Gå til innhold

Nå er jeg litt flau egentlig... burde jeg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var en fyr jeg møtte på en fest for et par uker siden som jeg flørtet litt vel mye med og var skikkelig klengete på, men han virket ikke sånn kjempe gira, avviste meg ikke akkurat direkte, men det tror jeg var av ren høflighet. Jeg var kjempe full og jeg er flau nok over hendelsen fra før av (vi har masse felles venner) 

Jeg bruker sjeldent tinder og andre dating apper, men noen ganger når jeg kjeder meg så går jeg inn å swiper litt. 

Idag så dukket denne fyren opp på 2 av dating sidene... begge er sånn swipe greier. Jeg klarte jo ikke å dy meg og liket han på begge stedene bare for å se. Vi matchet på den ene, men ikke på den andre.(matchet ikke på den første, så da prøvde jeg på den andre, hadde vi matchet på den første så hadde jeg ikke liket han på den andre btw) Jeg tror nok han har liket meg for lenge siden og ikke etter denne festen akkurat. 

Nå ser vel han dette og tror jeg er helt gal eller? Hahaha herregud. Har jeg noe å være flau over? 

Hvis han har sånn premium på den andre datingsiden så ser jo han at jeg har liket han der også selvom vi ikke har matcha. 

Plutselig så dukker den gale kjærringa opp på 2 datingsider på samme time liksom!! Jeez... hjelp meg. 

Anonymkode: 31b3c...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde det for å vise interesse. Det er vel hele poenget med disse stedene?

Det må være helt greit. Men kanskje ikke noe mer initiativ fra deg nå da... ;) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Du gjorde det for å vise interesse. Det er vel hele poenget med disse stedene?

Det må være helt greit. Men kanskje ikke noe mer initiativ fra deg nå da... ;) 

Hehe, nei, sender ikke akkurat noe melding for å si det sånn! 😂 åh gud, jeg vrir meg i kleinhet. 

Anonymkode: 31b3c...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei, sender ikke akkurat noe melding for å si det sånn! 😂 åh gud, jeg vrir meg i kleinhet. 

Anonymkode: 31b3c...822

Men da synes jeg du skal slette match, slette profil og avinstallere app. Nettdating passer rett og slett ikke for deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrodeF skrev:

Men da synes jeg du skal slette match, slette profil og avinstallere app. Nettdating passer rett og slett ikke for deg. 

🙄 har du lest hva jeg skrev da? Dette er en fyr jeg har vært totalt klein og intens med på byen. Som jeg også kommer til å møte igjen da siden vi har felles venner. Spørsmålet mitt var om jeg burde være flau, kanskje om noen ser det ifra hans synspunkt? 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venter på en enda kleinere setting, der jeg våkner opp imorgen og matchen er slettet 😂 da tror jeg at jeg aldri skal drikke alkohol igjen og grave meg under en stein :) - TS

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke det er flaut å vise sin interesse. Men neste trekk er jo nå hans.... 

Anonymkode: 9041b...871

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er flaut å vise sin interesse. Men neste trekk er jo nå hans.... 

Anonymkode: 9041b...871

Nei jeg bare syntes kanskje at det kan være flaut etter sånn jeg holdt på sist gang. Jeg var i overkant voldsom og sa sykt mye kleint, virkelig kleine ting, huff...så noe "trekk" fra han blir det nok ikke, men jeg er bare ganske flau nå. Jeg valgte jo selv å matche med han, men jeg var så nysgjerrig og håper på et lite tegn på at jeg kanskje ikke var så klein den dagen alikevel. (Har fortsatt litt angst over det) selvom jeg tviler så sterkt som det går an. 

Anonymkode: 31b3c...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe av det samme, og jeg skammer meg enda. Vanligvis er jeg ei nøktern jente som holder meg litt i bakgrunnen, men på en jobbfest klarte jeg å bli fullstendig dritings. Jeg klenget meg på en fyr, og oppførte meg helt idiot. Nærmest hang bokstavelig talt på han, frem til han ditchet meg på dansegulvet (forståelig nok). 

Og jeg må se han ofte pga. jobb. Heldigvis jobber vi i ulike avdelinger så er ikke superofte, men blir like flau hver gang.

Menmen, sånn er det å være menneske. Av og til dummer vi oss ut. Bedre å ha dummet seg ut, prøvd og lært enn aldri gjort noe feil eller tatt sjanser

Anonymkode: 3c24d...294

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde noe av det samme, og jeg skammer meg enda. Vanligvis er jeg ei nøktern jente som holder meg litt i bakgrunnen, men på en jobbfest klarte jeg å bli fullstendig dritings. Jeg klenget meg på en fyr, og oppførte meg helt idiot. Nærmest hang bokstavelig talt på han, frem til han ditchet meg på dansegulvet (forståelig nok). 

Og jeg må se han ofte pga. jobb. Heldigvis jobber vi i ulike avdelinger så er ikke superofte, men blir like flau hver gang.

Menmen, sånn er det å være menneske. Av og til dummer vi oss ut. Bedre å ha dummet seg ut, prøvd og lært enn aldri gjort noe feil eller tatt sjanser

Anonymkode: 3c24d...294

Har dere ikke utvekslet et ord siden det? Går bare forbi hverandre ? 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt fyfy å sende han en melding på datingsiden? Er jo litt nysgjerrig på om han ville svart eller om jeg var så forferdelig rar som jeg frykter. Man dømmer seg jo selv hardest som oftest. Var en venninne som syntes jeg er helt merkelig som ikke sender en melding.. hun ble skikkelig oppgitt over meg. 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt fyfy å sende han en melding på datingsiden? Er jo litt nysgjerrig på om han ville svart eller om jeg var så forferdelig rar som jeg frykter. Man dømmer seg jo selv hardest som oftest. Var en venninne som syntes jeg er helt merkelig som ikke sender en melding.. hun ble skikkelig oppgitt over meg. 

Anonymkode: 31b3c...822

Ja det er fyfy. La han være i fred!

Anonymkode: 2b9d8...582

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er fyfy. La han være i fred!

Anonymkode: 2b9d8...582

Ja, men han kunne jo bare ha slettet matchen? For alt jeg vet kan han jo ha "liket" meg etter denne kvelden.. La han være i fred? Det var jo litt voldsomt sagt da... høres jo ut som om jeg har gjort noe grusomt. 

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men han kunne jo bare ha slettet matchen? For alt jeg vet kan han jo ha "liket" meg etter denne kvelden.. La han være i fred? Det var jo litt voldsomt sagt da... høres jo ut som om jeg har gjort noe grusomt. 

Anonymkode: 31b3c...822

Han forlot deg på dansegulvet fordi du var så klengete. Forstår han jo godt

Anonymkode: 2b9d8...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han forlot deg på dansegulvet fordi du var så klengete. Forstår han jo godt

Anonymkode: 2b9d8...582

Nei, det var en annen som skrev det, ikke jeg. Les anonymkoder

Anonymkode: 31b3c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det var en annen som skrev det, ikke jeg. Les anonymkoder

Anonymkode: 31b3c...822

Beklager :) Men jeg mener fortsatt det jeg sa da, rettet mot TS

Anonymkode: 2b9d8...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager :) Men jeg mener fortsatt det jeg sa da, rettet mot TS

Anonymkode: 2b9d8...582

Men mener du det av medlidenhet for han eller for meg? Hva slags traume får han om han får en melding liksom? Er jo bare å slette match.. 

Anonymkode: 31b3c...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det så farlig? Er da bare å sende en melding

Anonymkode: abb1b...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...