Gå til innhold

Hvor lang tid beregner dere til levering i bhg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heldige dere er. Fikk beskjed på foreldresamtalen at det ikke var ønskelig slik du gjør det (som jeg også gjorde). Det gikk bra foreløpig så lenge ungen takler det, men det måtte endres om ungen ikke taklet det. En gang gjorde jeg det annerledes, leverte han raskt pga jeg var for seint ute. Eneste gangen han har grått når jeg gikk. Så ble litt paff av å få den beskjeden. Så derfor jeg spurte. 

Anonymkode: fdc19...f6b

Jeg bruker den tiden det tar. Noen ganger tar det 5 min, andre ganger 20. Spurte de ansatte om de syntes jeg var der litt lenge og de sa neida, bare hyggelig det. Foreldre kan også spise frokost der hvis de ønsker. Synd din ikke er like fleksibel.

Ville ikke tenkt så mye på tid nå. Det er noe som blir tydelig etterhvert. Mitt eneste råd er å ikke ha dårlig tid. En stressa levering fører ofte til grinete barn som igjen gjør at leveringen tar lenger tid.

Anonymkode: 77872...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker kanskje 10 min? Men jeg bruker litt tid på å legge vognposen i vogna. Den må jo legges på plass hver morgen ut tas med inn igjen ved henting. Med seler og diverse bruker jeg noen minutter på det. 

Anonymkode: e8c49...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nøyaktig 30 min fra jeg går ut av døra hjemme, gå 1,2 km til bhg, kle av og levere ungen, gå 200 m tilbake til jobb og sette meg på plassen min der. 

Anonymkode: 266f8...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner også på jobb 08.30. Har 300meter til barnehagen og 6km til jobb. Starter ca. 07.35 med å kle på oss å gå i bilen, har god tid til å prate, hjelpe og kjøre bortover. Bruker å være i bhg ca. 07.50 eller 55. Noen ganger før. 

5 min inne, kjører til jobb. Deilig å ikke stresse med å rekke jobb. Liker å være noen minutter før også slik at jeg kan kanskje ta en kopp kaffe, eller prate litt før man starter dagen for fullt. 😃

Anonymkode: 553b7...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler av, følger barnet inn, klem, hade, gir en kjapp beskjed hvis det trengs, går ut i garderoben, sjekker hyllene og legger eventuelt på plass nye klær. Tar vel maks 6minutter fra vi går inn i barnehagen til jeg er i bilen igjen. Snakker heller med personalet ved henting

Anonymkode: 02c24...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...