterkt på at han kommer til å klare å stole på deg igjen. Kan hende han er villig til å prøve å stole på deg, men i og med du har gjort det to ganger så vil nok alltid usikkerheten være der. 

Anonymkode: 84155...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner vel sikkert deg selv så godt etterhvert at du vet at du aldri klarer å være lojal. Er det ikke like greit da å være singel, eller gir selve sviket en ekstra glede?

Anonymkode: 8a3cb...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...