Gå til innhold

Har de fleste på KG psykiske og/eller fysiske problemer, går på AAP eller er uføre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at flere av brukerene har en del fritid til overs som de da bruker på KG. Er i grunn derfor jeg spør om dette. Dette er IKKE et dømmende spørsmål.

(Jeg er her selv pga. helsen har gjort at jeg for det meste må holde meg hjemme. Da blir det mye tid, og da er det greit å ha noen å kommunisere med, samt lese andres tanker og problemer. )

Anonymkode: 30f9d...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg har lette psykiske problemer men det er ikke derfor jeg er på KG. Jeg er i 100% jobb og har utdannelse. Det er bare et tidsfordriv/underholdning sånn en gang iblant når det er rolig på jobb eller mens jeg ser på TV hjemme for eksempel. Hadde før en vaktjobb med lange dødperioder uten arbeidsoppgaver men der jeg måtte sitte ved PC og vente tilfelle noe skjedde, da satt jeg mye på forum på nettet (dette og andre).

Anonymkode: cf5d7...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mange brukere det er på Kg? Enormt mange. Her finner du et tverrsnitt av Norges befolkning.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fordi jeg er i fødselspermisjon. Jobber og betaler min skatt og er frisk som en fisk.

Anonymkode: 869a0...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb og studier, men slår ihjel tid med KG når jeg sitter på toget, venter på noen, før jeg legger meg eller når det er dødperioder på jobb osv.. 

Anonymkode: c986d...8e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk og rask og i full jobb, fast ansatt til og med 👍 

Anonymkode: 02a20...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ved en avstemming så får du svaret. Dette er ikke noe man finner ut gjennom å lese vilkårlige svar på tråden.

Anonymkode: 64eeb...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uføretrygdet . Ja har psykiske lidelser og litt fysiske problemer. En herlig blanding.

Anonymkode: e0430...cf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg ved en avstemming så får du svaret. Dette er ikke noe man finner ut gjennom å lese vilkårlige svar på tråden.

Anonymkode: 64eeb...132

Hvordan lager man en avstemning? 

Anonymkode: 30f9d...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan lager man en avstemning? 

Anonymkode: 30f9d...dd1

Når man starter en ny tråd finnes det en fane som heter "poll". Her går det an å velge om en vil ha med et spørsmål, flere spørsmål eller spørsmål hvor en kan svare med mer enn et alternativ. v9ywktc.png

Anonymkode: 64eeb...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anmode om å holde avstemning anonymt. 

Anonymkode: 64eeb...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full jobb som ansatt, medeier i firma (jobber også der) har ingen psykiske plager, har f.eks migrene, scoliose, og noen andre skavanker som gir kronisk smerte men nyter livet og mener helt bestemt deet handler mye om hvordan man tar det mer enn hvordan man har det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødselspermisjon nå. Vært her gjennom en tidligere perm, litt sykemelding, som student og som fullt arbeidende.

Anonymkode: 022d1...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 0.14, Tøytigern skrev:

Vet du hvor mange brukere det er på Kg? Enormt mange. Her finner du et tverrsnitt av Norges befolkning.

De som har mye tid til overs er selvsagt overrepresenterte :)

Er selv i foreldrepermisjon for tiden :)

Endret av Hedersbrukeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var her da jeg var i jobb, og nå når jeg er på AAP. Bruker det mest som tragisk underholdning i hverdagen når jeg er sliten tror jeg. 

Anonymkode: 2ea73...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om man skal dømme etter alle hetsetrådene her inne om uføre, så tror jeg dessverre det er flere i lavere middelklasse som hater jobben sin som tilbringer tid her. 🙊

Anonymkode: 75261...ebf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil jo også sitte på jobben sin, og skrive på KG. En trenger ikke være ufør for å skrive innlegg til tider som er "øremerket" arbeidstid. Noen kan ha lunsj, andre kan ta en fem-minutt. Noen kanskje skyver lunsjen til et senere tidspunkt på dagen. Noen tar kanskje ikke lunsj, men surfer på nettet istedet med sin mobil og går deriblant til KG og skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 0.14, Tøytigern skrev:

Vet du hvor mange brukere det er på Kg? Enormt mange. Her finner du et tverrsnitt av Norges befolkning.

Definer "enormt mange"?

Anonymkode: cdd05...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en del tid jeg normalt sett ikke hadde. Så du kan si det var en livshendelse som ga meg nok fokus til å sjekke dette ut. Jeg er ikke syk. Jeg er ikke skadet. Livet endret seg. Jobb endret seg. Har tenkt på KG.no før men har aldri tatt meg tid. I en periode vil jeg ha mer tid enn vanlig, så er det fullt kjør igjen. men da på en annen måte. Beklager å snakke i gåter. 

Uansett, håper jeg at jeg ikke glemmer dette stedet. Det å vite at de fleste brukerne er kvinner er voldsomt positivt for meg. Ikke fordi jeg tenker seksuelt. Men fordi jeg liker kvinner best.

Jeg vet at jeg trenger menn hvis bilen min snurrer rundt. Men til et forum foretrekker jeg at flertallet er kvinner. Så adjø, VGD.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...