Jump to content
AnonymBruker

Kombinere Bunad og Hijab

Bunad og andre plag  

252 members have voted

1. 1. Synes du det er greit å kombinere Bunad og Hijab?

• Ja
      115
    • Bryr meg ikke
      33
    • Nei
      104

Recommended Posts

AnonymBruker
På 19.5.2019 den 13.52, Blessedmoom skrev:

Oi BARE Oi jeg er praktiserende muslim og har valgt 100% selv og bruke hijab og jeg tar den aldri av uansett hva du og andre måtte mene om det. Om jeg 1 dag velger og bruke bunad så kommer jeg til og bruke hijab til også. Samme hva andre måtte tenke og mene om det. Det er ikke straffbart eller krininelt vi har også religionsfrihet i dette landet så om noen velger og diskriminere meg fordi jeg har valgt og bruke hijab og valgt og vere muslim så er det vel strengt talt de som trakkaserer/diskriminerer som gjør noe kriminelt og straffbart. Ikke meg som velger og bestemmer over mitt eget liv!

Og lar andre også få bestemme hva de ønsker uten og legge meg oppi deres liv og valg!

Kan du i det minste bruke hodeplagget som hører til bunaden? Det finnes flere bunader med tilhørende hodeplagg som kan dekke hele håret. 

Anonymkode: c4787...3d1

Fortsetter under...

Anonymus Notarius

Helt greit for meg, det er et fritt land. Voksne mennesker må få gå med de hodeplaggene de vil.

De som er så opptatte av hva som "hører til" bunadene får slutte å gå med solbriller og "ut på byen-sminke" :P Og begynne å gå med hodeplagget som hører til bunaden – det er det nesten ingen som gjør lenger, ser nesten bare gamle damer som bruker det.

Elaine Marley

Tråden er igjen ryddet for brukerangrep, nedsettende innlegg og svar til dette.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger over kort tid.

Elaine Marley, mod.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...