Gå til innhold

Vil komme under sex men får ikke hjelpe til selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en latterlig barnslig 30-åring.

Anonymkode: 430dd...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tåpelig holdning han har!!

Alle mine elskere har satt tydelig pris på dette. Voksne menn vet jo at kvinner ofte fikser dette selv.

Barnslig!!

Ikke la dette gå på selvtilliten løs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at dama tar ansvar for egen nytelse, det kan i tillegg være opphissende også for meg.

Men også viktig at man kommuniserer, at man nyter hverandre, slik at "selvhjelp" ikke blir feiltolket som en avvisning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Utrolig hvor mange merkelige mennesker som finnes, "blir mindre mann" dersom du hjelper til!?, når han i tillegg ikke var i stand til å gi deg orgasme..en kan lure på hvordan enkelte kan komme så feil ut i en alder av 30. Det er bare sexy at hun tar på seg selv, og med det "forteller" hvor kåt hun er, det gir et ekstra kick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mindre mann?? For en dust. Jeg gjør alltid dette og alle de jeg har vært med syns bare det er digg. 

Anonymkode: fe79a...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, unnskyld at jeg ler. Men det er akkurat som å lese om meg! Helt lik historie! Jeg er også 25 år og han 30, han ble kjempesint for at jeg ville hjelpe til selv, og jeg fortalte at jeg ikke kommer vaginalt. 

Kan jeg spørre hva første bokstav i navnet hans er? 🙈

Anonymkode: e4458...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være litt avhengig av hans tidligere opplevelser og partnere. Om han har vært så heldig å ha opplevd en eller flere kvinner som faktisk kom vaginalt, er det forståelig at han sliter litt når TS må fikse orgasmen selv. Som mann ønsker man jo å være den som fikser det meste i livet, iallefall det man anser som viktig. Som å gi dama orgasmer, ha penger nok, klare tunge fysiske gjøremål, osv. Mestring rett og slett.  

Kanskje en søkt sammenligning, men hva med lave menn? Damer sier de ikke føler seg kvinnelige sammen med lave menn, selv om halvparten av oss er under 1.80.......... . Jeg føler meg ikke særlig mandig om jeg ikke klarer å gi dama orgasmer, akkurat som partneren til TS. Helt forståelig etfer min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min blir ekstra kåt av å se meg ta på meg selv. Får innimellom beskjed om å fortsette, hvis jeg tar fingrene vekk. Jeg synes penetrering er fantastisk deilig, og kan komme av det fra tid til annen. Allikevel så får jeg de mest intense orgasmene hvis jeg bruker fingrene på meg selv mens han penetrerer meg. Vi har ofte sex en god stund, og når jeg kjenner at jeg nærmer meg, så bruker jeg fingrene i innspurten for å komme over kanten. Han digger det, og vi har da en deilig opplevelse begge to. 

Det som er langtifra deilig er hvis orgasme blir mas, og at den ene parten mener de kan bestemme hva den andre ikke får gjøre for egen nytelse under sex. 

Når det er sagt, så er vi jo alle forskjellige. Jeg kan forstå at noen menn kan føle det sånn, eller at du har en kjæreste som veldig gjerne vil få deg til å komme. Allikevel så synes jeg innfallsvinkelen er rar. Han burde heller invitere til at dere sammen kunne prøve og utforske ulike stillinger og teknikker som kan være godt for deg. Kanskje dere sammen finner ut hvordan han kan gi deg orgasme? 

Anonymkode: 9a2b6...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...