Gå til innhold

Nå er jeg litt flau egentlig... burde jeg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er det så farlig? Er da bare å sende en melding

Anonymkode: abb1b...210

Jeg vet ikke.... det som er er at jeg er ekspert på å dømme meg selv og jeg får veldig fort angst av ting jeg sier og gjør, spesielt på fylla. Sender jeg en melding og ikke får svar, så blir jo ikke angsten akkurat bedre. Etter erfaring så pleier ikke folk å oppfatte meg i nærheten av det jeg oppfatter meg selv som... men i mitt hode er der helt ekte at jeg var sånn og sånn. Jeg har gjort GRUSOMT kleine ting som jeg nesten har hatt lyst til å dø av, og når jeg spør andre om det var ille så har dem ikke en gang tenkt over det, eller bare syntes jeg har vært ufattelig morsom og blitt enda closere med meg selvom jeg ser på det som ekstremt alvorlig kleint. Ja, jeg har sosial angst til vanlig i mild grad og når jeg blir full så bryter jeg jo denne barrieren min og er kjempe sosial pg får angst av det dagene/ukene etter. 

Så jeg vet ikke... det hadde hjulpet på angsten hvis jeg fikk er svar, men hvis ikke så blir det jo feil for meg igjen

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke utvekslet et ord siden det? Går bare forbi hverandre ? 

Anonymkode: 31b3c...822

Jo, jeg la han til på face dagen etter og sendte melding der jeg beklaget at jeg var så klengete og slitsom. Pulsen var sikkert over 200 da jeg sendte denne.

Men så svarte han der han lo og sa at det gikk fint.  Snill som han er løy han og sa sa at vi begge ble like revet med. I følge andre kollegaer på festen og det lille jeg husker, så er nok ikke det sant 😅

Men etter at han svarte ble jeg litt mindre flau og fikk dempet angsten. Anbefaler deg å gjøre det samme ts, altså å sende melding til han. Men kanskje heller på messenger fremfor en datingside? På en datingside virker det mer som om du legger noe i chattingen. Med mindre du faktisk er interessert i fyren da😏

Dersom det er flauheten som er verst, anbefaler jeg deg å snakke med noen venner om dette.

Jeg fikk mye trøst av venner, i tillegg til at de fortalte historier om andre som har dummet seg mye mer ut på fylla enn dette. Det hjelper, faktisk

Anonymkode: 3c24d...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg la han til på face dagen etter og sendte melding der jeg beklaget at jeg var så klengete og slitsom. Pulsen var sikkert over 200 da jeg sendte denne.

Men så svarte han der han lo og sa at det gikk fint.  Snill som han er løy han og sa sa at vi begge ble like revet med. I følge andre kollegaer på festen og det lille jeg husker, så er nok ikke det sant 😅

Men etter at han svarte ble jeg litt mindre flau og fikk dempet angsten. Anbefaler deg å gjøre det samme ts, altså å sende melding til han. Men kanskje heller på messenger fremfor en datingside? På en datingside virker det mer som om du legger noe i chattingen. Med mindre du faktisk er interessert i fyren da😏

Dersom det er flauheten som er verst, anbefaler jeg deg å snakke med noen venner om dette.

Jeg fikk mye trøst av venner, i tillegg til at de fortalte historier om andre som har dummet seg mye mer ut på fylla enn dette. Det hjelper, faktisk

Anonymkode: 3c24d...294

Må ha vært en lettelse for deg! 😅 jeg har han ikke som venn på facebook og syntes det er lott kleint om han liksom tenker "jøss har hun søkt meg opp på face osv osv, hun har tenkt mye på dette" eller noe, enn på datingsiden der vi har en match, da føler jeg kanskje at han tenker at det er mer naturlig at jeg har begynt å tenke på det da, når jeg ser matchen?! 

Jo, altså det var ikke ølbriller som gjorde meg sånn "på" haha, jeg syntes jo han var søt da, så kunne jo blitt interessert på ordentlig hvis han viste noe interesse. 

Har snakket med venner om det og ja, de har masse andre værre historier som jeg haf vært øyenvitne til selv! Men jeg føler alltid at jeg er værre, for hva andre gjør gjør jo ikke meg klein på samme måte, hvis du skjønner, så hjelper ikke så veldig 😂

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han kunne jo bare ha slettet matchen? For alt jeg vet kan han jo ha "liket" meg etter denne kvelden.. La han være i fred? Det var jo litt voldsomt sagt da... høres jo ut som om jeg har gjort noe grusomt. 

Anonymkode: 31b3c...822

Saken er at dere har masse felles venner, og han vet at han vil møte deg i forskjellige sammenhenger. Derfor avviser han deg på en høflig måte, og satser på at du tar hintet.

Nå har du på en mer enn tydelig måte fortalt ham hvor interessert du er, så legg ballen død med mindre han tar kontakt.

Anonymkode: c05cd...8b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saken er at dere har masse felles venner, og han vet at han vil møte deg i forskjellige sammenhenger. Derfor avviser han deg på en høflig måte, og satser på at du tar hintet.

Nå har du på en mer enn tydelig måte fortalt ham hvor interessert du er, så legg ballen død med mindre han tar kontakt.

Anonymkode: c05cd...8b6

"Hvor interessert jeg er" er vel å ta litt hardt i. Jeg kjenner han jo ikke og den største grunnen til at jeg tenker på å sende en melding er jo bare for å gjøre et forsøk på å dempe angsten litt. Det jeg hadde tenkt til å skrive eventuelt er jo bare en slags beklagelse på en humoristisk måte. Også for å gjøre det eventuelt mindre kleint til neste gang jeg ser han. Har jo ikke tenkt til å skrive en melding som viser noe mer interesse akkurat! Jeg er jo ikke akkurat forelska i fyren, jeg er bare klein. 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Hvor interessert jeg er" er vel å ta litt hardt i. Jeg kjenner han jo ikke og den største grunnen til at jeg tenker på å sende en melding er jo bare for å gjøre et forsøk på å dempe angsten litt. Det jeg hadde tenkt til å skrive eventuelt er jo bare en slags beklagelse på en humoristisk måte. Også for å gjøre det eventuelt mindre kleint til neste gang jeg ser han. Har jo ikke tenkt til å skrive en melding som viser noe mer interesse akkurat! Jeg er jo ikke akkurat forelska i fyren, jeg er bare klein. 

Anonymkode: 31b3c...822

Hvis dette er kun for å roe ned angsten din synes jeg du heller skal ta en prat med han når du møter han. Det du driver med nå er bare selvpining mot deg selv

Anonymkode: 2b9d8...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du syntes at dette er SÅ kleint TS så syntes jeg faktisk at du skal sende en melding og beklage deg :) Skriv en ryddig og grei melding om at ting gikk litt over styr for deg på lørdag og at du bare ville si unnskyld for oppførselen din :) 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om en ny melding vil dempe angsten din. Hva om han ikke svarer? Det hadde jo ikke vært noe hyggelig for deg. 

Tror jeg ville prøvd å glemt hele greia. Hvis du tilfeldigvis møter han, og han virker åpen for en prat, ville jeg ha beklaget oppførselen min den gangen. 

Vi har vel alle gjort litt dumme ting i blant:) 

Anonymkode: 98b21...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt melding litt, kanskje en litt humoristisk en om at Du fortsatt var flau over den kvelden og håper han ikke fikk varige mén og blaaa bla bla 😅

Anonymkode: 364b9...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke send melding, det blir altfor intenst.

Anonymkode: 9876c...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg sendte melding jeg og vi skal på "date" 😋 ( bare for å oppdatere) - ts. 

Anonymkode: 31b3c...822

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg sendte melding jeg og vi skal på "date" 😋 ( bare for å oppdatere) - ts. 

Anonymkode: 31b3c...822

You go girl!

Jeg var litt enig med de som sa ikke send melding når jeg bladde meg nedover i innleggene, men jeg må si det er en god følelse og ta feil ;)

Vi er vår egen lykkes smed som de sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Emblja skrev:

You go girl!

Jeg var litt enig med de som sa ikke send melding når jeg bladde meg nedover i innleggene, men jeg må si det er en god følelse og ta feil ;)

Vi er vår egen lykkes smed som de sier.

Ja, jeg var vel fotsåvidt enig jeg å, men jeg er litt sånn som ikke klarer å la ting gå, nå er ihvertfall kleinheten borte 😅 var tydligvis ikke så jævlig den kvelden som jeg selv trodde. Han skjønner sikkert at jeg bare var alt for full og er kanskje ikke så dømmende person. 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...