Gå til innhold

Olaplex til ubehandlet hår?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Er det noe vits i å bruke noe Olaplex-greier når håret mitt er ufarget og ubehandlet? :) Er egentlig fornøyd med håret, men ville bare prøve noe greier. 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd olaplex, har ekstremt tynt hår som jeg farger etterveksten på ca 1 g i mnd.  Syns den virker mest som en vanlig balsam, men jeg gidder ikke ha den i så lenge, bare noen minutter.  Merker ingen forskjell på håret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har prøvd olaplex, har ekstremt tynt hår som jeg farger etterveksten på ca 1 g i mnd.  Syns den virker mest som en vanlig balsam, men jeg gidder ikke ha den i så lenge, bare noen minutter.  Merker ingen forskjell på håret.

Er det sånn der Olaplex No. 3? Hmm får se da. Kanskje bare kjøpe en hårkur på gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet både 2 og 3 + shampo og balsam etter bruksanvisningen de har på hjemmesiden sin. Må innrømme at jeg ikke er så utrolig imponert, håret føles mer fett og tungt samtidig som det overhodet ikke ga effekt på slitthet og frizz.

Satser på at det bare er mitt hår som ikke reagerte positivt på stoffet for mange skryter jo veldig av det.

Endret av minienthe
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bleket og farget hår og fikk anbefalt olaplex som en vidunderkur. Bruker sjampo og balsam derfra. Merker 0 forskjell, som med alle frisørprodukter (brukt det i rundt 6 uker nå). Håret ser uten unntak like bedritent ut hver gang jeg styler det selv (dvs nå har jeg i "vidunderkur" leave in-sak før håret lufttørkes, ser ut som stålull). 

Jeg har, uten unntak, brukt kun frisørprodukter i dusjen og til styling i over to år. Lar balsam virke så lenge som den skal også, i tilfelle noen lurer. Så jeg anser egentlig kjøp av produkter fra frisørsalonger som det reneste humbug, men fortsetter jo likevel å betale for det.. 🙄

Anonymkode: c57ad...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bleket og farget hår og fikk anbefalt olaplex som en vidunderkur. Bruker sjampo og balsam derfra. Merker 0 forskjell, som med alle frisørprodukter (brukt det i rundt 6 uker nå). Håret ser uten unntak like bedritent ut hver gang jeg styler det selv (dvs nå har jeg i "vidunderkur" leave in-sak før håret lufttørkes, ser ut som stålull). 

Jeg har, uten unntak, brukt kun frisørprodukter i dusjen og til styling i over to år. Lar balsam virke så lenge som den skal også, i tilfelle noen lurer. Så jeg anser egentlig kjøp av produkter fra frisørsalonger som det reneste humbug, men fortsetter jo likevel å betale for det.. 🙄

Anonymkode: c57ad...049

Takk for svar. 😊 Prøv å ikke bruk det? Jeg bruker stort sett Neutral sjampo og balsam. Av og til andre merker fra butikken. Ingen problemer med håret egentlig. Så jeg skjønner ikke det der med at man mååå ha frisørprodukter.. Mulig jeg har vært heldig da, men. Verdt et forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, minienthe skrev:

Har testet både 2 og 3 + shampo og balsam etter bruksanvisningen de har på hjemmesiden sin. Må innrømme at jeg ikke er så utrolig imponert, håret føles mer fett og tungt samtidig som det overhodet ikke ga effekt på slitthet og frizz.

Satser på at det bare er mitt hår som ikke reagerte positivt på stoffet for mange skryter jo veldig av det.

Takk for svar. Blir ikke overbevist, nei. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enorme resultater ved bruk av olaplex. Gikk fra mørk til blond i en sitting hos frisør og bruker hjemmekuren 1 gsng i uka 👏😊

Anonymkode: 5b549...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg fikk utav bruk av olaplex var flass i hodebunnen😆

Anonymkode: 3b70e...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...