Gå til innhold

Når skal dere menn virkelig lære? Slutt å send dickpics!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge dere gir positiv oppmerksomhet vil vi jo fortsette å sende dickpics, siden vi vet så mange setter pris på det. Jeg får og dårlig samvittighet om jeg kun sender bilder til 90% av damene på listen og ikke alle.

Men når dere sier dere ikke liker dickpics, mener dere bildene der bildet er uklart og av en uvasket, ubarbert penis? Mine bilder er tatt med et Sony Alpha A7 kamera (19 000,-) og bildene er krystallklare, har alltid vasket penisen og er vanligvis nybarbert. Jeg har også prøvd med litt foundation og leppestift og får vanligvis veldig positive tilbakemeldinger på bildene mine. Men såklart, skjønner at ikke alle bilder er like bra.

Anonymkode: 9beb4...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann er jeg flau over at kjønnet "mitt" gjør slike ting. Alle som sender dickpics er sosialt tilbakestående.

Jeg har aldri, og kommer aldri til å sende et dickpic. Det er motbSender man dickpic er man sosialt tilbakestående.ydelig.

Og har det noensinne funket? Har en mann noensinne kapret en kvinne ved å sende et uoppfordret dickpic? Av strategier som fungerer må det være langt, langt ned på listen.

Anonymkode: 75958...a77

Som mann som ikke sender "dickpicks" finnes jeg ikke flau. Kan ikke se at jeg har noen grunn til å være flau over at andre gjør noe så utrolig tåpelig, og i alle fall ikke over at noen veldig få av "kjønnet mitt" gjør det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tror vel det funker på deg da ts..😅😂

Anonymkode: a01c7...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei takk til boobspice. 

Anonymkode: e5b69...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Når skal dere menn virkelig lære? Slutt å send dickpics!

Så du anklager altså alle menn for å bedrive seksuell trakassering? Spenstig.

Anonymkode: ed289...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å be en mann av den "rette" sorten om å slutte å sende slike bilder er dessvere som å prøve å be en tomsing om å bruke huet. 
Som mann blir jeg flau når jeg hører om andre menn som sender bilder av pikken sin i hytt og pine. 

Skjerpings, for faen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Man ber ikke om å bli seksuelt trakassert uansett hvor pen ei jente er. Uansett om hun går lettkledd. Har fin kropp, store pupper osv... Jesus

Anonymkode: c3192...800

Nei men er DRIT lei jenter som lager duckface og spiller på sex HELE tiden. Får rumpa mitt i fleisen. Får tilsendt mye rumpebilder og puppebilder av jenter ofte uten å spurt om det. Syns det er slutty og turn off at de er så billige.

Anonymkode: 0cc5c...241

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 5.47, FrankDrebin skrev:

Å be en mann av den "rette" sorten om å slutte å sende slike bilder er dessvere som å prøve å be en tomsing om å bruke huet. 
Som mann blir jeg flau når jeg hører om andre menn som sender bilder av pikken sin i hytt og pine. 

Skjerpings, for faen! 

Frank Drebin ordner opp! 🔫😁

Anonymkode: 4d965...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frank Drebin ordner opp! 🔫😁

Anonymkode: 4d965...0a2

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er direkte kvalmt og får meg uinteressert med en eneste gang. fysj. 

Anonymkode: fde51...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om dere får muligheten til å se et dick pic så takker dere nei?

 

Kan du virkelig si nei om jeg sender deg dette?:

Spoiler

Image result for moby dick pic

 

 

 

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk litt todelt her. På den ene siden er jeg fullt og helt enig i at dette er en form for blotting. Jeg sidestiller det ikke med blotting IRL (fordi sistnevnte mye lettere kan knyttes til en opplevd trussel om fysisk overgrep), men tenker likefullt at det er bra med et lovverk som beskytter mot dette.

På den andre siden, når en ganske stor gruppe mennesker har en atferd resten av samfunnet ikke liker, er min første impuls å prøve å finne ut av hva problemet er fra den gruppas ståsted. Mange menn føler nok at de rett og slett ikke har den "verktøykassa" som kvinner og veldig attraktive menn har når det kommer til å fremheve seksualiteten sin og få bekreftelse på den. Å ty til dickpic er en måte å rope "se meg, her er jeg, et seksuelt vesen", egentlig det samme som vi gjør bevisst og ubevisst hele tiden, men for oss holder det kanskje å smile litt lurt eller vise en centimeter hud - for å sette det på spissen. Den mekanismen har jeg på en måte forståelse for. Det grunnleggende problemet er nok at mange menn får veldig lite seksuell bekreftelse i et samfunn som verdsetter seksuell bekreftelse veldig, veldig høyt. Det beste ville vært å ta tak i det siste. Sex er digg, men det er ikke så jævlig viktig og altgjennomsyrende som alle skal ha det til for tiden. Innser vi det er vil en heldig bieffekt være at dickpicenes tid forbi.

Anonymkode: 9b5db...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hundre tråder om dette allerede, kunne du ikke bare plukket en og skrevet innlegget ditt der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hvorfor menn sender dickpicks til damer. Hva forventer dere egentlig? At kvinnen skal bli sprengkåt og løpe hjem til deg umiddelbart? Fordi hun MÅ bli pult av deg? Ærlig talt!

Får jeg dickpicks, så blokkerer jeg han på sekundet! Jeg driter i hvor stor pikk du har. Jeg er virkelig ikke interessert. Bye!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og jenter er mye smartere, de tar betaling for å sende bilder som de har lastet ned fra nettet, og dumme gutter betaler på hundrevis av kroner, for noe som de kan se gratis på nettet.

Nei, lisskaren min forblir i boxer`n, han er kamera sky og sjenert også😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2019 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Rundt den tiden damene slutter med trutmunn selfies....

Anonymkode: ac4fa...876

Kan nok ikke helt sammenlignes, i så fall er det no deg det er noe alvorlig galt med. 

Anonymkode: 193aa...f85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan nok ikke helt sammenlignes, i så fall er det no deg det er noe alvorlig galt med. 

Anonymkode: 193aa...f85

Han er sikkert en av de som selv sender dickpics og føler seg ekstremt truffet av min tråd:fnise:

Anonymkode: c3192...800

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er sikkert en av de som selv sender dickpics og føler seg ekstremt truffet av min tråd:fnise:

Sånn som du generealiserer så kan jeg forstå at du får frem reaksjoner. Er jo litt spesiell påstand du kommer med, som du nekter å dokumentere.

Anonymkode: ed289...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...