Gå til innhold

Er det dårlig å skulle møte ff å ikke ha barbert seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Det betyr knapt noe. Jeg er ikke en stor fan av full bush, men det betyr fint lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god fuckfriend skal oppføre seg som en eskorte, er min mening. Det er en som ikke fornærmer deg og bryr seg om hvordan du ser ut. Men er flink til å gi komplimenter for at du skal føle deg vel, helst sørge for at du har et smil om munnen når dere er ferdige. Ikke så ulik en ekte gentleman😘Så nei, du trenger ikke å barbere det først, men sørg for at det hygieniske er i orden❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 19.44, NinaM22 skrev:

Jeg er vell strengt tatt ikke mann men kjenner jo at jeg blir litt provosert over dilemmaet hår! Iiiik hjelp liksom. Har mannen problemer med min fullgrodde busk hvor kun bikini linjene blir tatt er han sannelig ikke en mann i mine øyne. En ekte mann skal elske kvinne kroppen og skal en da springe rundt som en naken jente på 10 år havner han ikke i den kategorien 😊

Jeg skjønner ikke denne holdningen. Det virker som det er forbudt å komme en mann i møte hvis det kan være noen ønsker forbundet med seksuell preferanse. Hvis man skal ha en relasjon, om den er forpliktende eller ikke, hvorfor i helvete kan man ikke anstrenge seg litt for hverandre? Når jeg har sex med en kvinne forsøker jeg alltid å finne ut hva hun liker og hva som tenner henne. Fordi jeg ønsker å anstrenge meg litt for at det skal bli noe hun liker og tenner på. Om det så innebærer at jeg fjerner kjønnshår...ja så gjør jeg gjerne det fordi jeg vil glede, gi, være hyggelig, komme henne i møte.

Så hvorfor blir du provosert av at en mann eventuelt ønsker seg et glattbarbert eller frisert kjønn? Og hvorfor denne fiendtligheten og antydningen om å tenne på mindreårige hvis man foretrekker glatt hud foran hår? Det er meg bekjent aldri tema når en kvinne mener å kunne forlange at en mann barberer seg daglig.

Er det blitt slik at det er politisk helt ukorrekt for en kvinne å anstrenge seg litt for å bidra til best mulig sex? Det handler ikke om krav...det handler om ønsker og gleden ved å komme noen i møte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på grunn av at jeg velger å beholde hår er ikke jeg intresert i å anstrenge meg for å tilfredsstille? Det at jeg tar valg ut ifra hvordan jeg selv vil se ut har ingenting med mine prestasjoner og gjøre. 

Personlig føler jeg meg som et lite barn helt glatt for det er barn som er glatte! 

Du snakker til meg som om jeg skulle være en av disse feministene noe som jeg kan  avkrefte med engang! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NinaM22 skrev:

Ikke stelt seg? Hvorfor er enn ikke stelt? Det er jo en selvfølge å vaske seg. Det og ha hår er ikke å ver ustelt. Er det dummeste jeg har hørt. Du bør fjerne alt av kropshår om du virkelig mener dette inkludert det på topplokket. 

Takk for den fine karakteristikken.

Du er på jakt etter å kalle meg dum. Hvor står det at jeg mener å ikke ha barbert seg er det samme som å være utstelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hår på musa gjør ingenting! Men lår/legger må være glatte, da jeg elsker legger og lår..

Er det full skog så blir nok slikking mindre aktuelt..går fint ann å massere klitoris da 🙂 

Anonymkode: 80755...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, NinaM22 skrev:

Så på grunn av at jeg velger å beholde hår er ikke jeg intresert i å anstrenge meg for å tilfredsstille? Det at jeg tar valg ut ifra hvordan jeg selv vil se ut har ingenting med mine prestasjoner og gjøre. 

Personlig føler jeg meg som et lite barn helt glatt for det er barn som er glatte! 

Du snakker til meg som om jeg skulle være en av disse feministene noe som jeg kan  avkrefte med engang! 

 

Stusser du ikke lengden i heletatt?

Forventer du å bli slikket?

Anonymkode: 80755...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stusser du ikke lengden i heletatt?

Forventer du å bli slikket?

Anonymkode: 80755...52d

Jeg blir slikket hver dag uten klager tvert imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt hår på musa gjør ingenting! Men lår/legger må være glatte, da jeg elsker legger og lår..

Er det full skog så blir nok slikking mindre aktuelt..går fint ann å massere klitoris da 🙂 

Anonymkode: 80755...52d

Kvinne eller mann, hår stopper ikke meg. Jeg synes det er mest attraktivt med hår. Jeg forventer ikke at alle skal la d gro for det liker jeg best. Poenget mitt var kun at jeg liker ikke trenden som er satt inn på det området. Mannen min hadde blitt sur om busken min forsvant. Har han sagt flere ganger. 

 

Endret av NinaM22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 3.30, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 01993...98e

Hår er fint, det er godt å ta på, behagelig å kjenne inne i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 9.33, NinaM22 skrev:

Så på grunn av at jeg velger å beholde hår er ikke jeg intresert i å anstrenge meg for å tilfredsstille? Det at jeg tar valg ut ifra hvordan jeg selv vil se ut har ingenting med mine prestasjoner og gjøre. 

Personlig føler jeg meg som et lite barn helt glatt for det er barn som er glatte! 

Du snakker til meg som om jeg skulle være en av disse feministene noe som jeg kan  avkrefte med engang! 

 

Herlig svar. Støtter det fullt ut. 

Samboer på 45 år spurte meg hva jeg tenkte om hun sparte til full busk for en måned siden.. Mitt svar: det er fitta Di, den gjør du akkurat hva du vil med, farg den gjerne rosa for min del. Sambo har nå fått litt hår på fitta, bikinilinjene barberer hun. 

Det er som å få ei ny dame i seng. Elsker det. 

Dessverre så tenker hun på å barbere bort det meste igjen da hun ikke liker det hun ser.. Synd for meg, men jeg kan ikke nå si at hun ikke kan barbere seg, for fitta er fortsatt hennes 😪😂

Anonymkode: f5798...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...