Gå til innhold

Er det dårlig å skulle møte ff å ikke ha barbert seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 01993...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 01993...98e

Vil jo ha en fin lite en, men det er jo ok hvis ikke☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 01993...98e

Som Mann i ansiktet?

Anonymkode: aa436...0fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame. Neden til. Ville du reagert? 

Anonymkode: 01993...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som dame. Neden til. Ville du reagert? 

Anonymkode: 01993...98e

Vet ikke rigtigt, har kun været med barberte.Men mener du full busk eller bare en dårlig uke?

Anonymkode: aa436...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som dame. Neden til. Ville du reagert? 

Anonymkode: 01993...98e

Gjør som du selv vil. Du har ingen forpliktelser overfor han og trenger selvsagt ikke jobbe for å please han på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: b5996...068

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør som du selv vil. Du har ingen forpliktelser overfor han og trenger selvsagt ikke jobbe for å please han på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: b5996...068

Tror ikke det er det hun spørg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbert eller ikke,så er vi menn bare glade for at i vil ha sex og holder ut vores pisspreikk! Du skal ikke skamme deg eller tenke så meget over dette😊Vi siger meget og tøffer os overfor andre menn og vi kan li en kvinne,men samtidig være en fucking idiot overfor henne. Jeg siger undskyld for min rase og håper i tilgir os!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Goodolddays skrev:

Barbert eller ikke,så er vi menn bare glade for at i vil ha sex og holder ut vores pisspreikk! Du skal ikke skamme deg eller tenke så meget over dette😊Vi siger meget og tøffer os overfor andre menn og vi kan li en kvinne,men samtidig være en fucking idiot overfor henne. Jeg siger undskyld for min rase og håper i tilgir os!

patetisk er du

Anonymkode: 19b0f...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Goodolddays skrev:

Barbert eller ikke,så er vi menn bare glade for at i vil ha sex og holder ut vores pisspreikk! Du skal ikke skamme deg eller tenke så meget over dette😊Vi siger meget og tøffer os overfor andre menn og vi kan li en kvinne,men samtidig være en fucking idiot overfor henne. Jeg siger undskyld for min rase og håper i tilgir os!

😁 Dette stemmer nok i veldig mange tilfelle ja

Anonymkode: 50855...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt en FF bør tåle å se en naturlig busk. Hvis det derimot hadde vært en kjæreste, så kan man i alle fall prate om det, selv om jeg personlig foretrekker full busk. I utgangspunktet må hver og en bestemme hva de sjøl trives med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det dårlig gjort? Det er dårlig gjort om han har problemer med det og krever du må være glatt hver gang 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vell strengt tatt ikke mann men kjenner jo at jeg blir litt provosert over dilemmaet hår! Iiiik hjelp liksom. Har mannen problemer med min fullgrodde busk hvor kun bikini linjene blir tatt er han sannelig ikke en mann i mine øyne. En ekte mann skal elske kvinne kroppen og skal en da springe rundt som en naken jente på 10 år havner han ikke i den kategorien 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NinaM22 skrev:

Jeg er vell strengt tatt ikke mann men kjenner jo at jeg blir litt provosert over dilemmaet hår! Iiiik hjelp liksom. Har mannen problemer med min fullgrodde busk hvor kun bikini linjene blir tatt er han sannelig ikke en mann i mine øyne. En ekte mann skal elske kvinne kroppen og skal en da springe rundt som en naken jente på 10 år havner han ikke i den kategorien 😊

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa ikke noe. Heldigvis. Var tom for barberskum. 

Anonymkode: 01993...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, #Rasshøl skrev:

Ta med han med  i dusjen og la han shave deg. 

Hvorfor skulle jeg det? Liker busken min. Har han problemer med den er det heller ikke han jeg søker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 01993...98e

Ja, det er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...