Gå til innhold

Men hun har jo ikke iPhone!? Slå av iMessage for en kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir frustrert. Telefonen min har bestemt at den nye sjefen min har iPhone og sender alle meldinger til henne som iMessage.

Det er kjempepraktisk med iMessage med resten av familien, så jeg vil virkelig ikke slå av hele funksjonen, men kan jeg slå av hos en person? Eller to. Bestemor får iMessage på iPaden som som regel ligger hjemme.. hun har slått det av på telefonen av en eller annen grunn... mulig det er det samme sjefen min har gjort. Hvis jeg skriver en lang nok melding uten datoer, klokkeslett og «i dag/i morgen» så kan jeg trykke ned på meldingen å sende den som SMS, men det er som regel korte meldinger jeg vil sende.

Anonymkode: d0279...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du valgt iPhone når du har lagt henne til som kontakt på hva slags nummer det er. Du kan velge om det er hjem, mobil arbeid osv. Gå inn på kontakten og rediger. 

26E4E79A-1792-42B8-ABF0-90C56704B8F8.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, fungerer ikke. Må jeg slette henne og legge henne inn på nytt?

Anonymkode: d0279...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke hjelper å redigere så nummeret er registrert som mobil eller arbeid ville jeg sletter og lagt inn på nytt ja. Og da passer på å registrere på mobil eller arbeid med en gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke. Men jeg slår bare av iMessage når jeg skal sende meldinger til henne. Litt tungvint, men det får bare gå.

Takk for hjelpa likevel :)

Anonymkode: d0279...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...