Gå til innhold

Hadde ons m/ kollega før jeg møtte typen. Han er skeptisk nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, heipådegsann skrev:

Det der hadde jeg ikke orket ts. Var selv sammen med en mann som ble sur når han fant ut jeg hadde hatt sex med en person i byen som han visste om. Der jobbet jeg ikke med vedkommende, jeg omgikkes ikke han på en eneste av mine dagligdagse arena og de to hadde heller ikke noe særlig forhold utenom at de kjente til hverandre og var like gamle. Og han var fullstendig klar over at jeg ikke var jomfru når vi ble sammen.

Der gjorde jeg meg hard og sa at han enten fikk akseptere det eller gjøre det slutt, fordi jeg var ikke interessert i å la noen behandle meg på den måten han gjorde ved å bli sint og i meg skyldfølelse for noe jeg selv ikke anså som galt. Han bestemte seg for å la det ligge, men det forholdet gikk til slutt dårlig uansett.

Han har ikke reagert noe særlig på at jeg har barn med en annen da, så det er mest den jobbsituasjonen 

Anonymkode: bbffa...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare teit. Han får se til å komme seg over det. Synes ikke du skal krype for han pga. dette. 

Sånn ellers så er menn som kjøper sex søppel og jeg hadde dumpa han, men nå var det ikke det du lurte på kanskje..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener jo at ting som skjedde før vi møttes ikke har noe med oss å gjøre. Tydelig har han et annet syn på det.

Anonymkode: bbffa...1f4

Vel, men hva har du lært om ham etter den diskusjonen hvor dere avslørte litt vel mye om dere selv til hverandre? 

At han er en hykler og at du bør kvitte deg av med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tørre å påstå at det er en del verre å kjøpe sex kontra å ligge med en kollega; og det før dere ble sammen. For en dobbeltmoralsk tulling du er sammen med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet typen din dette???

Anonymkode: b6d69...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet typen din dette???

Anonymkode: b6d69...09d

Les så får du svar.

Anonymkode: bbffa...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...