Gå til innhold

Gravid på p-piller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på Microgynon, og hopper «alltid» over mensen ved å gå rett på nytt brett.

Nå er jeg blitt litt paranoid for at jeg kan være gravid. Siden jeg hopper over mensen så vet jeg jo ikke når forventet mens er, og er ikke så gira på å ta en pause fra p-pillene for å teste om mensen kommer. Men hvordan vet jeg da når jeg kan ta en graviditetstest? 

 

Lurer også litt på hvor sannsynlig det er at jeg kan være gravid. Har glemt p-pillen noen ganger, men husker som regel på å ta den innen 24t. Er heller ikke så flink til å ta de på samme tidspunkt hver dag. Har det egentlig noe å si? 

Anonymkode: 8d543...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om to som har blitt gravide på pilla! Og selv om du feks tar den klokka 08 hver dag er den ikke 100%, så slurver du litt i tillegg så blir vel sjansen større og... kanskje greit å ta en test en gang iblant.

Anonymkode: cf4d4...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test på slutten av neste brett du. 

Anonymkode: 036a6...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i litt samme situasjon som deg, og jeg har tatt pause fra pillene for å se om mensen kommer nå. Har foreløpig ikke kommet selvom det er snart 5 dager siden jeg tok siste pille(pleier å komme etter 2-3 dager), og det gjør meg enda mer redd! Jeg kommer nok til å kjøpe graviditetstest imorgen om den ikke har kommet i løpet av natten, og jeg vil tro det er lurt at du også tar en snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...