Gå til innhold

Hadde ons m/ kollega før jeg møtte typen. Han er skeptisk nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Blondie65 skrev:

TS: hvorfor i all verden forteller du hvem dine tidligere ONS er? En ting er at du har hatt sex før, men du gir vel ikke fra deg en navneliste? 

Og det at han har denne doble standarden der du skal finne deg i at han KJØPTE sex før han var sammen med deg mens han går helt i vranglås fordi du hadde sex med en kollega ville vært grunn til å koble inn bremsen for min del. Dette kalles dobbel standard og sånne gidder jeg ikke leve med.

Fordi han kunne funnet det ut på fylla via venninner av meg senere. Bedre at han får høre det av meg enn alle andre. 

Anonymkode: bbffa...1f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han tror du kommer til å ha sex med kollegaen igjen, altså være utro, fordi du hadde sex med ham én gang da du var singel...

Anonymkode: 36568...13f

Han har opplevd utroskap før og er skeptisk. Jeg har også opplevd utroskap før og vet jo at jeg aldri ville utsatt noen før slikt. I tillegg er jeg jo ikke interessert i kollegaen.

Anonymkode: bbffa...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han kunne funnet det ut på fylla via venninner av meg senere. Bedre at han får høre det av meg enn alle andre. 

Anonymkode: bbffa...1f4

Så venninnene dine løper og forteller kjærestene dine hvem du har ligget med? Hva slags folk er dere egentlig?

Alle visste nøyaktig hvem min eks hadde vært utro med. Likevel fikk jeg ikke bekreftelsen fra mine venner før jeg selv fortalte hvem jeg mistenkte. Det er sånn venner oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Så venninnene dine løper og forteller kjærestene dine hvem du har ligget med? Hva slags folk er dere egentlig?

Alle visste nøyaktig hvem min eks hadde vært utro med. Likevel fikk jeg ikke bekreftelsen fra mine venner før jeg selv fortalte hvem jeg mistenkte. Det er sånn venner oppfører seg.

Nei, men venninner blir dritings og slenger ut en kommentar i forbifarta så er det gjort  

Anonymkode: bbffa...1f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blondie65 skrev:

 venninnene dine løper og forteller kjærestene dine hvem du har ligget med? Hva slags folk er dere egentlig?

Åh, kom igjeen. Det er veldig vanlig og det vet du daaah....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Åh, kom igjeen. Det er veldig vanlig og det vet du daaah....

Ikke i min generasjon nei, der driver vi ikke med denne typen sladring. Spesielt ikke til en sykt sjalu type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Ikke i min generasjon nei, der driver vi ikke med denne typen sladring. Spesielt ikke til en sykt sjalu type.

Okkkiiiih...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Så venninnene dine løper og forteller kjærestene dine hvem du har ligget med? Hva slags folk er dere egentlig?

Alle visste nøyaktig hvem min eks hadde vært utro med. Likevel fikk jeg ikke bekreftelsen fra mine venner før jeg selv fortalte hvem jeg mistenkte. Det er sånn venner oppfører seg.

Det sier jo like mye om dine venner! 

Anonymkode: aab75...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA DU ER SAMMEN MED EN HOREBUKK!!

Anonymkode: a6c73...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jo like mye om dine venner! 

Anonymkode: aab75...e51

Ja det vet jeg, vi bare fester sammen som regel.

Anonymkode: bbffa...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv kjøpte han ei hore før han møtte meg, på jobbtur. 

Han mener at siden det har skjedd så kan det skje igjen. Jeg vet faktisk at jeg har lært og kommer ikke til å gjøre det igjen. Litt dobbeltmoralsk med tanke på hva han selv gjorde. Skal jeg være nervøs ved hver jobbtur da..

Anonymkode: bbffa...1f4

Dette sier alt om han og ingenting om deg. Mest sannsynlig er HAN den tilbøyelige til utroskap siden han resonnerer og tenker som han gjør

Anonymkode: 96f82...338

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en jeg jobber med før jeg i det hele tatt møtte typen. Jeg og han på jobben angret oss og har ikke prata om det siden. Vi ser hverandre hver dag, men det er ingen interesse der i det hele tatt.

Typen fikk vite dette og er nå veldig skeptisk. Jeg er låst til jobben min og redd for å miste typen.

Hva gjør jeg?

Anonymkode: bbffa...1f4

Jeg skjønner ham godt, du har vist at du har dårlig dømmekraft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, O.G. skrev:

Jeg skjønner ham godt, du har vist at du har dårlig dømmekraft. 

Ja det vet jeg. Jeg skjønner det veldig godt jeg, angrer kjempe masse. Han som kjøpte horer hadde god dømmekraft han da? 

Anonymkode: bbffa...1f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er urimelig siden han reagerer sånn og tror du aldri har hatt noen før du ble med han. Er lov å ha sex med andre når man er singel. Han sin reaksjon er helt idiotisk. Han har kjøpt hore før, så han burde holde kjeften. Drit i hans reaksjon du. Hans problem, ikke ditt problem.

Anonymkode: fa732...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det vet jeg. Jeg skjønner det veldig godt jeg, angrer kjempe masse. Han som kjøpte horer hadde god dømmekraft han da? 

Anonymkode: bbffa...1f4

Fyren din har kjøpt horer? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, O.G. skrev:

Fyren din har kjøpt horer? 

 

Ja, les tråden så ser du at TS har skrevet det.

Anonymkode: fa732...7ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, les tråden så ser du at TS har skrevet det.

Anonymkode: fa732...7ef

Jo, men tråden handler ikke om hans sexkjøp, men om at TS har pult en kollega og det er hva jeg responderer på. At hun i det hele tatt fremdeles er sammen med horekunden sier jo også sitt om hennes dømmekraft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Jo, men tråden handler ikke om hans sexkjøp, men om at TS har pult en kollega og det er hva jeg responderer på. At hun i det hele tatt fremdeles er sammen med horekunden sier jo også sitt om hennes dømmekraft. 

Jeg mener jo at ting som skjedde før vi møttes ikke har noe med oss å gjøre. Tydelig har han et annet syn på det.

Anonymkode: bbffa...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg ikke orket ts. Var selv sammen med en mann som ble sur når han fant ut jeg hadde hatt sex med en person i byen som han visste om. Der jobbet jeg ikke med vedkommende, jeg omgikkes ikke han på en eneste av mine dagligdagse arena og de to hadde heller ikke noe særlig forhold utenom at de kjente til hverandre og var like gamle. Og han var fullstendig klar over at jeg ikke var jomfru når vi ble sammen.

Der gjorde jeg meg hard og sa at han enten fikk akseptere det eller gjøre det slutt, fordi jeg var ikke interessert i å la noen behandle meg på den måten han gjorde ved å bli sint og i meg skyldfølelse for noe jeg selv ikke anså som galt. Han bestemte seg for å la det ligge, men det forholdet gikk til slutt dårlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...