Gå til innhold

Møte noen fra tinder for sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan det er å møte noen fra tinder bare for å ha sex? Eventuelt at man går på byen sammen, men har på en måte "planlagt" at dere skal ha sex etterpå? Ser for meg det kan bli litt kleint, så jeg lurer bare av ren nysgjerrighet på hvordan man på en måte starter?😂

Anonymkode: 99614...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette lurer jeg også på. Har aldri fått noe klokt svar på det. Merkelige greier. 

Anonymkode: 7e8c7...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa

Med tanke på hvordan menn notorisk fremstiller seg som selvsikre, erfarne, mystiske sexguder på chat (og vi kvinner er kanskje ikke bedre der vi skriver om hvor overkåte villkatter vi er og hvor hardt vi liker det), er jeg helt sikker på at minst 99 av 100 ganger blir en solid nedtur for begge. Pinlig møte, mye tvil underveis, men følelsen av at tvilen må legges til side fordi man har forpliktet seg til et "spontant eventyr". 

Edit: ser nå at jeg ikke svarer helt på spørsmålet ditt. Jaja, kan føye til at jeg også er nysgjerrig på det du spør om 😊

Endret av Impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er å sveipe høyre på menn i bar overkropp, vente på match og at de skriver og spør om dere skal "kose". 🙄

Hvis du vil ha litt mer kvalitet, sveiper du høyre på de du faktisk syns ser tiltrekkende og greie ut, venter på match og begynner å chatte. Hvis han ikke går i dybden på å bli kjent med deg eller dele privatlivet sitt, og spør hvor du bor ganske raskt, har du en vinner. 😄 Da møtes man ute til et glass vin en fredag eller lørdag og hvis kjemien stemmer så spør den ene om den andre blir med hjem. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på hvordan det er å møte noen fra tinder bare for å ha sex? Eventuelt at man går på byen sammen, men har på en måte "planlagt" at dere skal ha sex etterpå? Ser for meg det kan bli litt kleint, så jeg lurer bare av ren nysgjerrighet på hvordan man på en måte starter?😂

Anonymkode: 99614...2fe

Skjønner hvorfor man må på Tinder eller andre sjekkesteder bare for sex. Er det ikke bare å seg en vanlig tur på byen?

Anonymkode: 97d68...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt på hvordan det er å møte noen fra tinder bare for å ha sex? Eventuelt at man går på byen sammen, men har på en måte "planlagt" at dere skal ha sex etterpå? Ser for meg det kan bli litt kleint, så jeg lurer bare av ren nysgjerrighet på hvordan man på en måte starter?😂

Anonymkode: 99614...2fe

det er jo ikke planlagt... Damer i dag ass, vil bare ha stiv pikk...

Jeg tar aldri utgangspunkt i sex når jeg møter noen (edru fra tinder) men det er jaggu damene som drar det i seksuell retning ganske kjapt og med litt vin innabords sier jeg jo ikke nei. Det hadde igrunn vært hyggelig å gjort noe annet iblant...

 

Det starter forøvrig med en hånd på en skulder/lår --> et kyss --> klining --> hånd høyere opp på lår --> "skal vi ta et glass vin hos meg?" --> mer klining --> klåing på edlere deler --> klåing på innsiden av buksene --> av med buksene --> fingring etc --> sex --> dusj --> netflix eller musikk i armkrok (en god samtale) --> sex --> sove --> sex --> kaffe --> "hadebra"

Endret av SM30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...