Gå til innhold

Har noen møtt en date som ikke sto til forventningene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften spør-fortell gjerne :) Er min frykt når jeg skal på date, at den jeg møter har utgitt seg for å være noen/noe den ikke er. 

Anonymkode: 84f60...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis123

Ja det har jeg! Møtte en mann som jeg hadde pratet med leeenge! Hadde utrolig god tone i forkant og følte meg nesten forelsket i han, så hadde skyhøye forventninger. Nar jeg traff han, ble jeg utrolig skuffet. Hadde tydeligvis brukt gamle bilder, for følte jeg var på date med bestefaren min. Mye eldre enn bildene og pitteliten mann. 

Har også møtt en med et betydelig fysisk handikap som han ikke hadde vært åpen om. Det ble en litt dum situasjon, da jeg ikke var forberedt på det. 

Etter det ble jeg ganske bestemt på å ikke investerere for mye tid på chatting, og heller møtes ganske raskt. 

Men aldri møtt noen ubehagelige menn, alle jeg har møtt på nett har ikke vært annet enn veldig hyggelige igrunn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle møte en fra singelside som påsto at han var lege på ett stort kjent sykehus. I begynnelsen var han grei nok men det var tydlig ingen kjemi mellom oss. Men vi gikk likevel videre til ett utestested å etter ca en halvtime der så prøver han å ta nedi buksen min å spør om vi skal dra hjem til han 😮 Jeg kledde meg ikke sexy,flørtet ikke,å vi snakket bare om helt hverdagslige ting. Så hvor han fikk det fra at jeg ønsket sex med han skjønner jeg ikke! Sa jeg måtte hjem å avlaste barnevakten å dro med en gang. Når jeg kom så hadde jeg fått en detaljert melding om hva han ville gjøre med meg i sengen 😮 Han ble blokkert UMIDDELBART!

Anonymkode: ed337...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange damer som ikke står til forventningene - det går stort sett på overvekt og gamle bilder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine fire av de siste fem datene  så har kvinnen vært overvektige eller hatt litt for mye ekstra. Lært at mange kvinner er flinke til å skjule dette på bilder eller lar være å nevne det når man prøver å bli kjent. Forstår ikke helt hva som er greia egentlig, de må jo skjønne at det vill lede til skuffelser hos den personen de møter?

Anonymkode: f6054...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, møtte blant annet en som hadde brukt gamle bilder hvor han så fresh og velstelt ut. Det som møtte meg var en slask i grå joggebukse, slaskete stil generelt. Joggebuksa fikk jeg vite hadde han tatt på fordi den er rask å få av seg når....
Han måtte presisere underveis at han var nydusjet og ballene var barbert og klar...jeg bare "Wtf??!"

Det ble raskt bye bye etter den daten...

Anonymkode: cfb20...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre alt for mange damer som er større enn de ser ut. Så mye bortkastet tid for begge. 

Anonymkode: e12d3...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...