Gå til innhold

Utseende fra begynnelsen til slutten av 20-årene hos kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker dere stor forskjell på kvinners utseende i disse årene fra tidlig 20-år til slutten av 20-årene? Merker dere noe til kroppslig forfall og huden i ansiktet?

Anonymkode: b1412...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tamsi

Jeg er 25 og har en del smilerynker rundt øynene, men ingen andre steder. Jeg fikk litt sjokk da jeg oppdaget dem, men begynner å like dem. At jeg har smilt så mye at det sliter på ansiktet må da være en fin ting. Kroppen ser bedre ut enn noen gang, men det handler nok litt om at usikkerheten fra tenårene er lagt bak meg (og beinhard styrketrening). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i tyveårene var jeg opptatt med å få meg utdannelse og jobb. Jeg studerte ikke min egen hud og kropp. Beklager. 

Anonymkode: f635b...218

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikkje egentlig. Vektmessig va eg tungst i midten(studie innspurt). Er stil messig pener i slutten av 20 åra, bedre økonomi og over platina fasen. Er kanskje litt blåer under augen men er stress enn alder påvirket. 

Anonymkode: 5f1c8...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endrer kroppen seg i løpet av en tiårsperiode?

Hva trur du selv?

Anonymkode: 67436...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slank og veltrent i 20-årene og meget usikker på meg selv. Nå har jeg lagt på meg litt og har aldri vært så fornøyd med kroppen min som jeg er nå. Har til og med født et barn.

Det hender at jeg blir med noen yngre kolleger i 20-årene ut på byen etter lønningspils. Da blir jeg oftest sjekket opp av unge menn i 20-årene. 

Anonymkode: b55a2...69b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29. Kroppen er fortsatt slank og fin, selv etter 2 svangerskap. Jeg har ingen rynker, men det er noe med ansiktet mitt som har endret seg likevel. Jeg ser eldre ut nå enn da jeg var 22. Har begynt å tenke på dette i det siste. Ser på kollegaene mine og andre bekjente. Aldringsprosessen skjer skremmende fort fra 35 års-alderen synes jeg! Gruer meg spesielt til kjakene og haka begynner å henge

Anonymkode: a797a...92c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg nok naturlig nok yngre ut i begynnelsen av 20 årene, men jeg jeg ser bedre ut nå allikevel, i en alder av 46. 😅

Må legge til at jeg er forholdsvis godt trent, bruker gode hudpleie produkter og ellers sunn livsstil. Har 2 barn.

Anonymkode: b65df...c9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste damene som har tatt mye sol i 20 årene, er ut som 40 åringer i ansiktet i slutten av 20 årene

Anonymkode: a01b5...eed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker dere stor forskjell på kvinners utseende i disse årene fra tidlig 20-år til slutten av 20-årene? Merker dere noe til kroppslig forfall og huden i ansiktet?

Anonymkode: b1412...b36

Ja de fleste jenter på 20 år som lever sundt har veldig stram fin kropp, mens de fleste jenter legger på seg en del over hofter, rumpe og lår i slutten av 20 årene. Men finnes fine damer over 30 også, er bare ikke like vanlig.

Anonymkode: ce5cc...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt utseende har bare blitt bedre! Lite pen da jeg var 20, nå er jeg 29 og mener selv at jeg er rimelig pen 😅

Anonymkode: 30cd0...913

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg var penest da jeg var 21, da glødet jeg. Men jeg har fortsatt draget i en alder av 25 år, har ikke noen rynker men det er av gode gener. Har bare ikke de klassiske bollekinnene lengre. 

Har fått mere timeglassform, mye mer feminin og "kvinne" nå i motsetning til da jeg var "jente".

Har aldri merket noe mindre oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Men er nå mer pen kvinne enn søt og uskyldig jente.

Tror at når man alltid har vært attraktiv så vil man være attraktiv livet ut. 

Anonymkode: 8c97b...eea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har bare blitt vakrere og vakrere fra jeg møtte henne som 18-åring. I dag er hun 22. Kan oppdatere tråden når hun når toppen.

Anonymkode: 67436...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vet at man har vært lenge på Kvinneguiden når man vet hvilke svar en tråd får.

Her kommer de obligatoriske svarene fra kvinner som bare blir vakrere og vakrere ettersom årene går og svarene fra menn som bare mener at kvinner er vakre i begynnelsen av 20-årene.

Selv så har det gått opp og ned. Det har variert med hvor jeg har vært i livet og dårlige og gode perioder. Jeg har ikke merket noe særlig endringer i ansiktet før etter at jeg fylte 30, men har fet hud så da synes ikke slike ting så godt.

Kroppen forfaller jo uansett og jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så negativt. Man kan se bra ut selv om man eldes, men folk er besatt av å se ung ut og hvis man ikke gjør det så må man bruke alle slags virkemidler for å prøve og få det tilbake.

Anonymkode: 8d9c5...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter blir penest i 25års alderen. Da er kvinner veldig flotte, og har fått bort valpepreget i ansiktet. Blir 30 om en mnd. Har fått noen svake linjer, men sammenlignet med den jamngsmle venninnen min er jeg rynkefri. 

Puppene strutter, men det er pga brystforstørrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer har bare blitt vakrere og vakrere fra jeg møtte henne som 18-åring. I dag er hun 22. Kan oppdatere tråden når hun når toppen.

Anonymkode: 67436...72a

Pleier være ekstremt lite forskjell fra man er 18-22 år da, selvom du synes hun er vakrere...er først etter folk bikker 26 at man kan si noe om saken...

Anonymkode: c9021...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merket ikke stor forskjell bortsett fra at jeg la på meg 5-8 kg i løpet av 20årene. Jeg var veldig tynn til å begynne med, så det var ingen krise. Nå er jeg 38 år og vet, rasjonelt sett, at jeg er mindre attraktiv utseendemessig men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Håret har ikke blitt grått, vekta er under kontroll og foruten noen smilerynker er også huden bra. For min del hjelper det nok mye at jeg har høy forbrenning og at jeg ikke har fått barn. 

Jeg tror også som en som skriver over her, at pene mennesker er gjerne pene livet ut. Med mindre de vanskjøtter seg, selvfølgelig. Noen er bare heldig i gen-lotteriet, andre ikke. 

Anonymkode: 7c223...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betydelig forskjell ja. Men det betyr ikke at det står bedre til med alle 23 åringer enn alle 27 åringer. Men følger man en jente fra tidlig til sent i tjueårene ser man stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er penest når de er ca 30 år. 

Anonymkode: 0ed50...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se på bilder av meg tidlig i 20-årene og tenke at jeg ikke så bedre ut. Vet ikke hvorfor.
Har faktisk ikke forandret meg så mye heller. Har nok litt mer smilerynker, så huden har nok blitt hakket tynnere. Gulere tenner (selvforskyldt) og påbegynnende åreknuter (ligger i slekta). Åreknutene gjør at jeg føler jeg ser mye eldre ut, så jeg vil opere de bort.
Men ellers kommer jeg fremdeles inn i samme klærne. 
Har ingen synlige linjer i panna med mindre jeg ser meg nær i speilet og ser etter. Har alltid vært veldig obs på å ikke rynke på panna. 

Anonymkode: 461e1...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...