Gå til innhold

Blod i trusa selv om jeg bruker menskopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

flere som har samme problem? er det fordi jeg ikke setter den inn riktig? trenger øvelse det her.
Det er blod i koppen også, men det er som om noe renner utenfor likevel... 
Jeg er 28 år og aldri hatt sex. Bruker heller ikke dildo, så det er ikke ting oppi der. 
 

Anonymkode: 58faf...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer det med én gang eller kommer det mer i løpet av dagen? 

Jeg pleier å dusje hver gang når jeg skal sette inn koppen, dvs forsiktig spyle underlivet, slik at jeg får bort alt blod som er utenfor (og ytterst i) skjeden slik at det ikke er rester som kan komme i trusa etter at menskoppen er satt inn. Når jeg setter den inn, så er jeg nøye med å sjekke at det er vakuum (drar litt i koppen og kjenner at det er motstand). Og så spyler jeg en gang til.

Har kun opplevd at den lakk én gang og da var det fordi den ikke hadde foldet seg ut i det hele tatt (og jeg hadde ikke sjekket ordentlig da jeg satte den inn). 

Menskopp er et fint verktøy /anledning til å bli godt kjent med sin egen kropp /underliv 😃 Enten gjør du noe feil, eller så er koppen feil størrelse eller noe sånt, for det skal være helt tett. 

Anonymkode: 5d1d7...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg renser også før jeg setter den opp så det er ikke fordi det er blod der fra før. Det virker nesten som den er for kort ? Ikke for liten men for kort? For jeg må dytte den så langt oppi at tappen nesten blir borte. Når jeg kjenner etter oppi der må jeg presse på den for å være sikker på at den bretter seg it, altså så den ikke ligger i brett oppi der. Men da er nederste del ofte i smaleste områder der så den blir klemt. Men skal jeg dytte det oppi så den forsvinner helt da? 

Anonymkode: 58faf...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynligvis feil størrelse. Har du prøvd med en som er større/lengre eller kanskje til og med mindre/kortere? Det kan også være at den ikke bretter seg ordentlig ut, siden du ikke kan kjenne langs hele kanten ettersom den må sitte langt oppe. Det skal ikke være nødvendig å presse og styre med den for å få den til å brette ut, den skal på en måte poppe på plass av seg selv når du slipper. Om ikke må du vri litt på den, kanskje den da bretter seg ordentlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker nesten konstant de første tre-fire dagene av mensen, men det er fordi jeg blør så mye at koppen er full etter en time når det står på som verst (dag to) – jeg tømmer selvfølgelig koppen hele tiden, og bruker bind i tillegg. Håper at jeg en dag skal få det til så jeg kan bruke færre bind. De siste tre dagene blør jeg mindre, og da lekker jeg ikke, så det kan ikke være teknikken det står på. Kan det være at du «renner over»?

Anonymkode: 51b9c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...