Gå til innhold

2


silkenuff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer nok an på hvor mye ledig tid kjørelæreren din har. De har jo ofte ganske mange elever og du skal gjennom både langkjøring, landevei, glattkjøring osv osv og dette skal jo bestilles på forhånd. Da må det være plass og tid 🙂 men selvsagt, om kjørelærer har mulighet så går det kanskje an å få det raskest mulig 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!  

Er det slik at jeg må "bestå" de forskjellig obligatoriske kursene? Eller er det slik at jeg ikke får tatt de obligatoriske kursene før kjørelærer ser at jeg er klar for å ta dem, men at jeg da har bestått dem etter å ha tatt dem selv om jeg ikke mestret/klarte kurs-øvelsene helt riktig.

I så fall etter at alle kurs er fullført, kan jeg da ta oppkjøring selv om jeg ikke mestret de forskjellige obligatoriske kursene?

Endret av silkenuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, silkenuff skrev:

Takk for svar!  

Er det slik at jeg må "bestå" de forskjellig obligatoriske kursene? Eller er det slik at jeg ikke får tatt de obligatoriske kursene før kjørelærer ser at jeg er klar for å ta dem, men at jeg da har bestått dem etter å ha tatt dem selv om jeg ikke mestret/klarte kurs-øvelsene helt riktig.

I så fall etter at alle kurs er fullført, kan jeg da ta oppkjøring selv om jeg ikke mestret de forskjellige obligatoriske kursene?

Om kjørelærer ser at du er elendig på glattkjøringen eller virkelig er dårlig på landevei så vil ikke kjørelærer sende deg på oppkjøring heller 🙂 man kan jo selvsagt gjøre feil på glattkjøring osv. Men kjørelærer ser på helheten av alt du har gjort gjennom alle kjøretimene du har hatt. Om du kjører dårlig så får du heller ikke oppkjøring 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...