Gå til innhold

Når "visste" du at skilsmisse var det riktige for deg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så dere er ikke egentlig gode venner, hun er bare håpløst forelska i deg og klarer ikke å gå videre. 

Anonymkode: c5820...f35

Forelska er kan vel knapt være ordet etter 23 år? Dette er en selvstendig  og ressurssterk person som i flere år nå har vært samboer med en annen mann. Jeg har prøvd å være tydelig,  og samtidig hjelpende og støttende på alle vis. Jeg vet egentlig ikke hva jeg kunne ha gjort annerledes bortsett fra kanskje å sette meg et skudd for pannen.

Anonymkode: 05a9a...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste det etter sistemann var født.  Prøvde da og ta ut separasjon men han fikk overtalt meg til å bli. 

Etter det så bare gikk livet videre med barn og alle forpliktelser. Vi var venner men jeg hadde ikke noen seksuelle følelser for ham.

Så, etter ca 20 år sammen og ett par turbulente og vanskelige siste år så spurte han meg rett ut om jeg ville gå og da sa jeg ja.

Det er fire og ett halvt år siden nå og jeg angrer ikke ett sekund.  Han tok det veldig tungt men fant seg ei ny som jeg håper elsker han på den rette måten. Han fortjener det.

Jeg har også fått en ny mann og det er deilig å føle ordentlig kjærlighet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderte et par år om det var rett, men ble fordi jeg likte livet vi hadde bygd rundt forholdet. Fikk barn, det ble fullstendig krise og så gikk jeg. Nok var nok. 

Anonymkode: a3b42...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...