Gå til innhold

Søker noe, men vet ikke hva


Anbefalte innlegg

Vil bare ha det bedre. Ha en indre ro. Jeg søker litt "god" selvhjelp. Søker å nå mer av mitt autentiske selv. Forstå mer. Er typen som både liker forskning, men kan også være åpen for ting som forskning ikke nødvendigvis kan bekrefte med sine metodetilnærminger. Likevel sluker jeg ikke alt... Leste en bok for mange år siden, som gav meg en slags ro og forståelde av livet.. Føler likevel jeg trenger noe nytt.. Noe inspirerende. Forstår at det ikke kan være lett for andre å svare på dette. Men om du har noen tanker eller forslag så fyr løs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Har lest noe buddhisme tidligere. Men sekulær vet jeg ikke hva er, kan undersøke. Synes generelt filosofien buddhisme har mange fine og gode tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se (Father’s love letter - original) på YouTube. Se hele :) 

Anonymkode: e4264...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yusha evans convert story på YouTube 

Anonymkode: c2858...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at religion er no-go. Man kan godt luke ut fine skriftsteder fra Bibelen, men sannheten er at bibelens gud dømmer, dreper, straffer og er vred. Jeg tror det kan finnes en dypere åndelig forståelse av ting, som de som skrev bibelen på den tiden kan ha senset men ikke forstått fullt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...