Gå til innhold

Når kona (nesten) aldri vil ha orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Bare trenger å få lufta litt frustrasjon her, jeg...

Jeg er gift med en fantastisk kone, hun er helt super på alle måter, vi har vært gift i 20 år og kommer til å fortsette å være det ut livet.

Men jeg kjenner ganske ofte på en nokså kraftig seksuell frustrasjon. Saken er at hun ofte tar initiativ til sex, men sex for henne betyr at jeg penetrerer henne, eller får orgasme på annet vis, og det er det. Hun lar meg gi henne orgasme kanskje en gang annenhver måned, ca. Hun kommer ikke vaginalt, det er helt greit, jeg forstår at det ikke er så vanlig, men hun virker for det meste helt uinteressert i klitorisorgasme også.

Men hun er jo åpenbart opptatt av å tilfredsstille meg, så sånn sett burde jeg være mer enn fornøyd. Men jeg merker jeg begynner å bli lei av at sex er en enveisgate for oss. Hvis hun virkelig nyter så veldig å se meg nyte og komme, hvorfor forstår hun ikke da at jeg også lengter etter en slik nytelse?

Og ja, jeg forstår selvsagt at dette ikke er noe jeg kan kreve av henne, jeg tør ikke engang ta det opp med henne, i frykt for å legge press, for da blir det jo bare enda vanskeligere. Men jeg forsøker å tenne henne, med kos, kjærlighet, lange forspill etc. Her om dagen masserte jeg og strøk henne lenge over hele kroppen, hun pustet tungt, det var tydelig at hun nøt det og jeg var sikker på at denne gangen ble det henne før meg. Men neida, på et tidspunkt sa hun bare "Kom!" og ville ha meg inni seg. Det var det, tenkte jeg, jeg merket at jeg faktisk ble litt skuffa (for når jeg først har penetrert, er det veldig sjeldent at hun vil noe mer etterpå).

Dette er så frustrerende! Jeg merker at jeg har veldig lite lyst til å ta initiativ til sex igjen med det første. Hvis alt sexen skal handle om er å gi meg orgasme, klarer jeg jo det helt fint på egen hånd.

Anonymkode: cf580...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun er litt lei av at det er vanskelig for henne å komme, og at gun rett og slett har "forsont seg" med at sånn er det bare. Så etter å ha holdt på en stund er det like greit at du bare kommer?

Jeg nyter sex med kjæresten, men kommer sjeldent. Jeg er tilfreds likevel. Men noen ganger føler jeg det er greit å pushe på at han bare på komme. Jeg er jo da så "snill" med kjæresten at jeg faker for at han får et go. (Ja, jeg sparker meg sjøl litt i leggen her, er klar over det. Men jeg har set veldig fint i senga så langt..)

Anonymkode: bdd27...903

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som Ab 903 sier at det kanskje er litt vanskelig for henne å komme og har forsont seg med det.

Selv om vi ikke kommer så betyr ikke det at sexen ikke er tilfredstillende. Jeg har ingen problemer med å ikke komme, liker det inni mellom, men ingen behov for at det skal skje hver eneste gang. 

Anonymkode: 6d486...ae7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du foreslå å bruke leketøy under sex? Med en klitorisvibrator/womanizer kan hun kanskje oppnå orgasme mens du penetrerer henne, og hun bruker vibrator på seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Anonymkode: d692d...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om luksusproblem!

Anonymkode: 2c07d...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luxusproblem for deg :)

 

Men jeg kjenner meg litt igjen. Jeg vil gjerne vente litt mellom hver gang jeg har orgasme-jeg syns de er MYE bedre når man ikke kommer hver gang, men nyter sexen fult ut - uten orgasmen.

Sex er litt mere enn den siste biten, iallfall for meg:) 

Anonymkode: 372eb...b94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Anonymkode: d692d...39b

og du har tydeligvis slått deg eller? 🤡

Anonymkode: 372eb...b94

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Anonymkode: d692d...39b

Takk for god latter! 😂

Anonymkode: 72ed1...643

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo snakke med henne da vel. Ikke kom med beskyldninger eller ønsker. Bare spør hvorfor.

Anonymkode: e951e...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hele sexen nytelse, ikke bare orgasmen. Jeg kan være tungpustet og sliten etter en akt, helt uten orgasmen. Jeg kjenner også en form for klimaks når det går for han. 

Det er krevende å få orgasme. Jeg må slappe av, men ikke for mye. Jeg må fokusere, men også være ufokusert. Man må trykke og ta på nøyaktig riktig pungt, sonet man av kan det ofte føles som at det må startes helt på nytt. 

Ja, orgasme er godt, men det er ikke nødvendig. Er jeg sliten eller bare har lyst på en kjappis, er ikke orgasmen målet. Men å være nær, nyte gode følelser og bli lttt svett. Det er god sex for meg, og kanskje også for din kone? 

Du sier at du vil se og oppleve hennes nytelse. Når du ga henne full kroppsmassasje og hun pustet tungt og tydelig nøt det.. Kunne ikke du nyte dette? Hvorfor fokusere på det sjeldne få sekundene med orgasme, når du heller kan få flere minutter med fokus? 🙂 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Anonymkode: d692d...39b

Lek hobbypsykolog et annet sted du😅

Og hvorfor er liksom min orgasme mer personlig en mannen sin? Rareste påstanden jeg har lest på lenge😂

Endret av Nerine_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange år jeg ikke kom i det hele tatt. Det betød ikke at jeg hadde pliktsex eller ikke nøt sexen. Jeg elsket å ha sex, selv om jeg ikke kom.

Senere har jeg funnet ut på egenhånd hva som skal til for å komme. Kommer så og si aldri vaginalt, men kan komme med en kombinasjon av brystvortestimulering og penetrering. Samt ved klitoris. Det er deilig når mannen gjør seg flid og hjelper meg med orgasmene, men samtidig kan det av og til føles litt masete. Av og til har jeg rett og slett bare lyst på rå sex. Eller helt vanlig sex. Ikke jobbe noe veldig.

Jeg skjønner jo at du ønsker å tilfredsstille henne, på samme måte som hun tilfredsstiller deg, men samtidig kan det hende at det er nok for henne. Jeg har endt opp sår på både klitoris og i skjeden, grunnet for mye jobbing for å gi meg orgasme, da blir det mot sin hensikt.

Anonymkode: 89b19...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Ja. Helt sikkert grunnen. Hver gang ser et lys på himmelen jeg ikke kan forklare, tar jeg det er gitt at det er intelligente vesener fra et annet stjernesystem. Det er naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi det også. Mannen min er kåt "hele tiden", det er ikke jeg. Jeg lar han bli fort ferdig, slik at jeg slipper mas og dritsur mann. Vi har vært sammen i 20 år også. Har ingenting med utroskap å gjøre, kun at jeg ille er like kåt som han. 

Anonymkode: 606d1...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det hun gjør er å forstyrre selvet ditt. Du ser på deg selv som en som gir i balanse med  hva du får tilbake. Du har forventninger og det du opplever med din partner stemmer ikke overens med dem. Summen av ditt selv, dine forventninger og virkeligheten er går ikke opp. Dette gjør deg urolig, på mange måter. Ta deg tid til en samtale med en samlivsterapeut og fin ut av veien videre. Lykke til. Det er mange mulige løsninger på din situasjon. Da er det godt å drøfte det med et menneske som klarer å åpne opp for deg å se alternativene. 

Anonymkode: 97fd8...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet er kanskje delvis det store fokuset og presset på at menn skal tilfredsstille dama og gi henne orgasmer. Hvis man leser her inne går det mye i at mannen ikke er en ordentlig mann og må dumpes om han ikke gir orgasmer.

Da blir det slik, selv om mange damer i langvarige forhold kanskje kunne tenke seg å ha sex uten presset om å få orgasme

Anonymkode: 53f7b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun har en annen mann på siden.

For kvinner er en orgasme veldig personlig og bare noe de gir en mann de har sterke følelser for. Kanskje hun ønsker tryggheten i ekteskapet, men har mistet følelsene for deg og derfor holder igjen orgasmen, som hun forbeholder elskeren sin.

Anonymkode: d692d...39b

Bahaha😂😂 tidenes konklusjon!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært den kona, når jeg leser teksten her. Er 22 da, var mer glad i orgasme før, men etter fødselen for 2 år siden klarer jeg ikke å slappe av helt og nyte. Samboer min er ikke flink på forspill da, skal ha det raskt overstått så det er vel kanskje mitt problem. 

 

Anonymkode: 2bca4...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er penetrering og følelsen av spruten inni meg mye bedre enn orgasme. Orgasmene mine er gode ja, men heftig sex og penetrering føles som en langvarig orgasme og om man begynner å fikle med klitoris ødelegger det opplevelsen for meg. For meg hadde det vært ødeleggende å ha en mann som var fokusert på min orgasme. Jeg har hatt forhold hvor han var besatt på at jeg skulle få minst en orgasme hver gang, og jeg mistet sexlysten etterhvert. Dere er kanskje ikke helt kompatible seksuelt? 

Anonymkode: b927e...d7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...