Gå til innhold

Hva synes dere om menn som spør om å ha tlfsamtale for man har møttes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om dem?

Anonymkode: 47e43...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest jeg er helt fint.

Med en jeg traff noen ganger så video chattet vi etter dag 2. Var veldig ok å snakke og se hverandre. Vi har fortsatt litt kontakt, men ikke dating. 

Anonymkode: 75318...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke. Mange sier at de vil høre stemmen til den de skal treffe, men det vil ikke jeg. En stemme kan "ødelegge" det bildet jeg allerede har av vedkommende, så jeg sier som regel nei til tlf.samtale. Men etter at vi har møttes er jeg mer enn gjerne klar for en samtale pr tlf.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Hater å prate på tlf med folk jeg ikke kjenner. Møter de ansikt til ansikt i stedenfor først. Når vi er bedre kjent blir det mer normalt med tlf samtaler. Folk som spør om det får en forklaring. Godtar de ikke det så avslutter jeg samtalen med fyren. Han får respektere mine grenser i begynnelsen mener nå jeg. 

Anonymkode: 2e21c...fac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt poenget, men liker ikke å snakke i telefonen så jeg ville ha sagt nei til det. Men du stiller spørsmålet som om det ønsket definerer han som menneske. Går ikke rundt og synes det ene eller andre om han fordi han ville prate i tlf, haha.

Anonymkode: 5d412...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke det nei. 

Face2face første gang (ene).

Anonymkode: 15aa0...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt like det og har hatt noen gode telefonsamtaler, men som oftest de som er veldig opptatt av å snakke i telefonen før man møtes spør om det etter tredje melding, og det er altfor tidlig for meg, og da hender det at de blir litt sure, og avslutter samtalen. Helt greit altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin måte å bli litt kjent før man tar steget med å møtes. Han setter nok bare pris på tiden han har til rådighet, og vil ikke sløse den bort på en dårlig date.

Anonymkode: ae685...627

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det nå sist og det var kjempefint! Der og da. Etter date nr to ble han en freak og klarte ikke la være å sende meldinger om hvor han ville stikke tunga si..

Men før vi kom dit så snakket vi en del på telefonen, og det var veldig greit. Vi fikk kjemi da. Gikk verre på daten for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at enkelte har spurt om det, men det funker ikke for meg og jeg hadde aldri gjort det. Jeg blir mer nervøs av å prate i tlf med fremmede enn irl. Og jeg syntes ikke jeg har så fin stemme heller akkurat, så er redd det ville ødlagt førsteintrykket 🙈 hadde jeg hatt en nydelig stemme så kanskje.. 

Anonymkode: 5a636...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig uaktuelt for meg. 

Anonymkode: 934f2...592

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt å snakke på tlf med noen jeg aldri har møtt

Anonymkode: f3039...15c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det mest unaturlig som kan bare skje hvis det gjelder nettdating. Jeg bare tenker hva skal jeg snakke om på tlf med en som jeg ikke kjenner. Har sagt ja en gang til slik samtale før vi skulle møtes. Han var veldig hyggelig derfor var det ikke så dårlig som jeg har forventet , likevel følte med en gang at jeg har mistet interesse (Og grunnen til det var nok at vi har gjort alt fra vår side for å holde samtalen men det føltes unaturlig, stressende og slitsomt). Selv om selve daten gikk ganske bra og samtalene i reelt liv hadde greit nivå så ble det ikke oss likevel. Tror at første inntrykk/ opplevelse men nytt menneske har mye å si.

Btw generelt er ikke så glad i telefon samtaler. Ringer gjerne om det er noe saklig, ellers blir irritert når familie eller venner ringer meg bare for " bla, bla ". 

Jeg liker å snakke med mennesker er ganske sosial i reelt liv men hvis det gjelder tlf samtaler uten noen særlig grunn så er jeg bare : " åhh Nei!"

Anonymkode: d9e43...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det absolutt ikke, og det handler ikke om at jeg ikke liker å snakke i tlf. Men jeg synes det er en veldig unaturlig ting å spørre om, og erfaringsmessig så maser de mennene som spør om noe sånt gjerne veldig tidlig, og generelt virker veldig desperate.  

Anonymkode: 963c3...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er helt greit for å sjekke at man har litt kjemi iallfall:)

Anonymkode: b6108...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke alle er like flinke til å skrive som å prate da, eller motsatt. Er det noen som "kjøper" noe usett da? jo forresten, jeg har ei venninne som chattet med en kar i 2 mnd, de utvekslet både bilder og sine sexuelle avsløringer. Han fikk henne til å føle seg så forelsket, at hun bestilte et hotelrom for at de skulle treffes, men gutten dukket aldri opp. Hun satt igjen som et spørsmålstegn, hotelregning og et vanlig nicknavn, som ikke kunne spores opp. Hadde hun hatt en telefonsamtale med han først, hadde hun følt seg tryggere på å ikke bli lurt. Det var jo hennes lærepenge, ...og bildene, er blitt spredd over alle hauger.

Så i dette tilfelle, ja til telefonsamtale, vær forsiktig med hva du deler med ukjente med bare et nicknavn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre Måneskinn, mange som har gått i den fellen. Det var nettopp ei jente på et annet forum som er blitt utsatt for "hacking", Dvs noen ble først venn med henne, etterpå ble bildene lastet ned og solgt på snap under falsk profil. Man skal aldri stole på noen som har bare et nick-navn.

Men jeg kan godt føre en normal samtale med ukjente som her innpå KG, så lenge de fører en positiv og saklig samtale. Har allerede skaffet meg noen gode venner her på KG, skryt til de❤️ Men, det finnes noe nettroll også da, noen synes jeg er søte, og noen skulle jeg ha ønsket det var en "unfollow-knapp" på...Ha en fortsatt fin dag Måneskinn:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, May 20, 2019 den 18.18, Måneskinn skrev:

Jeg liker det ikke. Mange sier at de vil høre stemmen til den de skal treffe, men det vil ikke jeg. En stemme kan "ødelegge" det bildet jeg allerede har av vedkommende, så jeg sier som regel nei til tlf.samtale. Men etter at vi har møttes er jeg mer enn gjerne klar for en samtale pr tlf.

Så du ønsker ikke å ha telefon-samtaler med dem. Samtidig som det er "helt greit" å møtes ansikt til ansikt først? :P

Anonymkode: ea618...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...