Gå til innhold

Kjæresten elsker meg ikke, men vil likevel være sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten kom i dag og sa han ikke elsker meg, vært sammen i flere måneder, men at han er glad i meg og lykkelig når vi er sammen, derfor burde fortsette å være sammen. Jeg er ganske forvirret og usikker, jeg tviler ikke på mine sterke følelser, og jeg er redd jeg blir såret med en gang han møter noen han får de rette følelser for..

Anonymkode: 11eff...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har kun vært sammen i noen måneder, han elsker deg ikke men vil fortsette å være sammen? Beklager, men det kommer ikke til å gå. For din egen del, din verdighet, verdi og følelser burde du gå fra han. Men det er bare min mening. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på deg selv, slå opp og aldri se deg tilbake!

Skulle ønske noen sa det til meg og da jeg var i din situasjon. Hadde spart meg for så mye smerte :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eldorado skrev:

Dere har kun vært sammen i noen måneder, han elsker deg ikke men vil fortsette å være sammen? Beklager, men det kommer ikke til å gå. For din egen del, din verdighet, verdi og følelser burde du gå fra han. Men det er bare min mening. 

Takk, er det jeg også er redd for, at han bare er redd for å være alene eller noe, og så er det jeg som får svi den dagen han finner ut at dette var en tabbe. 

Anonymkode: 11eff...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvert sammen med kjæresten i snart 10 år elsker han ikke legere, men er forsatt veldig glad i han og vi har det godt sammen :) kommer ikke til å gå ifra han. Kjærlighet skal man skape sammen er ikke bare bare å si at man elsker en. gi han litt tid men hvis han forsatt sier at han ikke elsker deg så gå ifra han. 

Anonymkode: a77de...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere? Selv synes jeg elske er et veldig sterkt ord, og hvis noen sier de elsker meg etter noen måneder, mener jeg vi ikke har samme oppfatning av ordets betydning. Jeg har hatt flere langvarige forhold, det lengste varte ti år. Men kun han som kom senere, har jeg virkelig elsket. Men han dumpet meg da forelskelsen hans gikk over. 

Anonymkode: 8cf20...aa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hvert sammen med kjæresten i snart 10 år elsker han ikke legere, men er forsatt veldig glad i han og vi har det godt sammen :) kommer ikke til å gå ifra han. Kjærlighet skal man skape sammen er ikke bare bare å si at man elsker en. gi han litt tid men hvis han forsatt sier at han ikke elsker deg så gå ifra han. 

Anonymkode: a77de...084

Dere har vært sammen i 10 år, de har kun vært sammen i noen måneder. Skal man starte å bygge en fremtid sammen hvor den ene parten blir elsket mens den andre kun er bra nok? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold kan være så mye. Om man har det godt sammen og alt fungerer  og man er glad i hverandre kan det være nok. Hvertfall hvis man ikkje søker rushet med å være forelska og " oppe i skyene" . Spørs litt hvor gammel man er selvsagt og men.. 

Anonymkode: a1eb6...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eldorado skrev:

Dere har vært sammen i 10 år, de har kun vært sammen i noen måneder. Skal man starte å bygge en fremtid sammen hvor den ene parten blir elsket mens den andre kun er bra nok? 

Man elsker vitterlig ikke noen etter noen måneder. Det kalles forelskelse det man føler da. 

Anonymkode: 18ad3...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blander nok forelskelse og elskelse. det han føler for deg nå er det som får mennesker til å være sammen i tiår. Så lenge dere har sex, humor og en fin tid sammen, så er det det et forhold handler om

Anonymkode: e1e9c...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sa eksen min. Han var faktisk forelsket i en annen men ville være sammen med meg fordi han var redd for å såre meg.. gla e klarte å være sterk og slå opp med han!

Anonymkode: de621...56e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man elsker vitterlig ikke noen etter noen måneder. Det kalles forelskelse det man føler da. 

Anonymkode: 18ad3...481

Om du er forelska sier du vitterlig ikke til kjæresten din "Jeg elsker deg ikke". Å være forelska føles som kjærlighet selv om det kan gå over

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge dere har sex, humor og en fin tid sammen, så er det det et forhold handler om

Anonymkode: e1e9c...4da

Et forhold er ikke som sex med en grei venn. Det er mye dypere enn det. 

Anonymkode: ba90a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hvert sammen med kjæresten i snart 10 år elsker han ikke legere, men er forsatt veldig glad i han og vi har det godt sammen :) kommer ikke til å gå ifra han. Kjærlighet skal man skape sammen er ikke bare bare å si at man elsker en. gi han litt tid men hvis han forsatt sier at han ikke elsker deg så gå ifra han. 

Anonymkode: a77de...084

Det er da forskjell på å ha vært sammen 10 år, og antagelig dele mye, og å ha vært sammen noen måneder. 

Jeg hadde lurt på motivet for å si noe slikt, når han fremdeles vil være sammen. Virker som han vil ha både frontdør og bakdør åpen, og så kan han bare unnskylde seg med at "Ja men jeg har jo vært ærlig med deg i forhold til hvordan det ligger an", eller at han faktisk ønsker å gjøre henne usikker, så hun blir underdanig i sin usikkerhet. Ivrig på å få ham til å bli mer glad i henne, men i en posisjon der hun ikke føler at hun kan kreve noe. Eller ikke våger det. 

Jeg ser ingen gode motiver for å si noe slikt, når man ønsker å fortsette forholdet. Da burde HAN tie og gi det tid! 

Jeg hadde forlatt ham. Uten tvil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...