Gå til innhold

Hva gjør deg ekstra tent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er det når hun har på seg den skikkelig tighte og mest sexy buksa, buksa som viser alt, en typisk fredagsbukse, nå er det helg, tjo og hei osv.. :) Når hun kysser meg og gnir musa si mot låret mitt, da blir jeg helt hjelpeløs!!! :rodmer: Har partneren din noen triks som gjør h*n uimotståelig?

Anonymkode: 2348e...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orgasmekontroll/langvarig pirring/edging. Ingenting gjør meg kåtere enn å ville ha, men ikke vite når jeg får.

Anonymkode: 1e336...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun har på seg trange, lyseblå jeans. Vet ikke hva det er med akkurat den fargen (andre farger har ikke samme effekt), men når hun har dem på trenger det ikke en gang å være en seksuell setting, jeg blir sprengkåt av det uansett. 

Anonymkode: 97718...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Damer med pen figur og pen klesstil..  Gjerne i skjørt og synligjøring av kløfta mellom bystene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen i åletrang svart litt gjennomsiktig  strømpebukse. Og når vi har sex når hun har drukket seg brisen, da kan hun begynne å snakke om å få en til mann på trekant.

Anonymkode: b9224...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dama virkelig er kåt og klar for kuk. Når hun kommer med et stønn i det kuken går inn og er så kåt at hun står klar på senga med en buttplugg i rompa eller ber meg sette en plugg i da tenner eg skikkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langvarig pirring,ta på hverandre når vi kan bli oppdaget,at han drar bestemt i håret mens han knuller meg hardt,fast grep på halsen. Altså ikke kveling men bare ett fast grep så det er tydlig at han har kontrollen.

Anonymkode: adabd...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dama har på spesiellvstrømpebukse med hull foran, bak og på hoftene.

 

Skjørt eller trang bukse.

 

Når hun drar igang en fantasi setting hvor hun sjekker opp en fremmed og har sex med han er jeg solgt ❤

Anonymkode: c8d61...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han tar på meg akkurat i ovegangen mellom rumpe og lår, det er så vilt sexy, da blir jeg kjempevåt! Og så elsker jeg at han styrer med puppene mine, han er sykt flink med hender og tunge!

Sånn generelt, dvs ikke under sex, er det sexy om en mann legger en hånd helt nederst på ryggen min, der alle nervene er.

Anonymkode: 89c10...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun ligger der og gir meg sitt kåteste blikk, klapser seg på rumpa og spør meg om jeg vil pule henne i rumpa.

Anonymkode: c052a...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...