Gå til innhold

Møtt en ny mann, men penisen er altfor liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som alltid har sagt at størrelse ikke har noe å si, men så møtte jeg han her. 

Han har livet på stell, god økonomi, kjærlig og omtenksom, jobber som lege, men penisen hans er rundt gjettet 9 cm lang og maks 6-8 i omkrets. Jeg kjenner han nesten ikke, og jeg er ikke vid. 

Hva hadde dere andre gjort? Er det en dealbreaker? 

 

Anonymkode: e1c51...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del ville dette vært en dealbreaker for god sex med mannen du elsker gjør noe godt med forholdet. Men det kommer jo an på deg; 

- vil du kunne klare å leve et liv hvor du ikke kjenner sexen?

- vil du kunne akseptere at du evnt må tilfredstilles med leketøy/onani/munnsex i fremtiden? 

- vil det oppstå konflikter ved at du påpeker at du ikke kjenner og ønsker «hjelp» til å føle det? 

Lurt å tenke gjennom slikt så fort som mulig før det kommer mer følelser inn i bildet. 

Anonymkode: 5149e...11d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Kommer an på hvor god han er til å bruke den da! Og hva han kan av andre ting! Jeg hadde nok gitt sexen en sjanse før jeg bestemte meg. Det er en del menn med stor penis som er skikkelig kjedelige i senga. De tror jo det holder å bare kjøre på ut og inn i noen minutter og så er det i boks! Men om du nesten ikke kjenner han? Da må dere kanskje bruke leketøy i tillegg? 

 

Anonymkode: d28cf...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mann med liten penis, og eksen min hadde laaang over gjennomsnittet. Min nåværende er hundre ganger bedre å ha sex med, og jeg har aldri vondt under akten som skjedde ofte med eksen. 

Jeg tenker svært lite over det, det er bare noen stillinger som utgår da jeg merker lite til han. Hadde ikke vært en dealbreaker for meg så lenge han klarte å bruke den 😊

Anonymkode: e78bb...7b8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste hadde veldig liten penis. Jeg visste ikke at den var liten, fordi jeg var så ny i spillet. 😛 Etter å ha vært med flere i ettertid, vil jeg si at den beste sexen jeg hadde var med min første. Den var vel på størrelse med det du beskriver at legekjæresten din er. De første gangene syntes jeg det var litt rart, fordi jeg kjente lite. Men etter hvert lærte vi stillinger som fungerte veldig (!) bra. Heller liten enn stor, da stor gjør vondt. 

Til informasjon er jeg ikke vid eller trang.

Anonymkode: 073f7...5f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært en dealbreaker ja 😯 

Liker størrelse på utstyret til mannen 🙈liten penis gir meg hverken tenning eller nytelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen jeg er glad jeg tydeligvis er godt over gjennomsnittet med mine 170.. 

Gikk vel hele oppveksten og trodde den var liten... Menn har det jaggu verre en kvinner! Ikke tro noe annet når du leser tråder som dette! 

Anonymkode: 09ded...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig gjort av han å kaste bort tiden din sånn, det er respektløst. Han vet han har et handikapp og burde vært ærlig med det fra stund. Ville kastet han på dør, og gitt han et tips om å være ærlig med kvinner i fremtiden. Personlig ville jeg aldri klart å være med en mann med så liten. Det blir som å suge på en tommel, skikkelig ekkelt.

Anonymkode: b3493...340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er dårlig gjort av han å kaste bort tiden din sånn, det er respektløst. Han vet han har et handikapp og burde vært ærlig med det fra stund. Ville kastet han på dør, og gitt han et tips om å være ærlig med kvinner i fremtiden. Personlig ville jeg aldri klart å være med en mann med så liten. Det blir som å suge på en tommel, skikkelig ekkelt.

Anonymkode: b3493...340

Akkurat som damer skulle informert at de var som ei låvedør der nede. 

Og informert om hvor lause de var så en fremtidig mann hadde sluppet å undre og heller kunne gått videre til ei mer seriøs og ordentlig kvinne. 

Anonymkode: 09ded...971

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som damer skulle informert at de var som ei låvedør der nede. 

Og informert om hvor lause de var så en fremtidig mann hadde sluppet å undre og heller kunne gått videre til ei mer seriøs og ordentlig kvinne. 

Anonymkode: 09ded...971

Man blir ikke vid av penis. Man blir videre* av fødsel. 

Anonymkode: 1ada0...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen jeg er glad jeg tydeligvis er godt over gjennomsnittet med mine 170.. 

Gikk vel hele oppveksten og trodde den var liten... Menn har det jaggu verre en kvinner! Ikke tro noe annet når du leser tråder som dette! 

Anonymkode: 09ded...971

Er den 170? Eller er du 170? 

Anonymkode: 870fa...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldiggris!!! Skulle ønske jeg hadde en slik mann, og da synes det er utrolig digg!

Anonymkode: 4ae0e...678

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som alltid har sagt at størrelse ikke har noe å si, men så møtte jeg han her. 

Han har livet på stell, god økonomi, kjærlig og omtenksom, jobber som lege, men penisen hans er rundt gjettet 9 cm lang og maks 6-8 i omkrets. Jeg kjenner han nesten ikke, og jeg er ikke vid. 

Hva hadde dere andre gjort? Er det en dealbreaker? 

 

Anonymkode: e1c51...243

Livet på stell og stor penis. Det er nok for TS til å få en fyrene forelskelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som damer skulle informert at de var som ei låvedør der nede. 

Og informert om hvor lause de var så en fremtidig mann hadde sluppet å undre og heller kunne gått videre til ei mer seriøs og ordentlig kvinne. 

Anonymkode: 09ded...971

Jeg er så enig med deg. Slik de skriver så får de svar. Skjønner ikke denne mobbingen av menn jeg. Er kvinne og penis er det siste jeg ser på hos en mann.

Anonymkode: 58c72...a49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, putaz skrev:

Livet på stell og stor penis. Det er nok for TS til å få en fyrene forelskelse. 

Hvis du hadde lest hva ts skriver, og forstått det, ville du formulert deg annerledes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den 170? Eller er du 170? 

Anonymkode: 870fa...a13

Begge😅😂 

Anonymkode: 09ded...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes nøyaktig èn løsning på sex med minitiss. ANALSEX!

Anonymkode: af44b...8d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge😅😂 

Anonymkode: 09ded...971

😱

Anonymkode: 870fa...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mindre peniser bedre enn store. Nå har jeg vært borti alt fra enorme til små, og foretrekker helt klart små! Det er ikke noe problem med friksjon i riktige stillinger, og du vil sannsynligvis komme mye raskere fordi en mindre penis har evne til å trykke på de rette punktene. 

Anonymkode: 96b2b...537

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som alltid har sagt at størrelse ikke har noe å si, men så møtte jeg han her. 

Han har livet på stell, god økonomi, kjærlig og omtenksom, jobber som lege, men penisen hans er rundt gjettet 9 cm lang og maks 6-8 i omkrets. Jeg kjenner han nesten ikke, og jeg er ikke vid. 

Hva hadde dere andre gjort? Er det en dealbreaker? 

 

Anonymkode: e1c51...243

Vi kan jo ikke si om det er en deal-breaker for deg!? Det må jo DU avgjøre!

DU må ta avgjørelsen om dette er til å leve med resten av livet, eller om de andre tingene veier opp så mye at det er verdt det!..

Anonymkode: 5399d...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...