Gå til innhold

Betatt av prosjektleder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke de bedriftene og etatene jeg jobber i og med. Spesielt ikke de siste årene. Det er nå godt innarbeidet i de fleste store bedrifter, etater og organisasjoner at forhold på tvers av nivåer ikke er ønsket. Man ligger ikke nedover. Så enkelt er det. Mange steder må den ene slutte dersom forhold også mellom kolleger på samme nivå innleder forhold. dette gjelder spesielt der de har noe med hverandre å gjøre i det faglige.

Anonymkode: b19e7...d13

Helt ukjent praksis der jeg jar jobbet i landets største industr- og forvaltningsorganisasjoner.

Man har ikke forhold til en man står i over/under i hierarkiet eller innen samme avdeling. Dersom det skjer, forsøker man å tilrettelegge ved endringer i organisasjonen. I en anskaffelsesorganisasjon gjelder vanlige regler som ivaretar nettopp slike relasjoner.

Dette er min erfaring fra store høykompetanseorganisasjoner hvor den menneskelige kapitalen er viktigst. 

Reglene du refererer til, minner om slik det var før i tiden da stort sett kvinner måtte vike for menns karriere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. Imorgen er det lønningspils og jeg tør ikke spør om han skal.. Han er vel en litt for seriøs type som ikke gidder slike ting.. Dagene går i å håpe på å treffe han i gangen, men hadde ikke turt å snakke med ham uansett. Er det håp om at det går over? Er 30 og han 38,så jeg burde ikke oppført men som en fjortiss.. 

Anonymkode: d1e4e...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...