Gå til innhold

Kjærlighet .. og champions league finale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære, elskede, vakre kvinner. Dere er de snilleste kjærester, fantastiske mødre til våre barn, dere er gløgge og dere har omsorg. Vi er veldig glade i dere selv om vi tabber oss ut av og til og vi skulle vært flinkere til å bidra med husarbeidet. Vi skulle vært bedre, men vi prøver etter beste evne. Vi burde sikkert sett mindre fotball, men for noen av oss er det en lidenskap og det er jo viktig at også menn lærer seg å vise følelser.

Nå er det snart finale i champions league. Lørdag 1. juni. Vær snille med oss. La oss få ta en tur ut med gutta den kvelden. Ikke noe parmiddag eller besøk av svigermor. Da hadde dere vært utrolig omtenksomme. … Og om typen din er Tottenhamsupporter så la han få sørge litt i fred søndag 2. juni. Da er du knakande snill. :)

 

 

Anonymkode: e8462...71d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære, elskede, vakre kvinner. Dere er de snilleste kjærester, fantastiske mødre til våre barn, dere er gløgge og dere har omsorg. Vi er veldig glade i dere selv om vi tabber oss ut av og til og vi skulle vært flinkere til å bidra med husarbeidet. Vi skulle vært bedre, men vi prøver etter beste evne. Vi burde sikkert sett mindre fotball, men for noen av oss er det en lidenskap og det er jo viktig at også menn lærer seg å vise følelser.

Nå er det snart finale i champions league. Lørdag 1. juni. Vær snille med oss. La oss få ta en tur ut med gutta den kvelden. Ikke noe parmiddag eller besøk av svigermor. Da hadde dere vært utrolig omtenksomme. … Og om typen din er Tottenhamsupporter så la han få sørge litt i fred søndag 2. juni. Da er du knakande snill. :)

 

 

Anonymkode: e8462...71d

Han er Liverpool supporter så jeg gruer meg til søndagen da han kommer til å være sur herifra til helvete...

Spurs😎

Anonymkode: 905b9...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss består problemet i at begge vil ut og se kampen :lol:

Så vi blir nok hjemme og ser den sammen. Helt uten svigermor eller vennemiddag, enig med deg der! 👍

Anonymkode: 226f5...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall  ikke tenkt å gå glipp av CL-finalen 1.juni.🤪️ Her har vi fotballinteressa sammen, og skal ned på puben å se kamp begge to! Gleder og sorger deles, og slike store kamper prioriteres.

Barna skal være hos besteforeldrene, den avtalen ble avtalt 7.mai😄

YNWA❤️

Anonymkode: eb706...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, kom deg ut av den bakstreverske tankengangen der mannen vil se fotball mens dama tvinger ham til å dra på middag med svigermor istedet... Normale folk i forhold sier ifra når noe er viktig for dem og den andre tar hensyn til det - uavhengig av kjønn, og evner å kommunisere dette uten å skrive så teit.

Anonymkode: ddc0c...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, kom deg ut av den bakstreverske tankengangen der mannen vil se fotball mens dama tvinger ham til å dra på middag med svigermor istedet... Normale folk i forhold sier ifra når noe er viktig for dem og den andre tar hensyn til det - uavhengig av kjønn, og evner å kommunisere dette uten å skrive så teit.

Anonymkode: ddc0c...8c7

Dere Spurs-folk trenger ikke bli sure FØR dere taper! Jeg vet dere håpet på Barcelona, men chill litt......

❤️#YNWA❤️

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, kom deg ut av den bakstreverske tankengangen der mannen vil se fotball mens dama tvinger ham til å dra på middag med svigermor istedet... Normale folk i forhold sier ifra når noe er viktig for dem og den andre tar hensyn til det - uavhengig av kjønn, og evner å kommunisere dette uten å skrive så teit.

Anonymkode: ddc0c...8c7

Her. Re. Gud... for en surpomp du er 🙄

Anonymkode: ea0df...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, kom deg ut av den bakstreverske tankengangen der mannen vil se fotball mens dama tvinger ham til å dra på middag med svigermor istedet... Normale folk i forhold sier ifra når noe er viktig for dem og den andre tar hensyn til det - uavhengig av kjønn, og evner å kommunisere dette uten å skrive så teit.

Anonymkode: ddc0c...8c7

Dersom du lover å være litt snill og ikke ta innlegget så blodig seriøst skal du få valgfri versjon av "Always On My Mind" av meg :)

Elvis, Willie Nelson eller Pet Shop Boys. Valget er ditt :)

TS

 

Anonymkode: e8462...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er Liverpool supporter så jeg gruer meg til søndagen da han kommer til å være sur herifra til helvete...

Spurs😎

Anonymkode: 905b9...c00

Nå snakker du litt over deg.. Men utover det så framstår du som en kvalitetskjæreste. :)

 

Anonymkode: e8462...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...