Gå til innhold

Møtt en ny mann, men penisen er altfor liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som alltid har sagt at størrelse ikke har noe å si, men så møtte jeg han her. 

Han har livet på stell, god økonomi, kjærlig og omtenksom, jobber som lege, men penisen hans er rundt gjettet 9 cm lang og maks 6-8 i omkrets. Jeg kjenner han nesten ikke, og jeg er ikke vid. 

Hva hadde dere andre gjort? Er det en dealbreaker? 

 

Anonymkode: e1c51...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del ville dette vært en dealbreaker for god sex med mannen du elsker gjør noe godt med forholdet. Men det kommer jo an på deg; 

- vil du kunne klare å leve et liv hvor du ikke kjenner sexen?

- vil du kunne akseptere at du evnt må tilfredstilles med leketøy/onani/munnsex i fremtiden? 

- vil det oppstå konflikter ved at du påpeker at du ikke kjenner og ønsker «hjelp» til å føle det? 

Lurt å tenke gjennom slikt så fort som mulig før det kommer mer følelser inn i bildet. 

Anonymkode: 5149e...11d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Kommer an på hvor god han er til å bruke den da! Og hva han kan av andre ting! Jeg hadde nok gitt sexen en sjanse før jeg bestemte meg. Det er en del menn med stor penis som er skikkelig kjedelige i senga. De tror jo det holder å bare kjøre på ut og inn i noen minutter og så er det i boks! Men om du nesten ikke kjenner han? Da må dere kanskje bruke leketøy i tillegg? 

 

Anonymkode: d28cf...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mann med liten penis, og eksen min hadde laaang over gjennomsnittet. Min nåværende er hundre ganger bedre å ha sex med, og jeg har aldri vondt under akten som skjedde ofte med eksen. 

Jeg tenker svært lite over det, det er bare noen stillinger som utgår da jeg merker lite til han. Hadde ikke vært en dealbreaker for meg så lenge han klarte å bruke den 😊

Anonymkode: e78bb...7b8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider