Gå til innhold

Når skal dere menn virkelig lære? Slutt å send dickpics!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som du generealiserer så kan jeg forstå at du får frem reaksjoner. Er jo litt spesiell påstand du kommer med, som du nekter å dokumentere.

Anonymkode: ed289...c51

Blablablablabla... :tekola:

 

Anonymkode: c3192...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi slutter å sende dickpic når dere jenter sender nudebilder til oss menn 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss gruppe menn tåler ikke at kvinner er uenige med dem, enten det gjelder å sende dickpics eller noe annet denne gruppen menn har bestemt at kvinner burde like. De tror at når man sier dem imot, så er deres beste forsvar å kalle oss bitre, fordi da blir vi jo kjempetriste og faller i krampegråt mellom kattene våre. 

Det er bare patetisk. 

Anonymkode: 8cd54...27d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En viss gruppe menn tåler ikke at kvinner er uenige med dem, enten det gjelder å sende dickpics eller noe annet denne gruppen menn har bestemt at kvinner burde like. De tror at når man sier dem imot, så er deres beste forsvar å kalle oss bitre, fordi da blir vi jo kjempetriste og faller i krampegråt mellom kattene våre. 

Det er bare patetisk. 

Anonymkode: 8cd54...27d

Words👏🏼🌸

Anonymkode: c3192...800

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Med mindre du vil bli blokkert da :) 

Kvinner hva tenker dere om å få en uoppfordret penis slengt i fleisen over snap eller andre SoMe apper? Jeg synes det er kvalmende! Håper ikke jeg er alene! Husk menn at blotting er seksuell trakassering og i tillegg straffbart! Hva med å slutte med dette da?

Anonymkode: c3192...800

Om jeg sender deg et bilde av en katt, får du det slengt i fleisen også?

Anonymkode: 511b3...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg sender deg et bilde av en katt, får du det slengt i fleisen også?

Anonymkode: 511b3...0bd

Ikke begynn engang

Anonymkode: c3192...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke begynn engang

Anonymkode: c3192...800

Var bare et spørsmål. Luter på om det er forskjellige måter bildene du får oppfører seg på? 

Anonymkode: 511b3...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En viss gruppe menn tåler ikke at kvinner er uenige med dem, enten det gjelder å sende dickpics eller noe annet denne gruppen menn har bestemt at kvinner burde like. De tror at når man sier dem imot, så er deres beste forsvar å kalle oss bitre, fordi da blir vi jo kjempetriste og faller i krampegråt mellom kattene våre. 

Det er bare patetisk. 

Anonymkode: 8cd54...27d

https://snl.no/projeksjon

Anonymkode: 268ce...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blablablablabla... :tekola:

 

Anonymkode: c3192...800

Voksent og seriøst. Står i stil med denne tråden altså, og gir meg fryktelig lyst til å diskutere med deg. Ha en fin kveld videre.

Anonymkode: ed289...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Voksent og seriøst. Står i stil med denne tråden altså, og gir meg fryktelig lyst til å diskutere med deg. Ha en fin kveld videre.

Anonymkode: ed289...c51

Hva snakker du om nå?? Er du en av de selv som sender dickpics??

Anonymkode: c3192...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere mener at dette er grunnen til at alle damene har blokkert meg på snap? Må jeg virkelig slutte å sende dickpicks? Jeg som trodde kvinner likte dickpicks! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SemperFi skrev:

Så dere mener at dette er grunnen til at alle damene har blokkert meg på snap? Må jeg virkelig slutte å sende dickpicks? Jeg som trodde kvinner likte dickpicks! :(

Er du seriøs nå..?

Anonymkode: c3192...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå..?

Anonymkode: c3192...800

Nå kan du lure! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Elaine Marley, mod.

 

Tilbake til emnet her: Jeg er totalt uenig i dette med at INGEN vil ha slike bilder. Det er litt rart at jeg kan telle på over 2 hender hvor mange som har v'rt nysgjerrige på mitt ustyr. Jeg har ikke pushet det på de og det er som regel de som har tatt det opp.  av de jeg jeg har sendt til så har jeg ligget med 95% av dem etter det. Det å si at det er tragisk er helt latterlig. Og at det er omtrent ingen som vil se det. Jo, det er mange jenter som er nysgjerrige på det, fordi det finnes en god del size queens som ikke gidder å kaste bort tiden på en som ikke har et stort nok for dem.

Ikke alle har sagt det rett ut, de fleste sier bare at de er nysgjerrige på pikken min, men jeg tror at minst 60% av de jeg har sendt til er size queens. Sier som sagt ikke at alle som har vært nysgjerrige på pikken min er size queens, men mange av dem har nok dessverre vært det. Og selv om jeg har en som ikke akkurat skremmer bort jentene så er den ikke GIGANTISK, dvs. 21+, men tydeligvis bra nok.  Jeg vet jo selv hva jeg har  , og at det aldri har vært noe problem å ligge med noen, men det vet ikke jenta jeg prater med, så får jeg en jente som er interessert i å se det, for all del, jeg gjør det.  Jeg har prøvd å ikke gjøre det, og heller fortalt hvor stor den er i cm, men det er ikke alltid at det nytter, for vi menn er tydeligvis glad i å "skryte" . Så da blir det nok en gang til at jeg er nødt til å sende. 

 

Jeg skulle ønske at jeg slapp, fordi jeg egentlig ikke vil, men pga. enkelte jenter så er jeg nødt . Så det er helt feil å si at det er tragisk, når faktisk en god del av dere faktisk MÅ eller vil se det. Og ikke alle gutter gjør det fordi de vil, men fordi det tydeligvis er nødvendig for at hun i det hele tatt skal gidde å møte deg. Nei, damer, ikke legg all skylden på gutta.

Anonymkode: e6fae...dff

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skulle ønske at jeg slapp, fordi jeg egentlig ikke vil, men pga. enkelte jenter så er jeg nødt .

Hvorfor er du nødt?

Anonymkode: 3e80c...2e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du nødt?

Anonymkode: 3e80c...2e7

Fordi de ber om det? Og for enkelte av dem er det et must. Og er det ei jeg liker og gjerne vil treffe så må jeg gjøre det, hvis ikke så mister de interessen. Jeg har prøvd å si nei, og da har jeg faktisk blitt blokkert. 

Anonymkode: e6fae...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ber om det? Og for enkelte av dem er det et must. Og er det ei jeg liker og gjerne vil treffe så må jeg gjøre det, hvis ikke så mister de interessen. Jeg har prøvd å si nei, og da har jeg faktisk blitt blokkert. 

Anonymkode: e6fae...dff

Hvis de ber om det er jo saken annerledes, da kan du sende eller la være. Det er dickpics til kvinner som ikke har bedt om å få som er så motbydelig.

Anonymkode: 8cd54...27d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de ber om det? Og for enkelte av dem er det et must. Og er det ei jeg liker og gjerne vil treffe så må jeg gjøre det, hvis ikke så mister de interessen. Jeg har prøvd å si nei, og da har jeg faktisk blitt blokkert. 

Anonymkode: e6fae...dff

Hvor treffer du disse?

Anonymkode: 3e80c...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sendt dick pics men gud vet det er mange damer som har spurt om å få🤔 Puppebilder og rumpebilder har jeg fått nok av. Begynner å bli lei kvinner som oppfører seg så desperate. Tror virkelig kvinner at bare menn sender slike bilder? Isåfall må de være veldig korket..

Anonymkode: 0cc5c...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...