Gå til innhold

Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 39 år gammel dame som akkurat har hatt en relasjon til en mann i ca 6 mnd. Det gikk dundas fordi han tydeligvis var veldig glad i en fest, barnløs (så han har ikke noe ansvar på den måten) og ikke hadde noen planer om å jekke ned på det. Kunne bli veldig kranglete med andre menn når han drakk, og sjalu mot dem som skremte meg veldig. Virket så innmari bra i begynnelsen og jeg ble ganske forelsket. For eks så hadde vi bare to dager sammen før han skulle ut i Nordsjøen i flere uker og da prioriterer han heller å sitte på fest og drikke enn å bli med meg når jeg måtte kjøre 2 timer å hente ting i mitt hjem for å sove hos han der han bodde. Så nå sitter jeg her da med skjegget i postkassen etter å ha endte det med denne mannen. Føler meg bare så tom innvendig og skuffet. Noen gir uttrykk for at alt er så fint og flott i begynnelsen og så etter noen mnd kommer det frem......  Bare et nytt prosjekt med gutter er ganske lite fristende nå,  og føler meg mislykket egt med tanke på at jeg er ingen ungkylling lenger heller....Måtte bare få ut litt frustrasjon :(

Anonymkode: 8aa59...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dårlig gjort! 

Anonymkode: ace3a...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes jo veldig umoden ut, hvor gammel var han? 

Han var nok ikke klar for å ha et voksent og stabilt forhold:/

Anonymkode: 532e5...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, du fortjente ikke å bli behandlet så dårlig. Men å havne i dårlige relasjoner kan skje den beste. Husk at du er et godt menneske som mange kan bli glad i dersom de blir kjent med deg. Å starte på nytt og å slippe mennesker inn i livet er tøft, men det er også veldig berikende. Håper du ikke gir opp fordi du dumpet bort i en usympatisk tulling. 

Jeg har også vært bort i en sjarmerende mann som lover gull og grønne skoger, og som gir litt, men aldri nok. Min eks var en skikkelig selvopptatt mann med mye behov for bekreftelse og for å kontrollere meg. Men så var han utro og jeg kom meg bort, noe som er det beste som har skjedd meg. Bare 3 måneder senere møtte jeg mannen min nå og vi har hatt det fantastisk i 4 år. 

Anonymkode: b842f...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 39 år gammel dame som akkurat har hatt en relasjon til en mann i ca 6 mnd. Det gikk dundas fordi han tydeligvis var veldig glad i en fest, barnløs (så han har ikke noe ansvar på den måten) og ikke hadde noen planer om å jekke ned på det. Kunne bli veldig kranglete med andre menn når han drakk, og sjalu mot dem som skremte meg veldig. Virket så innmari bra i begynnelsen og jeg ble ganske forelsket. For eks så hadde vi bare to dager sammen før han skulle ut i Nordsjøen i flere uker og da prioriterer han heller å sitte på fest og drikke enn å bli med meg når jeg måtte kjøre 2 timer å hente ting i mitt hjem for å sove hos han der han bodde. Så nå sitter jeg her da med skjegget i postkassen etter å ha endte det med denne mannen. Føler meg bare så tom innvendig og skuffet. Noen gir uttrykk for at alt er så fint og flott i begynnelsen og så etter noen mnd kommer det frem......  Bare et nytt prosjekt med gutter er ganske lite fristende nå,  og føler meg mislykket egt med tanke på at jeg er ingen ungkylling lenger heller....Måtte bare få ut litt frustrasjon :(

Anonymkode: 8aa59...f68

Slutt å gå inn i forhold før du kjenner personen godt nok til å vite om han er seriøst interessert i et forhold med deg og at dere har felles verdier og meninger om hva dere ønsker. Lukk forøvrig "godteposen" før du vet om dette er en person som virkelig har lyst å være sammen med deg og ønsker det samme som du gjør. Alt for mange tror at de kan lokke menn inn i et forhold med sex. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff 😢

Er ikke sånn at det er noe galt med han da egentlig, bare at han er feil for deg. Og feil for de aller fleste antakeligvis. Han har sikkert hatt en drøss av kortvarige forhold bak seg. 

I din alder er det mange slike ungkarer. Kanskje du skal satse på menn med langvarige forhold bak seg? Det er ofte et bra tegn. 

Anonymkode: b6dfc...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Slutt å gå inn i forhold før du kjenner personen godt nok til å vite om han er seriøst interessert i et forhold med deg og at dere har felles verdier og meninger om hva dere ønsker. 

For å få vite det må man jo bruke tid sammen. De færreste kan servere alt om seg selv på 1-3 dater. Ikke alle kjenner seg selv godt, heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...