Gå til innhold

Når kona (nesten) aldri vil ha orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 og har aldri hatt orgasme.. Aner ikke hva som skal til..

Så jeg faker bare for at mannen min ikke skal bli lei seg. Kanskje hun ikke helt får det til, og har forsonet seg med det? 

Anonymkode: 32058...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Bare trenger å få lufta litt frustrasjon her, jeg...

Jeg er gift med en fantastisk kone, hun er helt super på alle måter, vi har vært gift i 20 år og kommer til å fortsette å være det ut livet.

Men jeg kjenner ganske ofte på en nokså kraftig seksuell frustrasjon. Saken er at hun ofte tar initiativ til sex, men sex for henne betyr at jeg penetrerer henne, eller får orgasme på annet vis, og det er det. Hun lar meg gi henne orgasme kanskje en gang annenhver måned, ca. Hun kommer ikke vaginalt, det er helt greit, jeg forstår at det ikke er så vanlig, men hun virker for det meste helt uinteressert i klitorisorgasme også.

Men hun er jo åpenbart opptatt av å tilfredsstille meg, så sånn sett burde jeg være mer enn fornøyd. Men jeg merker jeg begynner å bli lei av at sex er en enveisgate for oss. Hvis hun virkelig nyter så veldig å se meg nyte og komme, hvorfor forstår hun ikke da at jeg også lengter etter en slik nytelse?

Og ja, jeg forstår selvsagt at dette ikke er noe jeg kan kreve av henne, jeg tør ikke engang ta det opp med henne, i frykt for å legge press, for da blir det jo bare enda vanskeligere. Men jeg forsøker å tenne henne, med kos, kjærlighet, lange forspill etc. Her om dagen masserte jeg og strøk henne lenge over hele kroppen, hun pustet tungt, det var tydelig at hun nøt det og jeg var sikker på at denne gangen ble det henne før meg. Men neida, på et tidspunkt sa hun bare "Kom!" og ville ha meg inni seg. Det var det, tenkte jeg, jeg merket at jeg faktisk ble litt skuffa (for når jeg først har penetrert, er det veldig sjeldent at hun vil noe mer etterpå).

Dette er så frustrerende! Jeg merker at jeg har veldig lite lyst til å ta initiativ til sex igjen med det første. Hvis alt sexen skal handle om er å gi meg orgasme, klarer jeg jo det helt fint på egen hånd.

Anonymkode: cf580...7da

Det høres ut som om dere har et veldig bra seksualliv selv etter 20års ekteskap.

Orgasme for kvinne er for mange ikke det samme som orgasme for mann og det er veldig krevende og ikke alltid så tilfredstillende. Jeg tror nok at det er sånn at hun finner tilfredstillelse i intimiteten, nærheten, berøringen og at du kommer.

Nyt intimiteten som den er og at hun tydeligvis elsker deg og begjærer deg veldig høyt!! 

Hun er jo heldig som i det hele tatt kan få klitorisorgasme men det er ikke sikkert det er det som er det mest tilfredstillende.

Altså, at det er mye mer tilfredstillende å bli penetrert av deg enn det å faktisk komme selv.

Anonymkode: ca6b3...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Ja. Helt sikkert grunnen. Hver gang ser et lys på himmelen jeg ikke kan forklare, tar jeg det er gitt at det er intelligente vesener fra et annet stjernesystem. Det er naturlig.

:tommelopp::fnise:

Anonymkode: ca6b3...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle være så opphengt i orgasmen. 

Jeg nyter sexen og nærheten. Får jeg orgasme så er det en ekstra bonus, hvis ikke så har jeg iallefall hatt deilig sex med mannen jeg elsker. 

Vi har vært sammen i 15 år og jeg får orgasme en gang i blant, men vi tenner på hverandre, vi er lekne, har deilig sex sammen og det er det viktigste for meg. 

Anonymkode: 65517...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig med resten av damene her. Sex er deilig, du høres ut som en god elsker og hun nyter det jo! Selve orgasmen er bare en finale, en spiser ikke nødvendigvis treretters hver dag, men det betyr ikke at hovedretten ikke smakte. Å bli tatt hardt og godt er nydelig, noen ganger stimulerer jeg klitoris selv mens han tar meg, dersom jeg har lyst til å komme. Andre ganger er det fantastisk å bare sanse det som skjer, uten å gjøre så veldig mye for å komme. Reversed cowgirl stimulerer veldig, og om du tar henne slik med fast tak om rumpa og ber henne stimulere seg selv, så vil du nok ikke angre. Du må legge fra deg den forestillingen om at orgasmen hennes må være et evig mål, men det viktigste er da å fortelle at dette er et problem for deg? Så kan hun fortelle selv? Vis henne innlegget, det er godt formulert, virker å ha et godt og nært forhold, og dere kan få en spennende sexy dialog om sexen deres ut av det. For mange av oss er det å få orgasme en kombinasjon av å måtte treffe helt presist, og å fantasere samtidig. Det er vanskelig om han begynner å styre voldsomt. 

Anonymkode: a66d9...1b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker som flere over her skriver at orgasmen langt fra er det viktigste for mange.

Hvordan er du selv ellers for partneren din? Tar du initiativ til å forsette kosen etter at du har tømt deg? Opplever at mange menn mener at damen skal få orgasme under vorspielet, og når mannen så kommer-oh store finale så er man ferdig! 

Selv hadde dette ihvertfall vært en stor turnoff. Jeg trenger absolutt ikke få orgasme for å ha god sex, men om mannen  blir så opphengt at orgasmen min skal komme før vi det i det hele tatt har startet å pule blir jeg stresset og slår litt av. Jeg synes det å pule etter orgasme er dårligere å pule før (eller til og med uten) så om du ikke alt gjør det; bruk tid på konen din etter at du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker dere ikke sammen? Det er fullstendig mulig å adresse dette uten at du legger press på henne. Ved å spørre henne med nysgjerrighet og undring, «hvorfor er det sånn for deg, hva tenker du om dette, hva er viktig for deg?», i stedet for å si «hvorfor kan du ikke prøve å komme, jeg har så lyst å hjelpe deg».

Spør henne, bare snakk med henne. Uten å forvente eller forklare hva _du_ ønsker. Dette er helt naturlig og viktig og snakke om. Om hun ikke ønsker å komme så har du i alle fall fått en dialog på det og en innsikt.

Men prøv å ikke legge dine ønsker og forventninger på henne. Selv om det er for å glede henne. La henne bare åpne seg og dele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...