Gå til innhold

Hva er det med menn som ikke lar deg være i fred?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr fant meg på facebook, vi er medlem i samme gruppe. Og han begynte å skrive til meg, er vel ca. 6 måneder siden. Jeg svarte til å begynne med, men sluttet å svare når han begynte sende meldinger med seksuelt innhold. Vi har aldri møttes, aner egentlig ikke hvem det er. Hvordan er det mulig at han er så besatt av meg? Han har sendt meldinger til hvem via flere ulike facebook-kontoer, han ringer meg, sender sms, tar kontakt via instagram osv. Jeg svarer jo aldri, så hvorfor gir han seg ikke? Jeg har heller aldri gitt han noe form for bekreftelse heller, jeg svarte kun noen ganger kort og høflig helt i begynnelsen. 

Anonymkode: e65be...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel gått sport i å "jakte" på deg. Du har ikke et mannlig familiemedlem eller liknende som kan ta kontakt med han og be han ligge unna? Det funket en gang jeg opplevde noe liknende (Selv om det var ikke i nærheten av like drøyt som ditt tilfelle da)

Anonymkode: 27680...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser mer over at du lar det pågå i så lang tid uten å si i fra om at det er uakseptabel oppførsel, og så blokkere når du likevel ikke kjenner personen... 

Anonymkode: 932cc...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr fant meg på facebook, vi er medlem i samme gruppe. Og han begynte å skrive til meg, er vel ca. 6 måneder siden. Jeg svarte til å begynne med, men sluttet å svare når han begynte sende meldinger med seksuelt innhold. Vi har aldri møttes, aner egentlig ikke hvem det er. Hvordan er det mulig at han er så besatt av meg? Han har sendt meldinger til hvem via flere ulike facebook-kontoer, han ringer meg, sender sms, tar kontakt via instagram osv. Jeg svarer jo aldri, så hvorfor gir han seg ikke? Jeg har heller aldri gitt han noe form for bekreftelse heller, jeg svarte kun noen ganger kort og høflig helt i begynnelsen. 

Anonymkode: e65be...50e

Hvorfor lar du dette fortsette. 

Neste gang svarer du kort og konsist: 
"Dette er ikke grei oppførsel. Jeg ønsker at du beklager, for så å aldri kontakte meg eller andre på denne måten igjen. Dersom dette gjentar seg vil jeg ta en skjermdump og sende den til 10 tilfeldige personer på kontakt-listen din"

 

Anonymkode: 37f68...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert han. Men han lager jo bare en ny facebook-konto og kontaker meg likevel...

Skulle tro at han ville tatt hintet når jeg hadde blokkert han. 

Anonymkode: e65be...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blokkert han. Men han lager jo bare en ny facebook-konto og kontaker meg likevel...

Skulle tro at han ville tatt hintet når jeg hadde blokkert han. 

Anonymkode: e65be...50e

Ta skjermbilder og anmeld ham for gjentatt trakassering. 

Anonymkode: 9f3d5...7a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...