Gå til innhold

Det går mye rykter om typen, usikker på hva jeg skal tro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen er fra en liten by og det går vanvittig mye ufine rykter om han. Hva skal jeg tro på og ikke?

Anonymkode: 63d0b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG er ikke stedet du får svar på det, men spør han.

Anonymkode: 99782...bbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

KG er ikke stedet du får svar på det, men spør han.

Anonymkode: 99782...bbd

Han prater jo om det han også. Han er redd for at ryktene skal ødelegge for oss. Noen av ryktene passer så bra liksom..

Anonymkode: 63d0b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner man jo ikke. Kan være han har vært offer for mobbere og ryktespredere. Jeg er fra et lite sted og det går dessverre mye rykter om meg der, ingen av de er sanne. 

Anonymkode: 857f3...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går ryktene ut på, sånn ca?

Anonymkode: 44068...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Hva er de da? Rykter oppstår sjelden helt uten grunn. Men er de ikke så ille så kan du kanskje leve med det selv om de evnt er sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av ryktene sier at han har sagt at han elsker noen kun for å få sex. Noen andre rykter sier at han tidlig vil flytte inn eller er hos damer hele tiden for å bo billig eller bare for å ha et sted å bo.

Og mellom oss så har det gått veldig fort og han har tidlig begynt å prate om å bo sammen. Likevel ser vi på boutgifter at for han blir det like dyrt/billig å bo alene. Så jeg ser jo at han ikke vinner noe på det. 

Anonymkode: 63d0b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen er fra en liten by og det går vanvittig mye ufine rykter om han. Hva skal jeg tro på og ikke?

Anonymkode: 63d0b...b62

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det aner man jo ikke. Kan være han har vært offer for mobbere og ryktespredere. Jeg er fra et lite sted og det går dessverre mye rykter om meg der, ingen av de er sanne. 

Anonymkode: 857f3...004

Ja. Ville sett an de som mener dette om han tror jeg. Også ville jeg hatt kontakt med forbehold og sett hvordan han oppførte seg. Jeg hadde aldri kasta bort tiden min på det også kommer det an på hva slags rykter det er. Hva slags rykter er det?

Anonymkode: bdddf...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen så har han presentert meg skikkelig for alt av venner og familie. Han er veldig gentleman på den gode gamle måten. Jeg hører jo om alt mulig han har drevet med før, han er åpen om gamle feil. Jeg ser en ålreit, omsorgsfull type nå. Om jeg blir lurt eller ikke vet jeg jo ikke før det har gått litt tid.

Anonymkode: 63d0b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen av ryktene sier at han har sagt at han elsker noen kun for å få sex. Noen andre rykter sier at han tidlig vil flytte inn eller er hos damer hele tiden for å bo billig eller bare for å ha et sted å bo.

Og mellom oss så har det gått veldig fort og han har tidlig begynt å prate om å bo sammen. Likevel ser vi på boutgifter at for han blir det like dyrt/billig å bo alene. Så jeg ser jo at han ikke vinner noe på det. 

Anonymkode: 63d0b...b62

Men du kan vel fint finne ut om dette er sang eller ikke. Lukk kjærlighetsøya og bruk fornuften liksom. 

Anonymkode: bdddf...a8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:

Hva er de da? Rykter oppstår sjelden helt uten grunn. Men er de ikke så ille så kan du kanskje leve med det selv om de evnt er sånne?

Jo, det gjør de absolutt. Det skjer ofte at rykter oppstår uten grunn. Problemet er at folk tror alt for lett på rykter. 

Anonymkode: 857f3...004

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du kan vel fint finne ut om dette er sang eller ikke. Lukk kjærlighetsøya og bruk fornuften liksom. 

Anonymkode: bdddf...a8f

Ja, jeg ser nesten etter feil hos alle. Stoler ikke på noen før de har bevist seg og jeg har ennå ikke fått noen varsellamper på hvordan han er mot meg. Kun disse ryktene.

Anonymkode: 63d0b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av ryktene sier at han har sagt at han elsker noen kun for å få sex. Noen andre rykter sier at han tidlig vil flytte inn eller er hos damer hele tiden for å bo billig eller bare for å ha et sted å bo.

Og mellom oss så har det gått veldig fort og han har tidlig begynt å prate om å bo sammen. Likevel ser vi på boutgifter at for han blir det like dyrt/billig å bo alene. Så jeg ser jo at han ikke vinner noe på det. 

Anonymkode: 63d0b...b62

Så ekser av ham syntes han var useriøs, antagelig. 

Det høres ut som han er snar til å binde seg og flytte sammen, kanskje du skal sette ned bremsene og bli bedre kjent først. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

Så ekser av ham syntes han var useriøs, antagelig. 

Det høres ut som han er snar til å binde seg og flytte sammen, kanskje du skal sette ned bremsene og bli bedre kjent først. 

Det tenker jeg også. 

Anonymkode: 63d0b...b62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de ryktene var så veldig avskrekkende. Det økonomiske har du allerede avklart, og de fleste vil ha sex i et forhold.

Anonymkode: f9f0b...a70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan endre seg...om de virkelig vil.

Likevel er det "ingen røyk uten ild"...jeg snakker av erfaring...😞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her får du bare ha det i bakhodet og se hva som skjer.. feks med at han skal bo billig osv, hvis det oppstår situasjon hvor han "plutselig ikke har råd" til å dekke utgifter osv, så hadde jeg vært mer var på det.

For alt du vet så har en av hans ekser spredd et slikt rykte fordi hun vil være jævlig uten at det betyr at det er sant, men greit å ha det i bakhodet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk TS, mange rykter blir overdrevet og til og med vridd feil så ting ikke stemmer for å få historiene mer dramatisk

Anonymkode: e2ae4...616

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Jeg er fra en småby. Ble stemplet som hore før jeg i det hele tatt hadde kysset noen. Fått høre at jeg overfalt en jente på vei hjem fra byen fordi jeg var sjalu...vel....da var jeg i USA...ennå ikke skjønt hvordan jeg klarte å overfalle hu derfra. Så fikk jeg rykte på meg for å være heks (Ja du leste riktig) fordi en gjeng som delte brus, røyk og gudene vet hva annet fikk omgangssyke. Jeg ba de dra til helvete dagen før fordi de prøvde å dra meg inn i en bil. For å nevne noe.

Småbyer er småbyer. Noen blir singlet ut (som meg) for rykter. Ofte uten hold i noenting. Stol på typa de du. Rykter er bare rykter.

Anonymkode: cb838...235

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sjalu mennesker som setter ut rykter om mennesker de aner null ting om. 

 

Anonymkode: ae387...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...