Gå til innhold

Betatt av prosjektleder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i en stor, prosjektbasert bedrift. Har helt siden jeg møtte ham, vært betatt av han ene prosjektlederen. Vi var på samme prosjekt før, men har ingen felles prosjekter i nærmeste fremtid. Vi har kun hatt profesjonell kontakt, men hatt en flørtende undertone i noen av epostene og telefonsamtalene (ang prosjektet). Nå får jeg verken snakket med ham eller møtt ham fordi jeg ikke har noen grunn til å ta kontakt lenger.. Vil heller ikke være påtrengende, men har såå lyst til å se ham hver dag.. Noen som har råd? 

Anonymkode: d1e4e...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt ham og spør ham om å treffes. Skriv f.eks.: Nå er jeg så sliten av å jobbe sammen med Jens som alltid surrer sånn, savner å jobbe sammen med deg for vi hadde det så gøy sammen. Trenger virkelig en pause, og ha det litt moro. Lyst til å treffes på fredag og ta et glass vin? 

Anonymkode: 1ea5d...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt kontakt med ham enda? 

Anonymkode: 1ea5d...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt kontakt med ham enda? 

Anonymkode: 1ea5d...fd6

Nei jeg tør ikke engang se på ham i kantinen.. Blir koko, tenker så mye på ham at jeg ikke klarer konsentrere meg.. Ts

Anonymkode: d1e4e...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Siden han ikke lenger er din leder, er det fritt fram. Ta kontakt med ham!

Jeg tør ikke.. Klarer ikke engang se på ham.. Håper det går over slik at jeg slipper å bli gal på jobb.. 

Anonymkode: d1e4e...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke.. Klarer ikke engang se på ham.. Håper det går over slik at jeg slipper å bli gal på jobb.. 

Anonymkode: d1e4e...09a

Da er det alvorlig forelskelse, og du MÅ ta kontakr! Kvinn deg opp!😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han singel så kjør på :)

Anonymkode: 8d235...b3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Kontakt ham og spør ham om å treffes. Skriv f.eks.: Nå er jeg så sliten av å jobbe sammen med Jens som alltid surrer sånn, savner å jobbe sammen med deg for vi hadde det så gøy sammen. Trenger virkelig en pause, og ha det litt moro. Lyst til å treffes på fredag og ta et glass vin? 

Anonymkode: 1ea5d...fd6

NEI, IKKE GJØR DETTE. 

Det er ikke en barnehage. Man snakker ikke dritt om kollegaer slik du forslår. Har du aldri vært i arbeidslivet??? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Kontakt ham og spør ham om å treffes. Skriv f.eks.: Nå er jeg så sliten av å jobbe sammen med Jens som alltid surrer sånn, savner å jobbe sammen med deg for vi hadde det så gøy sammen. Trenger virkelig en pause, og ha det litt moro. Lyst til å treffes på fredag og ta et glass vin? 

Anonymkode: 1ea5d...fd6

Hei. Man driter ikke i eget matfat, og du bør i alle fall ikke oppfordre henne til å f*e opp karrieren hans. Vi er i 2019 og prosjektledere har ikke noe med prosjektdeltakere.

Anonymkode: b19e7...d13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Jobber i en stor, prosjektbasert bedrift. Har helt siden jeg møtte ham, vært betatt av han ene prosjektlederen. Vi var på samme prosjekt før, men har ingen felles prosjekter i nærmeste fremtid. Vi har kun hatt profesjonell kontakt, men hatt en flørtende undertone i noen av epostene og telefonsamtalene (ang prosjektet). Nå får jeg verken snakket med ham eller møtt ham fordi jeg ikke har noen grunn til å ta kontakt lenger.. Vil heller ikke være påtrengende, men har såå lyst til å se ham hver dag.. Noen som har råd? 

Anonymkode: d1e4e...09a

Svelg i deg følelsene og gå videre i livet. Du er på jobb og ikke på byen. 

Anonymkode: b19e7...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Siden han ikke lenger er din leder, er det fritt fram. Ta kontakt med ham!

Nei det er ikke fritt fram! De er på jobb og han er en overordnet i bedriften. 

Anonymkode: b19e7...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, ikke legg deg etter prosjektlederen. 

Anonymkode: 4db71...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosjektleder er ikke en ledende stilling. Man kan selvfølgelig sjekke opp en prosjektleder (spesielt når man ikke en gang jobber i samme prosjekt). Men det er jo selvsagt en risiko at han ikke føler det samme og det blir enda kleinere å se han i kantinen, eller bli satt i samme prosjekt senere. Jeg hadde nok ventet på en sosial anledning, lønningspils, blåtur, julebord, og tatt en prat (ikke vær full), da merker du fort om det er flørting eller ikke, og du slipper å drite deg ut.

Anonymkode: 42e52...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prosjektleder er ikke en ledende stilling. Man kan selvfølgelig sjekke opp en prosjektleder (spesielt når man ikke en gang jobber i samme prosjekt). Men det er jo selvsagt en risiko at han ikke føler det samme og det blir enda kleinere å se han i kantinen, eller bli satt i samme prosjekt senere. Jeg hadde nok ventet på en sosial anledning, lønningspils, blåtur, julebord, og tatt en prat (ikke vær full), da merker du fort om det er flørting eller ikke, og du slipper å drite deg ut.

Anonymkode: 42e52...770

Dersom TS er så forelsket i han så burde hun i det minste bry seg nok om han til at hun ikke risikerer å ødelegge karrieren hans. Alt annet er ekstremt egoistisk. 

Anonymkode: b19e7...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei, ikke legg deg etter prosjektlederen. 

Anonymkode: 4db71...2d4

Signerer denne. 

Anonymkode: 6459e...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke fritt fram! De er på jobb og han er en overordnet i bedriften. 

Anonymkode: b19e7...d13

Han er ikke TS’ overordnede lenger. Det er ingen interessekonflikt. Slike ting skjer på arbeidsplasser, og seriøse bedrifter håndterer dette profesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Han er ikke TS’ overordnede lenger. Det er ingen interessekonflikt. Slike ting skjer på arbeidsplasser, og seriøse bedrifter håndterer dette profesjonelt.

Det vil 1. kunne gi grunnlag for å stille spørsmål ved hans dømmekraft, 2. skape framtidige problemer for framtidige prosjekter. 3. skape støy i organisasjonen.

Om det så hadde vært slik at det ikke gjorde noe. Hun skriver at de har ikke kontakt etter prosjektet er over. Hvorfor har han ikke kontakt med henne lengre? Fordi han er profesjonell, ikke interessert og eller driter ikke i eget matfat. Når han ikke viser henne noen form for interesse nå så burde det si sitt klare språk og hun bør holde følelsene sine for seg selv. 

Anonymkode: b19e7...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil 1. kunne gi grunnlag for å stille spørsmål ved hans dømmekraft, 2. skape framtidige problemer for framtidige prosjekter. 3. skape støy i organisasjonen.

Om det så hadde vært slik at det ikke gjorde noe. Hun skriver at de har ikke kontakt etter prosjektet er over. Hvorfor har han ikke kontakt med henne lengre? Fordi han er profesjonell, ikke interessert og eller driter ikke i eget matfat. Når han ikke viser henne noen form for interesse nå så burde det si sitt klare språk og hun bør holde følelsene sine for seg selv. 

Anonymkode: b19e7...d13

Nå gir du bare uttrykk for dine oppfatninger, og pakket det inn i en pseudo-proff lingo.

Det er nok enkelte som reagerer når kolleger innleder forhold, men profesjonelle organisasjoner håndterer dette.

Jeg har stert sett jobber i slike organisasjoner som TS beskriver i en mannsalder. Folk faller for hverandre, og de profesjonelle organisasjonene håndterer dette på en profesjonell måte. Det er de avhengig av, for de ansattes kompetanse  er disse organisasjonenes kapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Alterego666 skrev:

Nå gir du bare uttrykk for dine oppfatninger, og pakket det inn i en pseudo-proff lingo.

Det er nok enkelte som reagerer når kolleger innleder forhold, men profesjonelle organisasjoner håndterer dette.

Jeg har stert sett jobber i slike organisasjoner som TS beskriver i en mannsalder. Folk faller for hverandre, og de profesjonelle organisasjonene håndterer dette på en profesjonell måte. Det er de avhengig av, for de ansattes kompetanse  er disse organisasjonenes kapital.

Ikke de bedriftene og etatene jeg jobber i og med. Spesielt ikke de siste årene. Det er nå godt innarbeidet i de fleste store bedrifter, etater og organisasjoner at forhold på tvers av nivåer ikke er ønsket. Man ligger ikke nedover. Så enkelt er det. Mange steder må den ene slutte dersom forhold også mellom kolleger på samme nivå innleder forhold. dette gjelder spesielt der de har noe med hverandre å gjøre i det faglige.

Anonymkode: b19e7...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...