Gå til innhold

Vanskelig forhold m3d barn involvert


Frustrertmamma1234

Anbefalte innlegg

Vi har hatt mange opp og ned turer.. Mest med.. Har harr innlegg om han før bare da ble ting bedre så dårligere igjen.. 

Jeg kjeder meg i forholdet.. Vi gjør ingenting samm en, jeg prøver å få han med på biltreff da vi har det som felles interesser 

Men han vil ikke fordi der er mine venner.. Prøver å få han til å invitere venner over på besøk men han orker ikke den, og han drar aldri og det er bare dårlige ting med folk.. Han liker ikke at jeg drar ut og er sosial.. Han klager fordi jeg vil finne på noe hele tiden.. Jeg er veldig sosial av meg og alle vennene mine vil ha meg med ut.. Jeg bor 1 time unna de da vi flyttet inn i hans barndomshjem.. 

Vi har et barn på 1 år og vi samarbeider ikke om han.. Jeg er så og si alenemor jeg gjør alt.. Jeg føler jeg ikke får noe ut av dette forholdet, han hjelper ikke til hjemme og han klager alltid på at jeg er sliten.. Jeg jobber fra 8 til 15.30 og har 45 minutters reise vei..

Han er yrkessjåfør og jobber lange dager.. Jeg sier til han at han får slappe av når han kommer hjem men må kunne hjelpe til i ny og ne.. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Han har gått til psykolog og har sagt ja til familievernkontoret.. Men jeg sa at han fikk vise at han ville dette og ringe de selv.. 

Jeg er alltid den som ringer til takeaway eller drar og handler.. Han er aldri ute av huset om det ikke er nødvendig eller vi skal på mcd ellerno.. 

Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet og de forsvinner ikke.. Han støtter meg ikke emosjonelt eller noe.. 

Når det kommer til sex er vi kanskje intime 3 ganger iløpet av en mnd.. 

Han varmer meg ikke opp han tar ikke mine behov seriøst har sagt jeg føler meg som et tøm og røm prosjekt han bare har her.. Vi krangler ofte om alt.. 

Og nå har alle rundt meg begynt å se at jeg har forandret meg og sier jeg må tenke på meg selv og lille.. 

 

Vel noen råd? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ikke ut som et sunt liv. 

Anbefaler forøvrig å droppe jalla maten kalt mcd. 

Og deretter sette seg ned å reflektere. For meg hørtes dette ut som kaos. 

Hvorfor er dere sammen?

Hvorfor fikk dere barn?

Hvorfor vil han ikke møte dine venner? 

Jeg kan fortsette hele dagen.

Anonymkode: ddebe...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ikke ut som et sunt liv. 

Anbefaler forøvrig å droppe jalla maten kalt mcd. 

Og deretter sette seg ned å reflektere. For meg hørtes dette ut som kaos. 

Hvorfor er dere sammen?

Hvorfor fikk dere barn?

Hvorfor vil han ikke møte dine venner? 

Jeg kan fortsette hele dagen.

Anonymkode: ddebe...992

Jeg spiser fisk variert og sunt med sønnen min.. Orker ikke all den fete og dårlig maten.. 

Vi passet sammen i det vi ble sammen og alt var perfekt, igjennom svangerskapet var han helt utrolig.  Men så fikk jeg svangerskapsforgiftning.. Han ble usikker og begynte å spille og vsr ikke der for meg.. 

Vi hadde ikke lanlagt barn men jeg er imot abort da man velger å ha sex selv om usikkerhet på prevensjon er der.. Jeg sa det til han og han virket klar frem til barnet var der.. Etter det måtte mamma steppe inn og hjelpe meg da jeg slet med å gå pga bekkenløsning og bekkenlåsninger.. Hun var der til og fra i 6 mnd da begynte jeg og si ifra ordentlig at samboer måtte ta seg sammen... Og siden det har det vært en berg og dalbane.. 

Han blir ikke fornøyd om maten ikke er klar.. Eller jeg ikke ringer utestedet han vil ha mat fra.. Han er usikker på om jeg er for bra for han.. Derfor vil han ikke møte mine vennet da det ikke er hannes venner.. Men de har prøvd å nå ut til han.. Men han snakker ikke med de.. Han prøver ikke en gang.. Jeg er blitt god venn med vennene hannes.. Og nå vet jeg ikke hva mer vi skal gjøre... Jeg skal ringe familievernkontoret i morgen da vi uansett må ha mekling mtp å gå fra hverandre.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han helt forstår din side. Tror han kanskje ikke var så klar som han trodde han var. 

Eller så er han en drittsekk og du blir endel av den jevnt å økende statistikken. 

En sak har alltid to sider har jeg lært meg. Men om det er så ille som du sier her så kom deg av gårde. Ingen er perfekte men å kaste bort livet på en som kun klager og ikke engasjerer seg er ikke bra for noen. 

Hvert fall så høres det ut som det hadde vært sunt at dere fikk litt tid fra hverandre. Kanskje han napper hodet opp av sanden og begynner å innse at han selv ikke er perfekt og begynner å gjøre noe tilbake. Men da må han sikkert forstå alvoret av at hvis ikke han aktivt jobber på for forholdet så blir han enslig.  

Anonymkode: ddebe...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen råd? Ehh flytt fra han. Gjør slutt!! Er nok med et lite barn. Du trenger ikke stort barn på slep heller. 

Anonymkode: fc3c6...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...