Gå til innhold

Vil komme under sex men får ikke hjelpe til selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år. Får ikke vaginal orgasme, men kommer via klitoris og bare når jeg gjør dette selv. Eksen min fikk meg til å komme via fingering og klitoris men det var aldri så bra orgasmer som når jeg selv gjør det. Når det ble slutt mellom oss, tenkte jeg at jeg skulle begynne å stimulere klitoris selv under sex. Jeg og mannen jeg var med snakket om dette, og jeg sa at jeg kommer bare hvis jeg kan hjelpe til med fingrene selv under samleie. Da blir han sur, og sier at han føler seg mindre "mann" om han ikke får meg til å komme??? Jeg har droppet han men kjenner jeg har angst for at flere skal være slik? Orker ikke har mer sex uten orgasme, men om menn reagerer sånn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Han var forresten 30 år

Anonymkode: 1ae41...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikser det alltid selv mens mannen gjør andre deilige ting med meg. Rar mann du har som ikke godtar dette da. 

Anonymkode: 4552f...cb3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han var bare en idiot. De fleste menn setter pris på at man vil ha det godt under sex.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikser det alltid selv mens mannen gjør andre deilige ting med meg. Rar mann du har som ikke godtar dette da. 

Anonymkode: 4552f...cb3

Begynte du med dette med engang eller snakket dere om ting? Jeg ønsket å gjøre dette med eksen min men følte det ble unaturlig å starte når vi hadde vært sammen lenge. Ønsker derfor å bare gjøre dette med engang ved ny partner så han "blir vandt med det" om du skjønner? Ja veldig rart, tenker det må jo være deiligere for mannen også når man kommer. 

Anonymkode: 1ae41...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Orgasmus skrev:

Nei, han var bare en idiot. De fleste menn setter pris på at man vil ha det godt under sex.

Ja håper dette. Sykt lei av å aldri komme når jeg vet at jeg kan komme flere ganger bare jeg får hjelpe til selv liksom

Anonymkode: 1ae41...fdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja håper dette. Sykt lei av å aldri komme når jeg vet at jeg kan komme flere ganger bare jeg får hjelpe til selv liksom

Anonymkode: 1ae41...fdb

Bre gjør det. De fleste kvinner trenger litt klitorisstimuli for å komme. Det kan også være deilig at mannen gjør det, men du kjenner din egen kropp best, så er kanskje greit å starte med å gjøre det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Orgasmus skrev:

Bre gjør det. De fleste kvinner trenger litt klitorisstimuli for å komme. Det kan også være deilig at mannen gjør det, men du kjenner din egen kropp best, så er kanskje greit å starte med å gjøre det selv.

Ja eksen min pleide å gjøre dette når vi hadde sex men jeg klarte likevel ikke komme når han gjorde det så har funnet ut at jeg bare må gjøre det selv tror jeg. Usikker på hvorfor det er slik

Anonymkode: 1ae41...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 25 år. Får ikke vaginal orgasme, men kommer via klitoris og bare når jeg gjør dette selv. Eksen min fikk meg til å komme via fingering og klitoris men det var aldri så bra orgasmer som når jeg selv gjør det. Når det ble slutt mellom oss, tenkte jeg at jeg skulle begynne å stimulere klitoris selv under sex. Jeg og mannen jeg var med snakket om dette, og jeg sa at jeg kommer bare hvis jeg kan hjelpe til med fingrene selv under samleie. Da blir han sur, og sier at han føler seg mindre "mann" om han ikke får meg til å komme??? Jeg har droppet han men kjenner jeg har angst for at flere skal være slik? Orker ikke har mer sex uten orgasme, men om menn reagerer sånn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Han var forresten 30 år

Anonymkode: 1ae41...fdb

Synes der virker rart at han skal ta så på vei. Men folk er forskjellig, så det er jo bare å ta med i vurderingen vedrørende langsiktig partnervalg.

Jeg har en samboer som setter stor pris på ulike hjelpemidler. Og for min del opplever jeg det utelukkende positivt. 

Å hjelpe henne på vei med en orgasme før selve akten er eksempelvis en flott oppvarming ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Han kan ta seg en bolle. Alle jeg har ligget med har (før eller senere) godtatt at de faktisk ikke har sjans til å få meg til å komme. Jeg er nødt til å klare det selv, og har aldri opplevd at noen har tatt seg nær av det. Kjæresten bruser av glede hver gang likevel, selv om jeg gjør hele jobben selv. Han unner jo meg også å nyte det. 

Jeg gidder ikke bruke tid på menn som blir utsolgt for manndom av slike filleting. Da har de inmari lite på lager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd en mann som reagerte negativt på det. Merkelig fyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres uerfaren ut.

Anonymkode: 317a9...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo merkelig, kjempeslitsomt med egoistiske damer som bare ligger der og skal bli tilfredsstilt! Du er fantastisk som vil bidra 

Anonymkode: 03dac...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker at jeg tar på meg selv under sex, hvordan kan det være turn off? Han du var med var en idiot som kun tenkte på sin egen orgasme og ikke din, bra du ble kvitt guttungen 😉

Anonymkode: e21bb...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir han sur, og sier at han føler seg mindre "mann" om han ikke får meg til å komme???

Aaah, hvilken amatør av en mann da! Det ville ha tent fyr i meg om du har gjort det, jentene har lov til å hjelpe seg selv. Er det ikke meningen at man skal ha det såå godt som mulig, prate ut om ting skal jo bestandig være bedre for begge parter. Mangel på utfoldelse og uvitende mann, kan være årsaken at du ikke får orgasme med menn. De får deg ikke til å slappe av eller at du ikke føler deg bra nok. Synes litt synd på deg, håper du treffer en med mere erfaring, så ordner det seg nok etterhvert for deg😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 25 år. Får ikke vaginal orgasme, men kommer via klitoris og bare når jeg gjør dette selv. Eksen min fikk meg til å komme via fingering og klitoris men det var aldri så bra orgasmer som når jeg selv gjør det. Når det ble slutt mellom oss, tenkte jeg at jeg skulle begynne å stimulere klitoris selv under sex. Jeg og mannen jeg var med snakket om dette, og jeg sa at jeg kommer bare hvis jeg kan hjelpe til med fingrene selv under samleie. Da blir han sur, og sier at han føler seg mindre "mann" om han ikke får meg til å komme??? Jeg har droppet han men kjenner jeg har angst for at flere skal være slik? Orker ikke har mer sex uten orgasme, men om menn reagerer sånn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Han var forresten 30 år

Anonymkode: 1ae41...fdb

hvordan oppleves orgasmen forskjellig ved å gjøre det?

Anonymkode: 38b26...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte du med dette med engang eller snakket dere om ting? Jeg ønsket å gjøre dette med eksen min men følte det ble unaturlig å starte når vi hadde vært sammen lenge. Ønsker derfor å bare gjøre dette med engang ved ny partner så han "blir vandt med det" om du skjønner? Ja veldig rart, tenker det må jo være deiligere for mannen også når man kommer. 

Anonymkode: 1ae41...fdb

Starter ganske tidlig, et par måneder etter vi begynte å ha sex. Aldri vært noe negativt fra hans side på dette. 

Anonymkode: 4552f...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar type du har...

 

Jeg har ALDRI sett kjæresten min så kåt på meg som når jeg hjalp til på meg selv :fnise:

Anonymkode: b7872...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott når damene hjelper til selv - jeg syns ofte (spesielt i noen stillinger) det er knotete å stimulere klitoris under penetrering - for eksempel ved misjonær.

 

I tillegg tenner det meg og jeg kan miste litt fokus dersom jeg må fingre og penetrere... digg fra skje eller doggy men ellers bare meh. Fingrer/går ned på henne først istedet og da er det bare topp om hun jobber litt for egen orgasme etterpå (gjerne nummer 2!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 25 år. Får ikke vaginal orgasme, men kommer via klitoris og bare når jeg gjør dette selv. Eksen min fikk meg til å komme via fingering og klitoris men det var aldri så bra orgasmer som når jeg selv gjør det. Når det ble slutt mellom oss, tenkte jeg at jeg skulle begynne å stimulere klitoris selv under sex. Jeg og mannen jeg var med snakket om dette, og jeg sa at jeg kommer bare hvis jeg kan hjelpe til med fingrene selv under samleie. Da blir han sur, og sier at han føler seg mindre "mann" om han ikke får meg til å komme??? Jeg har droppet han men kjenner jeg har angst for at flere skal være slik? Orker ikke har mer sex uten orgasme, men om menn reagerer sånn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Han var forresten 30 år

Anonymkode: 1ae41...fdb

Alle mine damer har gjort dette. Jeg vet at de ofte må hjelpe til litt for å komme. Det er jo snakk om å ta ansvar for egen nytelse. 

Skjønner ikke at dette skal være noe problem egentlig. Kvitt deg med slike menn. De er ikke verdt en dritt spør du meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...