Gå til innhold

Min fremtidige kjæreste. :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som digger rappere? Hvis jeg skal ha en ny kjæreste bare må han være en rapper. Også må han ha tatoveringer, være kjempe macho, også er jeg glad i menn med masse bling og fete biler. I amerika ser jeg ofte menn med fake gulltenner og sånn og det er også innmari viktig at en mann har. :hjerter_rundt:Hvis vi får barn så skal de gå i sånne «rapperklær». Har allerede begynt å kjøpe inn litt sånn kule hop hop klær. :danser:

Hva slags rappernavn kan jeg gi mine barn? Forslag? 

Flere som har det sånn? :smilbla: 

Anonymkode: 69885...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en ting som er viktig er at min fremtidige rapperkjæreste kjenner alle i byen og er på fornavn med mange. Spesielt de kule folka. Ahhh... Så kan vi gå rundt og bare nyte livet, høre på innmari fet musikk og bare chilln liksom. 😄 

 

Anonymkode: 69885...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enda en ting som er viktig er at min fremtidige rapperkjæreste kjenner alle i byen og er på fornavn med mange. Spesielt de kule folka. Ahhh... Så kan vi gå rundt og bare nyte livet, høre på innmari fet musikk og bare chilln liksom. 😄 

 

Anonymkode: 69885...376

Husk på å sjekke at han har penger, da. Fattige rappere er ikke noe tess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Husk på å sjekke at han har penger, da. Fattige rappere er ikke noe tess.

Å ja. Takk for rådet. Hadde gått i fella bare han hadde sett rik ut. Tar det som en selvfølge at vi kan gå på restaurant nesten hver dag. 

Anonymkode: 69885...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ja. Takk for rådet. Hadde gått i fella bare han hadde sett rik ut. Tar det som en selvfølge at vi kan gå på restaurant nesten hver dag. 

Anonymkode: 69885...376

Også må dere drikke ekte sjampanje. Ikke noe cava-dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Også må dere drikke ekte sjampanje. Ikke noe cava-dritt.

Ja. Jeg går bare for det beste. Ikke no fake her.

Men er det litt merkelig at eventuelt de barna vi får også skal gå på en spesiell måte og lære seg en spesiell måte å prate på? Finnes det en spesialskole for de ala Steinerskolen bare omvendt hvis noen skjønner? 

Anonymkode: 69885...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg går bare for det beste. Ikke no fake her.

Men er det litt merkelig at eventuelt de barna vi får også skal gå på en spesiell måte og lære seg en spesiell måte å prate på? Finnes det en spesialskole for de ala Steinerskolen bare omvendt hvis noen skjønner? 

Anonymkode: 69885...376

Dere får lære de opp hjemme og kalle det Homeschool for homeboyz and homegirlz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Dere får lære de opp hjemme og kalle det Homeschool for homeboyz and homegirlz.

Ja jeg og min kommende rapper skal det. Hvor søtt er ikke det å se en et åring rappe med et kjede hengende ned på knærne. Å jeg dåner. :) 

Anonymkode: 69885...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg og min kommende rapper skal det. Hvor søtt er ikke det å se en et åring rappe med et kjede hengende ned på knærne. Å jeg dåner. :) 

Anonymkode: 69885...376

Hvis ungen ikke kan prate ennå, får dere gå for playback og autotune.:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger jeg nok noe som T.Y-B eller Chief-D hvis det blir en gutt vi får. :) 

Hvis det blir en jente vet jeg fortsatt ikke men det blir et rappernavn da og. Hva med Sno Jayden eller noe sånn super moderne? :) 

Anonymkode: 69885...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at noen kan åpne en ren rapper-butikk. Med bare rapper og hip hop klær og sånn. Finnes det?!?

 Vet at jeg ikke har sjangs på hvem som helst og i hvertfall ikke en kul rapper men har hørt at de liker litt rumpe og lår så driver og feter meg opp nå. 😄 Hvordan må jeg være for å bli likt av en rapper? :) 

 

Anonymkode: 69885...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...