Gå til innhold

Utseende fra begynnelsen til slutten av 20-årene hos kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kvinner har fått barn i 30 årene, og kommer i "klippe håret kort krisen" så forfaller de fleste, og forsøker med Botox og annet dritt for å beholde det pene dem hadde i desperasjon.

Anonymkode: a01b5...eed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er jo penest når de er 18-20, før alkohol, kosthold, studier og late liv ødelegger for de fleste. Menn er ikke noe bedre.

Anonymkode: fc4d9...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jo penest når de er 18-20, før alkohol, kosthold, studier og late liv ødelegger for de fleste. Menn er ikke noe bedre.

Anonymkode: fc4d9...040

mange av de pene du ser kan være 21-29 år men du tror de er yngre siden de passer litt bedre på seg selv og spiser sunt

Anonymkode: c9021...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, er egentlig helt lik som jeg var når jeg var 20.. det er et eller annet som har endret seg, men jeg aner ikke hva! Jeg ser bare litt mer voksen ut kanskje, jeg tror det har med at ansiktsformen kanskje sakte men sikkert blir litt smalere? Men jeg kan ikke helt sette fingern på det. Men ikke en eneste linje eller rynke og jeg har røyka siden jeg var 15.

Får mye skryt for huden min. Jeg har mange venninner som aldri har røyka som har begynt å få ganske mye linjer og litt sånn skrukkete hud på en måte, jeg ser det så tydlig! De er jo fortsatt like pene syntes jeg da, men huden deres har virkelig endret seg og flere av de har nevnt det selv også 🤔 

Kroppen min er også helt lik, egenrlig helt lik som da jeg var 16 også da jeg var fullt utviklet med pupper og alt den gangen. 

Anonymkode: b93b6...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...