Gå til innhold

Hvor tidlig mener du man skal ha sex i datingfasen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det seksuell kjemi kan man hoppe i det med èn gang. Hvor mange har man det med liksom? Det er langt mellom de jeg føler en sånn dragning mot, så det er ikke snakk om å hoppe til køys med gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var på date, ble sammen med en dame og vi hadde ikke sex på 6 mnd, så ble det slutt :P

Anonymkode: 06487...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig som mulig egentlig. Da ser man om man passer sammen seksuelt og man får i tillegg opplevd å være sårbar og nær. Da ser man om det er noe å bygge videre på 

Anonymkode: 1a384...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe fasit for når hver og enkelt bør ha sex. Jeg og min x hadde sex 2 timer etter vi traff hverandre, men det holdt også i 15 år.

Det som jeg har lært om meg selv er at om jeg liker en mann veldig godt og har sex med han tidlig så kan følelsene fort boble litt over. Faren med det er at en tror en liker han så mye mer enn hva en egentlig gjør, før en kjenner hverandre så godt. Når det er sagt, så må en avogtil tørre å tape for å vinne.

Anonymkode: 113bc...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spare deg på first date, hva er sjansen at dere blir gift?

Og om dere giftes er det mer en 50% sannsynlighet at dere blir til slutt skilt. 

Pule så fort som mulig. Ingen grunn å late som dere er umenneskelig og ikke kåt.

Anonymkode: 9dc35...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva betyr å ikke matche seksuelt da?

Hvis jeg er stormende forelsket og syns mannen er ganske kjekk og jeg vet at det blir oss to, så skal det jo litt til for at sexen blir dårlig. (Og mannen jeg dater vet jeg jo noenlunde hvordan ser ut uten klær, foruten tissen da...) 

Jeg skjønner ikke dette. Kan noen forklare? 

Anonymkode: 47865...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du spare deg på first date, hva er sjansen at dere blir gift?

Og om dere giftes er det mer en 50% sannsynlighet at dere blir til slutt skilt. 

Pule så fort som mulig. Ingen grunn å late som dere er umenneskelig og ikke kåt.

Anonymkode: 9dc35...8fb

Umenneskelig?

http://www.synonymet.no/ordbok/umenneskelig/

 

 

Anonymkode: afc64...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være opp til hver enkelt. Ikke noe andre har noe med. Bare skriver det fordi jeg synes det er så teit å lese om folk som har sterke meninger om hva folk burde gjøre i en sånn situasjon.

Jeg liker å vente tror jeg så det går gjerne noen uker, kanskje en måned, og det handler om at jeg må føle meg klar. Jeg synes det er vanskelig å slippe folk innpå meg og jeg føler meg veldig sårbar i en seksuell situasjon. I tillegg ønsker jeg å vite at han liker meg og ikke bare vil ha et ligg. Da klarer han å vente litt. Det har i hvert fall ikke vært noe problem tidligere :)

Anonymkode: 130fa...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venter ein månad. For å sikra meg at han ikkje bare vil ha kroppen min. Eg var tydelig om detta før vi data. I dag er vi gift og har barn. 

Anonymkode: b5016...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sex når jeg føler for det. Og ja det har hendt en gang at jeg har hatt sex på 2. date, og avsluttet etter 3. date... men har ikke angret likevel. Normalt har det vel endt med sex etter 3-4 dater. Ikke at det er snakk om så mange altså. Hadde sex etter på 3. date med han jeg dater nå. Klart for 9. date nå i helga.😉 Sex er viktig for meg, det må funke. Noe det virkelig gjør også med han. Så får vi se hva det blir ut av det. Jeg nyter det vi har nå i alle fall.😁 Jeg er voksen da, ferdig med barn og alt sånt. Ønsker selvfølgelig er varig forhold, men trenger ikke finne "faren til mine barn" for å si det sånn. Men tror det ble sex på ca 4. date med han jeg var gift med også.

Anonymkode: 487e2...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva betyr å ikke matche seksuelt da?

Hvis jeg er stormende forelsket og syns mannen er ganske kjekk og jeg vet at det blir oss to, så skal det jo litt til for at sexen blir dårlig. (Og mannen jeg dater vet jeg jo noenlunde hvordan ser ut uten klær, foruten tissen da...) 

Jeg skjønner ikke dette. Kan noen forklare? 

Anonymkode: 47865...96a

Du er kanskje så heldig at du ikke har erfart flere ulike partnere? Det er veldig ulikt hvordan man liker sex, hvor opptatt mannen er av at kvinnen også skal tilfredsstilles osv. Jeg er delvis enig med deg, sex er ikke nødvendigvis det viktigste. I mitt forrige forhold var sexen kjedelig, og jeg hadde helt klart mer sexlyst enn han, men siden alt annet var så bra så levde jeg med det. (og ja jeg prøvde å bedre sexen, men han var ikke akkurat veldig løssluppen der nei..) Når det så ble slutt, og jeg nå har møtt en mann som er helt annerledes i senga så lurer jeg på hvordan jeg kunne tenke sånn...🙄 Så deilig å være med en som virkelig nyter sex på samme måte som meg.❤️ Men det må absolutt være mer der enn bare sexuell kjemi for at det skal bli et varig forhold. Jeg har absolutt erfart tilfeller der det kun var sexen som var bra. Så å holde litt igjen er ikke dumt. Bli kjent og se at man har felles interesser og verdier.

Anonymkode: 487e2...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med kun sex og ble sammen etter hvert. Har nå vært sammen i 7 år og har barn sammen.

Anonymkode: 4f644...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med deg da, som prøver deg på sex på første date?

Anonymkode: afc64...a51

Gjør ikke det lenger, men er svak når muligheten byr seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...